• Kattenkwaad. Iedereen heeft het wel eens gedaan. Of het nou fikkie stoken of deurtje bellen is, het is en blijft leuk.
    Haal jij wel eens kattenkwaad uit? En wat was de reactie van diegene?

    Ohgodyes, awesome topic!

    Belletje trekken. Ohgod, kan me een keer herinneren dat we belletje gingen trekken bij een berucht Turks gezin (of Armeens) en we verstopten ons om de hoek in het steegje bij de Turkse bakker en ik zei: NIET op straat gaan, niet op straat gaan. En m'n vriendin toch doen he. Toen snapten ze ons. Jonge wat zei ik nou XD.
    Met de tuinslang de tuin van de buren (en henzelf) water geven, vrienden van me gooiden waterballonnen door mensen de ramen (deed ik nooit uit angst voor echte schade), het hek van het apotheekplein naar de supermarkt (was een shortcut) open maken, bij mensen de achtertuin naar binnen glippen en in het hoge gras sprinkhanen vangen, kikkers vangen op het terrein van de voetbalclub, met stokjes winkelkarretjes van de rij los peuteren, skateboarden in de parkeergarage in de stad, 112 prankcallen, op het dak van mijn huis lopen (en ommeunig op m'n flikker krijgen), ijsbaan in de achtertuin maken, stiekem in vieze blaadjes kijken en nachttv kijken. Obviously!
    Oh good old days!


    No growth of the heart is ever a waste

    Feline schreef:
    Nee, ik was niet zo ondernemend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Was ik te lief voor. (cat) Tot ik op mijn 17de begon te "rebelleren", maar toen deed ik andere dingen dan belletje trek.


    Take me to wonderland

    Even denken. Belletje lellen natuurlijk, spullen van school meenemen, ik heb laatst nog een schaar terug gevonden die van de basisschool was lol. Snoep en koek stelen, bij de kruitvat heel veel snoep pakken en dan heel sneaky weglopen. Ingebroken in de flat tegenover mijn huis. Oh ja, in de pauze moest ik altijd overblijven, en dan had je van dat vieze kleffe brood dat ik haat(te). Dus ik zei heel stoer tegen mijn vriendinnen - in groep vijf ofzo - dat ik naar de winkel ging om lekker eten te kopen. Dat was echt uberbad, want als kind mocht je het plein niet eens verlaten. Rare dingen in de agenda's van vriendinnen schrijven.
    En laatst uit het raam van een vriendin van mij schreeuwen dat larry real is. Een grote pluk van mijn haar afknippen. Over de tafels lopen in de les.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    fikkie stoken,belletje trek,vechten (vooral tegen pesters),stenen in sneeuwballen stoppen,ijsballen maken,hard tegen ruiten aanschoppen etc.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Vroeger gingen mijn buurmeisje en ik kleine kikkers/padden vangen, als het kikkerseizoen begon. Dan had je echt van die hele kleintjes, en die wilde we dan een stukje laten vliegen. Achteraf bleek dat ze daar niet echt tegen konden xd Arme beestjes:x


    Inspiration can hit you any time

    Fikkie stoken en belletje lellen vooral,

    Belletje lellen deden we altijd met een groepje kinderen uit school die in dezelfde wijk wonen, en meestal belden we aan bij de beruchte nummer 95a, hij wou zelfs een keer de politie bellen :/


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb één keertje belletje getrokken met een paar vriendinnen uit de buurt, maar eigenlijk was ik er veel te laf voor. Ik had zelfs niet de ballen om bij de Kruidvat snoepjes te jatten of zelfs maar over het hekje rond mijn eigen basisschool te klimmen na schooltijd. :') Thuis heb ik wel heel vaak het laatste koekje opgegeten en mijn broertje de schuld gegeven. Dat was mijn ultieme crime. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nah, niet echt. Ben ik veel te laf en saai voor. ;)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Haha jaa echt van alles,
    fikkie stoken, belletje trekken dat soort dingen.
    Mensen hun reactie weet ik eigenlijk niet, was meestal op tijd weg haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead