• Klik voor de story.

    When there is no more room in hell, the dead will walk the earth.



    De twaalf jaar oude jongen was de eerste die besmet raakte.
    Hij werd opgenomen in het ziekenhuis, maar toen hij geen symptomen begon te vertonen liet de mensheid een zucht van verlichting ontsnappen:
    De effecten die ze bij het virus hadden verwacht waren er dus blijkbaar niet.
    Een paar dagen later werd het ziekenhuis plots in quarantaine gezet zonder dat de mensen binnen begrepen wat er aan de hand was. In het nieuws werd simpelweg van een gas lek gesproken. Er zouden zogenaamd geen mensen meer binnen zijn.
    Maar één 'persoon' hoefde uit het ziekenhuis te ontsnappen. Eén persoon. En alles werd chaos.
    Vijf jaar later reist de zeventienjarige August door de overblijfselen van het voormalig West-Europa.
    Hij is besmet, maar zal nooit symptomen gaan vertonen: Hij is namelijk immuun voor de effecten. Hij was de allereerste die besmet raakte.
    Hij is de laatste mens.
    Hij is patient zero.



    Thriller, Drama
    Nederlands


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Persoonlijk ben ik niet zo van de thrillers, maar jouw verhaal klinkt wel heel erg interessant.


    Physics is awesome

    Klinkt heel tof! Ik heb een abo genomen (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Dit lijkt me nou echt een interessant verhaal. Mijn abo heb je! (:


    26 - 02 - '16

    Het klinkt geweldig, maar ik twijfel of het iets voor mij zal zijn.


    [ heaven knows ]