• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Engla Nyström - ChandlerBing 19
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Ace Blaine Blancaster - Sterik 8
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15
    ×Marvin Vöw - ChandlerBing 18

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - Sterik 7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - ChandlerBing 19
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -TheHorcrux 18
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 21:18 ]


    Little do you know

    McAwesome schreef:
    (...)


    Mag een hond ook?

    Forman schreef:
    Uhm, ik weet dus amper iets van Harry Potter. Zou iemand mij dat bloed kunnen uitleggen? c:


    Muggleborn = Iemand met ouders die zelf geen magische krachten hebben.
    Halfblood = Een ouder die geen magische krachten heeft en eentje die het wel heeft
    Pureblood = Twee ouders met magische krachten


    El Diablo.

    Vivir schreef:
    (...)

    Yess, I adore her!
    En omdat ik toch met divergent bezig ben claim ik Theo James voor mijn jongen.

    me toooo shes awesome;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Forman schreef:
    Uhm, ik weet dus amper iets van Harry Potter. Zou iemand mij dat bloed kunnen uitleggen? c:


    Je heb muggleborns- de mensen waarvan de ouders muggles zijn, mennsen die niet kunnen toveren en waarvan denousers dat ook niet kunnen
    Halfbloods zijn degenen van wieeen ouder of opa/oma een mughle is.
    Purebloodds zijn de mensen waarvan de ouders en grootouders allemaal toverkracht beschikken


    take me back to the basics and the simple life

    Falahee schreef:
    (...)

    Muggleborn = Iemand met ouders die zelf geen magische krachten hebben.
    Halfblood = Een ouder die geen magische krachten heeft en eentje die het wel heeft
    Pureblood = Twee ouders met magische krachten


    *je bent ook halfblood als je muggle blood in je familie hebt, dus stel beide ouders zijn zelf magisch, maar hebben muggle ouders, dan ben je ook halfblood.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    *je bent ook halfblood als je muggle blood in je familie hebt, dus stel beide ouders zijn zelf magisch, maar hebben muggle ouders, dan ben je ook halfblood.


    Ik voel me nu echt dom, maar hoe kan je dan magie in je hebben als allebei je ouders dat niet hebben?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Ik voel me nu echt dom, maar hoe kan je dan magie in je hebben als allebei je ouders dat niet hebben?


    Dat is iets dat veel mensen zich afvragen. Gewoon een soort 'afwijking' ofzo. Hermione was ook een muggleborn


    take me back to the basics and the simple life

    Forman schreef:
    (...)

    Ik voel me nu echt dom, maar hoe kan je dan magie in je hebben als allebei je ouders dat niet hebben?


    Jaa, dat weet niemand eigenlijk. J.K. Rowling dacht gewoon van HE LAAT IK HERMIONE MUGGLE OUDERS GEVEN.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Forman schreef:
    (...)

    Ik voel me nu echt dom, maar hoe kan je dan magie in je hebben als allebei je ouders dat niet hebben?


    Dit heeft met verre familie te maken die wel magie bezaten.
    Ook is het iets als mensen die 'geesten kunnen zien' het kan zo maar in je zitten terwijl helemaal niemand het heeft in je hele stamboom.
    Ook kan het zijn dat je uit een tovenaarsfamilie komt maar totaal geen magie bezit .. iets wat best wel lullig is :']


    Little do you know

    McAwesome schreef:
    (...)

    Mag een hond ook?


