• ×TheHorcrux - Rowena maar noem me maar Roww :]
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×JoeyTribbiani - Marjanne


    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 10:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:05 ]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Kan, maar je hebt ook leraren he. Die hebben wel gewoon lessen voor alle jaars,,
    En aangezien de jongeren op hun 17e magie buiten school mogen gebruiken vind ik het ook wel logischer opzich dat het maar tot het 7e jaar gaat. Had namelijk zelf niet door dat ik het 8e jaar er wel bij had gezet, vandaar dat die niet in het rooster staat XD


    Dan maak je een simpel overzicht voor de leraren en een normaal rooster voor de leerlingen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    Dan maak je een simpel overzicht voor de leraren en een normaal rooster voor de leerlingen ^^


    Ja but... dan moet alles overnieuw xd
    Ik heb daar het gedult niet meer voor :']


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ja but... dan moet alles overnieuw xd
    Ik heb daar het gedult niet meer voor :']


    Ik kan het morgen proberen, maar ik kan het je niet garanderen sinds ik daar heeeel kriebelig van word.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Combineer jaar 7 en 8 anders.
    Dan behandelen ze het ene jaar A, en een jaar later B en daarna weer A enz.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik kan ook wel een rooster maken? Ik vind het niet erg om te doen ofzo


    -

    Nee, Nvm ik gooi et hele rooster wel om. Lees ook net dat 6e jaar maar 1x DADA heeft en veel van het aderen xd
    Maak m wel overnieuw xd


    Little do you know

    En ik doe er ook nog wat extra lessen bij, die zal ik ook op de plattengrond erbij zetten als ik klaar ben met het nieuwe rooster cx


    Little do you know

    De kamerindeling van de meisjes is een beetje gelukt, maar er zijn nog twee reservaties waar ik nog op wacht. Dus er zullen als nodig een paar aanpassingen moeten worden gemaakt mits de karakters erg botsen.

          1. Phoebe & Lillith
          2. Cassandra & Carfelia & Hunter
          3. June & Lily
          4. America & Silena
          5. Reservatie & Reservatie

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 16:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is er al een kamerindeling voor de jongens?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Is er al een kamerindeling voor de jongens?


    Ik ben er momenteel mee bezig, maar eerst moet de eigenares akkoord met de indeling gaan ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De kamerindeling van de jongens. Er waren nog een paar rollen die nog niet op de lijst stonden en dus zijn er ook twee jongens die Max heten. Er staan nog twee reservaties open.

          1. Colton & Jackson
          2. Lewis & Leary
          3. Timothy & Nathaniel
          4. Robin & Ace
          5. Max & Max


    Voor enige ontevredenheid over de kamerindeling, kan je me gerust GB'en en ik zal kijken wat ik voor je kan doen ^^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 16:53 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    De kamerindeling van de jongens. Er waren nog een paar rollen die nog niet op de lijst stonden en dus zijn er ook twee jongens die Max heten. Er staan nog twee reservaties open.

          1. Colton & Jackson
          2. Lewis & Leary
          3. Timothy & Nathaniel
          4. Rob & Ace
          5. Max & Max


    Voor enige ontevredenheid over de kamerindeling, kan je me gerust GB'en en ik zal kijken wat ik voor je kan doen ^^


    Max & Max :`)


    -




    Hey, ik heb een rooster geprobeerd te maken. Hij is wel alleen voor het 6de, 7de en 8ste leerjaar...
    Ik hoop dat je er misschien wat aan hebt..


    -

    Zou je misschien een link kunnen zetten dat als je op de roosters klikt dat ze vergroot worden? Zo heb ik er iniedergeval niet veel aan aangezien ik niet veel kan lezen, haha. Daarbij had ik trouwens al vanochtend gezegt dat ik er vakken bij wilde doen dus moeten die er ook nog tussen cx
    Astronomy, Ancient Runes en Arithmancy. Dus Astronomie, leer der oude runen en voorspellend rekenen.

    En Marie, ik vind de kamerindeling best :]


    Little do you know

    Sangster schreef:
    De kamerindeling van de jongens. Er waren nog een paar rollen die nog niet op de lijst stonden en dus zijn er ook twee jongens die Max heten. Er staan nog twee reservaties open.

          1. Colton & Jackson
          2. Lewis & Leary
          3. Timothy & Nathaniel
          4. Robin & Ace
          5. Max & Max


    Voor enige ontevredenheid over de kamerindeling, kan je me gerust GB'en en ik zal kijken wat ik voor je kan doen ^^


    Hoezo zijn er 2 die max heten? De rol die eerder in het topic staat met een jongen genaamd Max heeft zich uitgeschreven dus die doet niet meer mee :p
    En welke andere rollen zijn nog niet in het lijstje gezet? XD

    Ik zal vanavond trouwens iedereen even een Pb sturen met de vraag of ze hun rol dit weekend willen proberen af te maken. Voor alles is ingevuld kunnen we niet beginnen.


    Little do you know