• ×TheHorcrux - Rowena maar noem me maar Roww :]
    ×Vivir - Laura
    ×Forman - Floor
    ×Rosea - Ilona
    ×Sangster - Marie
    ×CharmedPaige - Marjolein
    ×Oneira - Noa
    ×Piaffe - Leonie
    ×Falahee - Denize
    ×Gently - Anaïs
    ×xBooBear
    ×JoeyTribbiani - Marjanne


    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 10:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 feb 2019 - 20:05 ]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Als alle reservaties zijn ingevuld open ik zaterdag of zondag het speeltopic ja. Hangt er van af wanneer het rooster klaar is -zal vandaag of morgen wel zijn- en als alle reservaties er zijn zal ik ook nog een kamer indeling moeten maken dus zal ik druk bezig moeten haha.


    Kan ik je ergens mee helpen?


    -

    Ik zou best een leraar willen maken, maar mijn leraren falen altijd :'D
    + Het feit dat ik geen idee heb wat ik ze zou moeten laten zeggen helpt ook niet mee...


    El Diablo.

    Ik zou ook wel een kamerindeling kunnen maken als je dat fijner zou vinden ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    natuurix schreef:
    nog niet zijn er genoeg leraren. kan 1 leraar niet twee vakken geven.


    Dit is voor mij niet zo'n probleem. Als er verder niemand meer is die een leraar wil dan maak ik een paar leraren aan die iedereen kan besturen zegmaar.
    En als 1 leraar meerdere vakken gaat geven kan ik de roosters weer omgooien en word het nog moeilijker haha cx

    Als iemand kan helpen met kamerindeling zou dat wel fijn zijn ja :]
    En dan lijkt het me het handigste om de vrienden bij elkaar te zetten aangezien ze vanaf dag 1 op hun school bij elkaar zitten en -of je nu verschillende of botsende karakters hebt of niet- ze dan wel naar elkaar toe zullen groeien aangezien ze elkaar beter leren kennen. Of juist helemaal niet omdat ze echt elk aspect van elkaar niet leuk vinden ofzo haha.


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Dit is voor mij niet zo'n probleem. Als er verder niemand meer is die een leraar wil dan maak ik een paar leraren aan die iedereen kan besturen zegmaar.
    En als 1 leraar meerdere vakken gaat geven kan ik de roosters weer omgooien en word het nog moeilijker haha cx

    Als iemand kan helpen met kamerindeling zou dat wel fijn zijn ja :]
    En dan lijkt het me het handigste om de vrienden bij elkaar te zetten aangezien ze vanaf dag 1 op hun school bij elkaar zitten en -of je nu verschillende of botsende karakters hebt of niet- ze dan wel naar elkaar toe zullen groeien aangezien ze elkaar beter leren kennen. Of juist helemaal niet omdat ze echt elk aspect van elkaar niet leuk vinden ofzo haha.


    Zou ik dan helpen met de kamerindeling?


    -

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Dit is voor mij niet zo'n probleem. Als er verder niemand meer is die een leraar wil dan maak ik een paar leraren aan die iedereen kan besturen zegmaar.
    En als 1 leraar meerdere vakken gaat geven kan ik de roosters weer omgooien en word het nog moeilijker haha cx

    Als iemand kan helpen met kamerindeling zou dat wel fijn zijn ja :]
    En dan lijkt het me het handigste om de vrienden bij elkaar te zetten aangezien ze vanaf dag 1 op hun school bij elkaar zitten en -of je nu verschillende of botsende karakters hebt of niet- ze dan wel naar elkaar toe zullen groeien aangezien ze elkaar beter leren kennen. Of juist helemaal niet omdat ze echt elk aspect van elkaar niet leuk vinden ofzo haha.


    Als ik toestemming heb om de kamerindeling te doen, zal ik het morgen doen en ook morgen af hebben. En ook de jongens en meisjes apart, toch? :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yup, jongens en meisjes apart. Ik zou zeggen maak maar een kamerindeling voor wie dat wil ^^
    Ik kies er dan wel 1 uit cx

    En ugh.. omfg. heel rooster gemaakt in Word.. alles voor niets want krijg m niet normaal in paint en ik kan m ook niet zo in het topic zetten -.-
    Killmenow


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Yup, jongens en meisjes apart. Ik zou zeggen maak maar een kamerindeling voor wie dat wil ^^
    Ik kies er dan wel 1 uit cx

    En ugh.. omfg. heel rooster gemaakt in Word.. alles voor niets want krijg m niet normaal in paint en ik kan m ook niet zo in het topic zetten -.-
    Killmenow


    Screenshot maken en dan hier neerzetten?


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Screenshot maken en dan hier neerzetten?


    Ja zat ik ook al aan te denken cx


    Little do you know

    Kamerindeling:

    Meisjes:
    June, Silena en Lily.
    Cassandra, Hunter en Lillith.
    Carfelia, Phoebe en America.

    Jongens:
    Colton, Jackson en Lewis.
    Timothy, Nathaniel en Robin.

    Dit is wat ik zou denken.. ik heb degene die nog niet klaar zijn nog niet gedaan.


    -

    Ik ga er morgen wat beter naar kijken en puzzelen hehe :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    Ik ga er morgen wat beter naar kijken en puzzelen hehe :3


    Mwu ik denk dat jij het beter kan doen (:


    -

    Het rooster:



    Klik op de foto's voor grotere versie


    Please tell me als er iets niet klopt ofzo XD

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 21:03 ]


    Little do you know

    Verityy schreef:
    Kamerindeling:

    Meisjes:
    June, Silena en Lily.
    Cassandra, Hunter en Lillith.
    Carfelia, Phoebe en America.

    Jongens:
    Colton, Jackson en Lewis.
    Timothy, Nathaniel en Robin.

    Dit is wat ik zou denken.. ik heb degene die nog niet klaar zijn nog niet gedaan.


    Je mist Max :3. Personage van Ilona. Het vriendje van Silena :3


    take me back to the basics and the simple life

    TheHorcrux schreef:
    Het rooster:



    Klik op de foto's voor grotere versie


    Please tell me als er iets niet klopt ofzo XD


    Zie er mooi uit (:


    -