• Niet echt de nieuwste rage in sport-land, maar wel een hele leuke! Hula Hoopen, iets dat je al kind al deed en ook nog eens super goed is voor je lichaam.
    Nou ben ik er ook aan begonnen sinds ik mijn handen op een speciale hoepel gelegd heb, maar sjonge, dat viel mooi tegen. Ik heb dus een hele mooie, zachte hoepel, die dan 1,4kg of zoiets weegt. Niet eentje die je bij de Intertoys koopt. Ik kan schijnbaar nog heel goed hoepelen, maar na de eerste paar keer met mijn heupen gedraaid te hebben, merkte ik iets anders op; de pijn! Halleluja, wat was dat?
    Een klein nadeeltje als je begint met zo'n hoepel is dat je behoorlijk wat blauwe plekken rond je middel op gaat lopen in de eerste twee weken, iets dat ontzettend pijn doet. Ik ben niet bepaald een watje als het om pijn gaat, maar dit kon ik nog geen halve minuut volhouden. Dus dat valt mooi tegen, haha.
    Toch heb ik besloten om door te zetten! Er zijn meer voordelen en dit nadeel zal ook niet voor eeuwig duren.

    Doen jullie aan hoopen?


    Your make-up is terrible

    Ik wil dat al heel lang doen, want ik hou niet van sportscholen en hardlopen vind ik ook stom, maar dit heb ik altijd leuk gevonden. Natuurlijk probeerde ik een intertoyshoepel, maar dan werkt het niet, want die zijn voor kiddo's van vier.
    Ik kan het op zich wel heel goed. De hoepels van de kleuters van school kon ik wel weer gebruiken, want die waren van massief plastic en wat zwaarder. Dus ik heb dat ook een hele dag op school gedaan tot ergernis van de docenten en ik had precies wat jij hebt! :'P

    Waar heb jij je hoepel vandaan ? (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als ik bij mijn opa en oma ben en het zomer is, dan wel ja. :'D
    Verder ben ik te lui, mja mja :3


    wat was dit ookalweer

    Lorem_Ipsum schreef:
    Ik wil dat al heel lang doen, want ik hou niet van sportscholen en hardlopen vind ik ook stom, maar dit heb ik altijd leuk gevonden. Natuurlijk probeerde ik een intertoyshoepel, maar dan werkt het niet, want die zijn voor kiddo's van vier.
    Ik kan het op zich wel heel goed. De hoepels van de kleuters van school kon ik wel weer gebruiken, want die waren van massief plastic en wat zwaarder. Dus ik heb dat ook een hele dag op school gedaan tot ergernis van de docenten en ik had precies wat jij hebt! :'P

    Waar heb jij je hoepel vandaan ? (:


    Ik heb hem van iemand gehad, maar op Sportbay verkopen ze die ook. Ze zijn echter wel prijzig. Ik heb deze, in het roze met grijs.


    Your make-up is terrible

    Dat deed ik vroeger altijd, maar ik hield het nooit zo lang vol haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh ik dacht dat je een spelfout had gemaakt en ''hoping'' bedoelde. :')
    Maar ik hula-hoop niet. Ook nooit echt gedaan, eigenlijk.
    Wel had ik er eentje voor mijn moeder voor haar verjaardag gegeven, omdat ze het moest doen van haar therapeute. Maar het waren 3 verspilde euro's, en de hulahoop is inmiddels allang de deur uit. :') hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blauwe plekken zijn bij mij ook een feit, haha.


    Your make-up is terrible

    Wat leuk! Wel jammer dat je er blauwe plekken van krijgt. Het lijkt mij heel leuk, alleen kan ik niet Hula Hoopen. Niet met mijn middel, maar wel met mijn armen.


    Physics is awesome

    Gardenzio schreef:
    Dat deed ik vroeger altijd, maar ik hield het nooit zo lang vol haha.


    26 - 02 - '16

    Ik deed dat vroeger altijd. Nouja een keer rond draaien en toen faalde ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij de tweede keer deed het al geen pijn meer. 8D


    Your make-up is terrible



    Auw, haha.


    Your make-up is terrible

    Dat deed ik op de basisschool af en toe tussen de middag, echt lollig!
    Leuk dat je het weer is hebt gedaan! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.