Drown schreef:
Ik word schijtziek van al die 1D meisjes met hun Nirvana. Als Kurt Cobain nog had geleefd zou het veel anders zijn, nu loopt iedereen met Nirvana op hun shirt terwijl ze maar een of twee liedjes kennen. Er zijn zelfs fucking Nirvana shirts met roze letters & bloemen letters. Hallo, het is en blijft een zwarte achtergrond met gele letters. Ik word er zo ziek van. En nee, ga op me schelden wat je wilt maar als je fan bent van een boybandje dan ben je echt geen fan van alleen Nirvana. Nu iedereen met Ramones shirts loopt heb ik die ook al kunnen weggooien, en mijn Bring Me The Horizon shirts zijn de volgende. Als je een band niet kent dan doe ook niet alsof je ze kent. Ik kan me daar zo aan ergeren, djieeez.
Wow, wat zit je daar helemaal verkeerd. Ik ben oprecht fan van Nirvana, nog voor ik fan was van 5SOS. Maar uiteraard, nu ik fan ben van 5SOS, kan dat uiteraard niet meer. Wat een redenering. Mensen kunnen van meerdere genres houden. Zeggen dat 1D fans geen fans kunnen zijn van rockgroepen, komt op mij echt over als een redenering waardoor je jezelf een betere fan moet kunnen voelen dan de rest van de fans. Laat iedereen toch even zin zijn waarde en beslis niet voor hen of zij fan zijn van een bepaalde groep, dat doen ze zelf waar.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried