Gardenzio schreef:
(...)
Tja, ze zijn wel in de gevangenis. Maar goed, ik sta open voor mogelijke relaties, maar niet erg op liefdesgebied. Ik vind het leuker om te schrijven als zoiets groeit.
Ik denk dat Tabitha en Devina het wel met elkaar zouden kunnen vinden, aangezien ze zich beiden liever op de achtergrond houden. Als je een beter idee hebt sta ik er ook voor open. c:
Wallace schreef:
(...)
Ooh, hahahaha, sorry. Ik wachtte op enkele suggesties van die van jou. Het is ook laat hé :x Ik was van plan om nu eigenlijk af te gaan sluiten, maar ik zal nadenken over enkele. Met welke is je voorkeur (van mijn personages)?
Jaa, goede smoes. x:
Ehmm... ik denk dat Duncan en Devina vrienden zouden kunnen worden. Ze lijken beide loyaal en zo. Er hoeft niet meer te zijn of zo, maar die zie ik wel als vrienden als ik het zo lees. Pilar daarentegen niet zo, denk ik. Waarschijnlijk omdat ze agente is geweest, en Devina nou juist agenten heeft aangevallen. Al zal Devina het zelf niet zo snel uitlokken, ik denk niet dat daar iets positiefs kan ontstaan, tenzij jij natuurlijk voor beide wat anders ziet?
I'm your little ray of pitch black.