• Arrendale State Prison




    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Op wie wachtte je?


    Op het personage van Rekkles (voorheen Tricksters)


    26 - 02 - '16

    GrumpyCat schreef:
    (...)

    Op het personage van Rekkles (voorheen Tricksters)


    Aah, ze heeft momenteel examens, dus post ze niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Aah, ze heeft momenteel examens, dus post ze niet.


    Dan wacht ik nog maar even I guess..


    26 - 02 - '16

    Er kunnen gewoon personages naar die van mij toe komen hoor, ze staan vrij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit er mee dat ik leuk en aardig een post heb geschreven en dat ze nog in gesprek zijn daardoor. Heel stom, maar ik kan dan niet zomaar eruit naar mijn idee. :c


    26 - 02 - '16

    ^ Dat van jou snap ik haha. Ik had het over het algemeen, naar degenen die vrij stonden of wat anders wilde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De mensen die wel online zijn geweest, maar niet hebben gereageerd op mijn bericht of ze nog meedoen, liggen er ook uit. Ik zal binnenkort even een topic openen dat we nieuwe mensen zoeken. ;3


    Your make-up is terrible

    Hehe oke. :3 I hope this one doesnt die.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wilde eigenlijk vragen of er iemand is die Dracula aan zou durven? x: Of zijn de koppels allemaal al bekend?
          En misschien ook wel interessant als Trenton een oogje heeft op een gevangene, maar again, ik weet niet of er al dingen vastgesteld zijn, dus ik wacht rustig af.


    I'm your little ray of pitch black.

    Er zijn nog niet echt koppeltjes bekend, alleen Ivy en Nick hebben seks gehad (als je dat bedoelde). Verder geen flauw idee. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Er zijn nog niet echt koppeltjes bekend, alleen Ivy en Nick hebben seks gehad (als je dat bedoelde). Verder geen flauw idee. :'D


    Haha oké, thanks. ;D Dat is lekker snel gebeurd, interessant.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ik wilde eigenlijk vragen of er iemand is die Dracula aan zou durven? x: Of zijn de koppels allemaal al bekend?
          En misschien ook wel interessant als Trenton een oogje heeft op een gevangene, maar again, ik weet niet of er al dingen vastgesteld zijn, dus ik wacht rustig af.

    Ik wil wel wat enkele relaties aangaan, maar dat is helemaal op aan jou of je dat wil en/of andere ideeën hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ik wil wel wat enkele relaties aangaan, maar dat is helemaal op aan jou of je dat wil en/of andere ideeën hebt.


    Je kunt het altijd proberen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Je kunt het altijd proberen. c:

    Om wat? Waar praten we dan over?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Om wat? Waar praten we dan over?


    Over mogelijke relaties? Ik dacht dat ik suggesties zou krijgen, haha. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben. x:


    I'm your little ray of pitch black.