    Nee, liever van niet. Aangezien honden vaak groot en best afhankelijk zijn lijkt het me niet handig. Een kat kan aardig voor zichzelf zorgen en heeft een mens niet echt nodig, het is meer een slaafje voor ze. Maar een hond is juist meer afhankelijk en is niet zo netjes als de kat die zijn behoeftes op een bepaalde plek doet -bijv. de kattenbak- en buiten alles netjes begraaft zodat je er niks van terug ziet. Een hond doet dit vaak echter waar en wanneer het hem uit komt cx


    Little do you know

    Christopher "Chris" Redfield



    Naam:
    • Christopher: Deze naam wordt vooral door zijn collega's en ouders gebruikt.
    • Chris: Ook deze naam wordt door zijn collega's gebruikt, maar vooral door zijn vrienden.
    Leeftijd:
    Chris is 37 jaar en verjaart op 18 oktober.
    Vak:
    Chris geeft Defence Against the Dark Arts.
    Bloedstatus:
    Chris is een Pureblood.
    Uiterlijk:(FC:Norman Reedus)
    Chris heeft stijl bruin haar, van een gemiddelde lengte. Hij heeft twee donkerblauwe, vermoeide ogen. Hij lijkt altijd wallen onder zijn ogen te hebben. Hij heeft een redelijk smal en ingevallen gezicht. Hij heeft een baard, die kenmerkend is voor Chris.
    Ook kenmerkend is de moedervlek boven zijn linker mondhoek. Hij is qua lichaamsbouw smal, maar hij heeft goed afgetekende spieren. Vooral zijn armen bevatten veel spieren en zijn ook het duidelijkste zichtbaar. Zijn lengte van 1m78 zit hem echt niet tegen en hij vindt het een perfecte lengte. Hij heeft iets in zijn uiterlijk wat hem er bad-ass uit doet zien.
    Innerlijk:
    Chris is een relaxed persoon. Het liefst geeft hij zijn leerlingen de ruimte om vrijheid te hebben in zijn les, maar als het te druk wordt, zal hij de hele klas op hun daden aanspreken. Hij is chaotisch, wat niet te merken zal zijn in zijn lessen aangezien hij zijn lessen minstens een week van tevoren plant. Hij vergeet af en toe wel eens wat en haalt (vooral namen) dingen door elkaar.
    Chris is een vriendelijke man, maar hij kan wel eens een grove opmerking maken, wat de meeste geweldig aan hem vinden. Chris is redelijk kalm, wat ook zo blijft in de meest bizarre/benarde situaties. Chris kan zorgzaam en onbaatzuchtig zijn, maar ook een arrogante narcistische kwal.
    Aan zichzelf twijfelen doet Chris niet; Hij vindt het alleen maar verspilling van tijd en waarom zou hij aan zichzelf moeten twijfelen? Soms is Chris ook dromerig, en hij zal soms ook dromerig voor zich uit staren als hij even niets te doen heeft. Een zacht gekookt ei is Chris niet, maar zeker niet een ultieme bad-ass die zich niets aantrekt van andermans gevoelens. Chris laat zich overigens niet gauw inpakken door een vrouw, daarvoor moet eerst heel veel gebeuren.
    Geschiedenis:
    Chris heeft op Hogwarts zijn opleiding gevolgd. Hier was hij een Gryffindor, net als de meeste uit zijn familie. Zijn moeder overleed na zijn geboorte, en hij heeft twee oudere tweelingbroers. Hij is de jongste met zijn leeftijd van 37, terwijl Gareth en Mike (zijn tweelingbroers) beide 42 zijn. Vanaf zijn geboorte was al meteen duidelijk dat hij een vaderskindje was, terwijl zijn broers juist moederskindjes waren. Zijn vader, Thomas, zorgde goed voor zijn jongens en gaf hen alles mee wat hij wist. Ook zorgde Gareth en Mike voor hun kleine broertje, zo leerde Chris van Gareth scheren en Mike leerde hem fietsen. Hij had een redelijk normale jeugd, behalve dat zijn moeder gestorven is.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 21:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Groot deel af. Moet alleen nog een vak zoeken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sterik schreef:
    Groot deel af. Moet alleen nog een vak zoeken.


    Ik zou zeggen doe Defence Against the Dark Arts ofwel DADA, kun je Boggarts uit kasten laten komen enzo :'D


    Little do you know

    Hmhm, mag ik een vrouwelijke leerling?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wilt iemand enige vorm van relatie met June(pagina 4.)?


    She was always looking for more..