• Arrendale State Prison




    Your make-up is terrible

    Ambrose schreef:
    (...)
    Haha oké, thanks. ;D Dat is lekker snel gebeurd, interessant.

    Tja, ze zijn wel in de gevangenis. Maar goed, ik sta open voor mogelijke relaties, maar niet erg op liefdesgebied. Ik vind het leuker om te schrijven als zoiets groeit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Over mogelijke relaties? Ik dacht dat ik suggesties zou krijgen, haha. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben. x:

    Ooh, hahahaha, sorry. Ik wachtte op enkele suggesties van die van jou. Het is ook laat hé :x Ik was van plan om nu eigenlijk af te gaan sluiten, maar ik zal nadenken over enkele. Met welke is je voorkeur (van mijn personages)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Tja, ze zijn wel in de gevangenis. Maar goed, ik sta open voor mogelijke relaties, maar niet erg op liefdesgebied. Ik vind het leuker om te schrijven als zoiets groeit.


    Ik denk dat Tabitha en Devina het wel met elkaar zouden kunnen vinden, aangezien ze zich beiden liever op de achtergrond houden. Als je een beter idee hebt sta ik er ook voor open. c:

    Wallace schreef:
    (...)
    Ooh, hahahaha, sorry. Ik wachtte op enkele suggesties van die van jou. Het is ook laat hé :x Ik was van plan om nu eigenlijk af te gaan sluiten, maar ik zal nadenken over enkele. Met welke is je voorkeur (van mijn personages)?


    Jaa, goede smoes. x:

    Ehmm... ik denk dat Duncan en Devina vrienden zouden kunnen worden. Ze lijken beide loyaal en zo. Er hoeft niet meer te zijn of zo, maar die zie ik wel als vrienden als ik het zo lees. Pilar daarentegen niet zo, denk ik. Waarschijnlijk omdat ze agente is geweest, en Devina nou juist agenten heeft aangevallen. Al zal Devina het zelf niet zo snel uitlokken, ik denk niet dat daar iets positiefs kan ontstaan, tenzij jij natuurlijk voor beide wat anders ziet?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Jaa, goede smoes. x:

    Ehmm... ik denk dat Duncan en Devina vrienden zouden kunnen worden. Ze lijken beide loyaal en zo. Er hoeft niet meer te zijn of zo, maar die zie ik wel als vrienden als ik het zo lees. Pilar daarentegen niet zo, denk ik. Waarschijnlijk omdat ze agente is geweest, en Devina nou juist agenten heeft aangevallen. Al zal Devina het zelf niet zo snel uitlokken, ik denk niet dat daar iets positiefs kan ontstaan, tenzij jij natuurlijk voor beide wat anders ziet?

    Hahaha, oke oke, pest me niet met mijn vermoeidheid :'D
    En ja, is goed hoor. Dan zullen we dat doen. Weltrusten (a')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Hahaha, oke oke, pest me niet met mijn vermoeidheid :'D
    En ja, is goed hoor. Dan zullen we dat doen. Weltrusten (a')


    Haha, mezelf ook, dus ach. xd
    Maar mooi zo, welterusten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er toevallig iemand voor Toran? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Is er toevallig iemand voor Toran? (:

    Ja hoor. Ik.
          Personage mag je zelf uitzoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Trenton ook nog wel voor iemand, ik wilde hem namelijk uit de personeelsruimte laten komen. c:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 23:18 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ik heb Trenton ook nog wel voor iemand, ik wilde hem namelijk uit de personeelsruimte laten komen. c:

    Ik wil zeggen, ik. Maar ik wacht wel op de rest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ja hoor. Ik.
          Personage mag je zelf uitzoeken.


    Prima! Ze is in de recreatiezaal. Misschien kan je beter zelf kiezen wie je er naar toe stuurt, want mij maakt het echt niks uit. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Prima! Ze is in de recreatiezaal. Misschien kan je beter zelf kiezen wie je er naar toe stuurt, want mij maakt het echt niks uit. (:

    In de recreatiezaal? Hmm. Daar zit al een personage van me. Pilar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik reageer dit weekend! c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gellert --> Kvatch. Ik heb nu kerstvakantiedrukte, maar zodra het weer kalm is, reageer ik weer c:


    Tijd voor koffie.

    ^ Dat, precies. Drukker dan verwacht x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Iemand die met Hayden wilt meeten? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.