Frary schreef:
(...)
Ah, tof! Hollywood Undead, damn, ik ben jaloers, daar was ik best lang fan van. En ja, dat soort concerten zijn vaak beter dan wat dan ook. Ga in de kerstvakantie naar Blitz Kids, die goede muziek maken maar niet bekend zijn ondanks dat ze in het vooprogramma van All Time Low, Taking Back Sunday en New Found Glory staan/stonden, voor een tientje en daarna bier drinken met de band, dat is voor mij meer waard dan een concert van veel geld.
Ik heb de dag van tevoren nog een kaarte kunnen regelen. Ik was zo blij! Helemaal omdat zoveel mensen nog kaartjes zochten en het heeft me gewoon dezelfde prijs gekost in plaats van dat hij er 70 euro voor vroeg, zoals velle anderen.
En ze waren zo ongelofelijk tof! Tegen verwachtingen In, klonken ze echt geweldig live!
En en en om het even af te maken heb ik de drumsok van Da Kurlzz gevangen. Na gekkebekken naar elkaar gingen trekken, gooide hij hem recht in mijn handen en moest die Fucking hard lachen toen ik hem hit paniek voor de rest onder mijn shirt verstopten ;x nee zulke concerten vind ik echt het leukst. Het zijn band die echt veel meer om hij fans geven en nog wel graag met ze op de foto's gaan en er geen 100 euro voor vragen. Our last night bedankte zelfs iedere fan die met ze op de foto ging in plaats van andersom.
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''