• Aangezien ik vandaag een studiedag had ging ik met mijn moeder en lieve zus voor het eerst naar de Primark! We zijn er eigenlijk nog nooit geweest vanwege het gerucht van kinderarbeid etc. Maar mijn studiedag zat er aan te komen, en toen ik het voorstelde vond mijn moeder het een goed idee, we besloten om achteraf ook nog even naar de Nijhof in Baarn te gaan. Dus wij kwamen aan bij de Primark in Almere, en we wisten niet wat we zagen! Kleding OVERAL voor de goedkoopste prijzen, en ook gewoon leuke kleding! Ik wist dat het goedkoop was, maar zó goedkoop? Eigenlijk dacht ik helemaal niet meer na over de geruchten, en ik ging gewoon mijn gang... Nou ja, eerst moesten we zoeken waar te beginnen.

    Uiteindelijk heb ik met mijn moeder samen, en een sweater van mijn broer voor €162 geshopt haha xD 12 euro boven ons budget.
    Wij beschuldigden de sweater van m'n broer

    Ik wou deze ervaring even met jullie delen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik moet nog steeds een keertje naar de Primark D: Pft. Still a Primark-virgin. Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, lekker bezig, hahaha. Ik geef zelf nooit meer dan 40 euro uit bij de Primark. Vind ik meer dan zat, hehe.

    Ik weet nooit zo goed wat ik moet vinden van kinderarbeidwinkels al is het obvious dat dat in Primark het geval is, aangezien je dus complete outfits voor nog geen 30 euro kunt krijgen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben er nog niet geweest, maar binnenkort ga ik er echt eens heen, gezien dat Nijmegen ook een Primark heeft :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meh ik ben er twee maal geweest Roterdam en Eindhoven maar het is en veel te druk en totaal niet mijn stijl.ik heb zon zes euro uitgegeven aan sjaals en stiekjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben alleen een keer in Rotterdam geweest en ik vond het daar zo kut. Kleding lag gewoon heel rommelig op tafels en over de vloer. Je kon er amper lopen, zo druk was het daar. Twee vrouwen waren letterlijk ruzie aan het maken over een shirt dat nog maar in één maat was. Het was bloedheet en de kwaliteit van de kleding is echt om te huilen geloof ik, want het ziet er zo dunnetjes uit of het zit niet goed in elkaar. :S Ik ga er nooit meer heen, geen winkel voor mij. Ik wil gewoon rustig kunnen kijken en gezellig shoppen. Dan maar iets duurdere kleding. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het zo dubbel, dat gezeur over kinderarbeid..
    Ik bedoel, als die kinderen in dat land hun werk bij de primark niet hadden, moesten de meiden de straat maar op en weet ik veel wat doen en ook de jongens krijgen dan vast geen lekkere baan..

    Maar ik ben echt anti-primark. Niet om die reden, maar gewoon omdat IEDEREEN er mee loopt.. Sinds de nieuwe primark hier in enschede zit, zie ik alleen nog maar van die afschuwelijke tasjes! Terrible. Straks loopt heel Enschede met diezelfde leuke shirtjes..
    Ben er ook nog nooit geweest.. Al zei mn vriendin wel dat ze er leuke kussentjes hadden..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb daar mijn lievelings jurkjes van c: Er zit hier in Eindhoven een Primark, en ik ben er heel blij mee ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Pantomime schreef:
    Ik vind het zo dubbel, dat gezeur over kinderarbeid..
    Ik bedoel, als die kinderen in dat land hun werk bij de primark niet hadden, moesten de meiden de straat maar op en weet ik veel wat doen en ook de jongens krijgen dan vast geen lekkere baan..

    Zo dacht ik er ook altijd over. Ik weet niet of het zou helpen als niemand bij Primark (en andere winkelketens waar kinderarbeid zou gebeuren) kopen. Die gezinnen zullen arm blijven, en de ouders zullen niet meer loon betaald krijgen of zo.

    Leuk dat je veel hebt kunnen vinden. ^^ Ik ben nog maar 2x in Primark geweest, in Eindhoven en Düsseldorf. In Düsseldorf heb ik €55 uitgegeven en geen enkel kledingstuk was duurder dan €9. (hoera)


    Ik wil een tuin vol egels

    Psychobat schreef:
    Ik moet nog steeds een keertje naar de Primark D: Pft. Still a Primark-virgin. Damn.


    :)

    Btw, de mensen die hier zeggen dat het nogal rommelig is enz, dat ligt meer aan de klanten. Er komen zoveel mensen daar, en velen leggen/hangen niet alles mooi terug op de juiste plek, en vouwen het niet terug mooi op.. =/ Natuurlijk zijn er werknemers die alles terugvouwen, maar Primark is dan ook zo groot, dat dat wel even duurt. En niet veel later komen andere klanten het weer overhoop gooien. Plus ze hebben nog andere taken zoals de kassa's bedienen en bij de pashokjes helpen.:P In minder drukke winkels maak je dat natuurlijk niet mee, daar hebben de werkenmers tijd om alles terug op te vouwen.

    Zelf ben ik wel iemand die die niet te lui is om een t-shirt terug bij de juiste plaats terug te hangen.. En ik ben niet supergoed in kleding opvouwen, maar probeer het altijd netjes terug gevouwd te leggen. Als iedereen dat nou eens zou doen.. ;)


    Ik wil een tuin vol egels

    Gustin schreef:
    Hmm, zelf ben ik niet echt van de Primark, maar leuk dat je wat gevonden hebt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oehh Primark :Y) Ik denk niet dat het perse kinderarbeid is hoor.
    Anyway, buiten dat het er altijd superdruk is, vind ik het echt een leuke winkel.
    De kwaliteit verschilt volgens mij per product. Ik heb bijvoorbeeld een tuinbroekje van de primark waar de haakjes van afgebroken zijn, terwijl de andere kleding nog gewoon helemaal heel is.
    Jammer genoeg is er geen 1 in Utrecht, maar gelukkig gaan wij wel eens naar Rotterdam, Enschede en Arnhem (ik ben er drie keer geweest c: )


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ben nog nooit in de primark geweest oops


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio