Ik herken je nog van je profielfoto.
Wat betreft je verhaal herken ik het niet, maar ik snap het volkomen dat je de liefde k*t vindt.
Ikzelf ben aan het eind van deze maand anderhalf jaar samen met mijn vriend, wie tevens de eerste persoon is waar ik een relatie mee heb gehad.
Ik heb meerdere keren gevonden dat het me wel leuk leek om een relatie met mijn buurjongen aan te gaan, maar dan dacht ik er weer aan dat we niet zo veel gemeen hebben in vergelijking met mijn vriend en ik.
Verder zou ik me denk ik minstens drie maanden opsluiten in mijn kamer als het misschien ooit uit zou gaan met mijn vriend. Mijn familie vindt hem geweldig en ik vind zijn familie de beste schoonfamilie die er maar kan zijn, wat erg prettig is in een relatie. Ik hoop ook echt dat ik samen met hem oud kan worden.
Mijn oudste broer had trouwens een keer gezegd, toen een vriendin van mij over de vloer was, dat mijn vriend een goede jongen is. Dus daar ben ik wel blij mee.
[ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 18:08 ]
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."