• Welk boek lezen jullie momenteel?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 17:57 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik heb een paar dagen geleden besloten dat het weer eens tijd werd om de hele Harry Potter serie nog eens te lezen. Ik ben op dit moment bezig in de Geheime Kamer (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dan Brown - Inferno

    Who I am not


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Karakter van Bordewijk.


    I am an idiot, I move.

    Suikerdood - unni Lindell


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik had 2 weken geleden de Labyrinth Renner serie uit, op dit moment net klaar met de Divergent serie en Het Verhaal van Four. Hierna wil ik met Spel der Tronen beginnen en Schlinder's lijst.

    De Laatkomer.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Breek me


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Looking for Alaska - John Green.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    An abundance of Katherines - John Green ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Assassin's Creed IV - Black Flag

    Hephaestus schreef:
    An abundance of Katherines - John Green ^^

    Haha. Is die leuk? Ik had het begin ervan gelezen, maar kon er niet doorkomen. Het feit dat er achteraan allemaal wiskundige dingen staan, werkt ook niet echt mee. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frangipane schreef:
    (...)
    Haha. Is die leuk? Ik had het begin ervan gelezen, maar kon er niet doorkomen. Het feit dat er achteraan allemaal wiskundige dingen staan, werkt ook niet echt mee. :'D

    Haha, het begin is inderdaad niet erg geweldig, maar zodra hij eenmaal op gang komt - geweldig. En dat moet je gewoon negeren, maar de hoofdpersoon is heeel slim - child prodigy, geen idee hoe je dat in t nederlands zegt - en heeft dus een hele grote algemene kennis. Er staan ook een stuk of 100 footnotes in, wat het origineel en grappiger maakt ^^. Maar die wiskunde op het einde is godzijdank optioneel. Maar ja, ik vind het een heel leuk boek (ik ben hem ook aan het herlezen, haha)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    Haha, het begin is inderdaad niet erg geweldig, maar zodra hij eenmaal op gang komt - geweldig. En dat moet je gewoon negeren, maar de hoofdpersoon is heeel slim - child prodigy, geen idee hoe je dat in t nederlands zegt - en heeft dus een hele grote algemene kennis. Er staan ook een stuk of 100 footnotes in, wat het origineel en grappiger maakt ^^. Maar die wiskunde op het einde is godzijdank optioneel. Maar ja, ik vind het een heel leuk boek (ik ben hem ook aan het herlezen, haha)

    Ah okay, dan pak ik 'em weer op. Maar toch blijft Will Grayson, Will Grayson mijn fav. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gone - Michael Grant