• Kattenkwaad. Iedereen heeft het wel eens gedaan. Of het nou fikkie stoken of deurtje bellen is, het is en blijft leuk.
    Haal jij wel eens kattenkwaad uit? En wat was de reactie van diegene?

    Ik heb in de buurt geen kattekwaad uitgehaald, maar ik mijn broer en zussen wel het leven zuur gemaakt :Y)
    Ik heb bijvoorbeeld ooit de oortjes van mijn broer afgeknipt, waarom moet je niet vragen, maar ik was boos. Verder heb ik heel vaak koekjes gepikt uit de koekjestrommel en vervolgens poeslief gezegd dat ik er niet aangezeten had. ^^
    Maar voor andere dingen was ik waarschijnlijk te laf voor. Ofja, ik vond het niet grappig om andere mensen te vervelen. Vooral omdat ik ze niet kende.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vroeger?
    Ik ben echt een djanie. Ik heb vrijdag van pennen en beugelelastiekjes een soort boog gemaakt waarmee ik op leraren ging schieten tijdens de les, hij werkte verrassend goed. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb nooit echt kattekwaad uitgehaald. (A) Alleen toen ik een keer met een buurmeisje ging spelen, haalde ze de krant uit de brievenbus, belden we bij een oude dame aan, en gaven het heel vriendelijk aan haar. Naja, het was meer m'n buurmeisje die dat deed, ik stond er gwn bij. :Y) Verder denk ik dat één keer de verpakking van een Snicker, in een brievenbus heb gedaan. En eens op het dak van de schuur gekropen, terwijl opa al zei dat het gevaarlijk was en niet mocht. Mijn been zakte er door. :')
    Maar ben eigenlijk altijd een braaf kind geweest.

    Burkhardt schreef:
    Ik heb in de buurt geen kattekwaad uitgehaald, maar ik mijn broer en zussen wel het leven zuur gemaakt :Y)
    Ik heb bijvoorbeeld ooit de oortjes van mijn broer afgeknipt, waarom moet je niet vragen, maar ik was boos. Verder heb ik heel vaak koekjes gepikt uit de koekjestrommel en vervolgens poeslief gezegd dat ik er niet aangezeten had. ^^
    Maar voor andere dingen was ik waarschijnlijk te laf voor. Ofja, ik vond het niet grappig om andere mensen te vervelen. Vooral omdat ik ze niet kende.

    Dezelfde reden als bij mij. ^^

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 21:32 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Hoe bedoel je vroeger? Haha.
    Ik voelde me altijd heel stoer als heel mijn zakken vol zaten met kruidvat-snoep en niemand het merkte :'D Met belletje trekken vermaakte ik me ook heel erg, omdat ik van die hele amuserende buren heb die helemaal boos worden en je dus moet rennen. Fikkie stoken midden op een plein of in het bos etc vond ik helemaal geweldig, don't ask me why.. Ik mocht in elk geval een aantal jaar geen aansteker aanraken toen mijn moeder erachter kwam. Oh ja, ik heb altijd zoveel vuurwerk over na nieuwjaar dus dat steek ik op random dagen gewoon af :')

    De meeste dingen heb ik wel afgeleerd hoor. Zeker dat laatste aangezien ik er twee jaar geleden door ben aangehouden :'D


    El Diablo.

    Valentijnsrozen naar nietsvermoedende vrienden sturen met het bericht dat hun crush dolverliefd op hen is. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik het zo hoor, was ik een veel te braaf kind. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Like, hoe oud moet ik dan zijn als vroeger? Mijn moeder heeft zo vaak tegen me gezegd dat ik een drukke lastpak was. Ja, ik was ehm.. erg levendig. En tegenstrijdig. Als iemand zei dat ik het niet moest doen, deed ik het juist wel. Alles maar om de mensheid dwars te zitten :') Nu ben ik eigenlijk echt rustig van aard.
          En dan is er van mij ook nog een ander deel aan het rondlopen. . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ik was echt vreselijk vroeger. Ik denk dat ik wel een boek kan volschrijven xD.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Volgens mij viel ik best mee. Hoewel mijn broer en ik altijd snoepjes pikten als we bij de drogist waren, wat ik eigenlijk een slecht idee vond. Dat was echt lang geleden.. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Belletje lellen, een naaktslak door de brievenbus gooien, fikkie stoken op de dijk, slootje springen, kruidvatsnoepjes stelen, spullen van school(gum/potlood) mee naar thuis nemen. Ik was heel braaf hoor(A)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb nog nooit een kruidvat snoepje mee gepakt. Alleen belletje lellen heb ik een keer gedaan en dat was het denk ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Belletje lellen, met een paar vage meiden uit de buurt die uiteindelijk nogal irritant bleken te zijn. :/


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Op het einde van de straat was een oud cafee en daar gingen sommige in. Ik durfde dat niet volgens anderen lagen er skeleten in kastenXD. Belletje lellen wel en bij de weg doen alsof we een touw vast hadden meer niet eigelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Op het einde van de straat was een oud cafee en daar gingen sommige in. Ik durfde dat niet volgens anderen lagen er skeleten in kastenXD. Belletje lellen wel en bij de weg doen alsof we een touw vast hadden meer niet eigelijk


    Ohja, dit heb ik ook een keer gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook nog belletje getrokken. Gisteren nog. En vooral dicht bij een brandgang, die naar veel andere straten leidde. Nul keer betrapt. Met mijn zusje en een vriendje lekker in Groningen. Gezellig. (':