Hey allemaal!
Ik ben gisteren naar het concert van André Rieu geweest, maar voordat het concert begon ben ik naar de Ikea in Amsterdam geweest. Daar verkochten ze zulke leuke schetsboekjes dat ik er eentje heb meegenomen. Ik zal kijken of ik er zo een foto van kan posten trouwens.
Het papier is echt super fijn en ja, ik kan niet wachten tot ik tijd heb en een beetje erin kan tekenen.
Maar nu is het dus een schetsboekje, en normaal kleur ik altijd met pastelkrijt, wat in zo'n boekje natuurlijk harstikke af gaat geven. Dus goede kleurpotloden leken mij de beste oplossing.
Nu heb ik in mijn etui voor school potloden van Staedtler (Noris Club) die wel oké kleuren, maar niet echt mooi ofzo. Ook heb ik ergens nog BIC Tropicolors 2 potloden liggen die ik al sinds mijn zesde heb. Die kleuren wel fijn, maar net zoals de Staedtler potloden kleuren ze "hard" en kun je moeilijk kleuren mengen, als jullie snappen wat ik bedoel :')
Dus ja, nu vraag ik jullie om advies, want er is vast wel iemand die verstand heeft van goede kleurpotloden. Het liefste geen Caran d'Ache, ook al kleuren die heel erg fijn (we hebben ze op school) maar die zijn gewoon zo enorm duur :c Dus wat zijn goede kleurpotloden dat een beetje binnen mijn budget vallen? Het maximale wat ik voor een potlood uit wil geven is 1 euro, dus stel dat er een set is van 12 potloden, dan zal ik daar nog wel 12 euro voor uit willen geven. Maar niet zoals Caran d'Ache 24 potloden voor 50 euro :')
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly