• THE BACHELOR

1O mannen worden verteld dat ze 25O,OOO kunnen winnen als ze meedoen aan een tv show. Er zit alleen één addertje onder het gras: Ze moeten doen alsof ze homo zijn, terwijl ze stuk voor stuk hetero zijn. Niemand weet het van elkaar, omdat hen verteld wordt dat ze de enige hetero zijn. De enige die daadwerkelijk op hetzelfde geslacht valt, is de Bachelor –– degene waarvan ze het hart moeten winnen. Hoe ver zouden ze gaan voor een geldprijs? Want met verschillende verleidingen die er zullen zijn, wordt het almaar lastiger. Zeker als de director van het programma een prachtige vrouw is.

ROLLEN ––
    Bachelor •
          Casper Dean Saxon | Assassin, 1.1
    Vrouwelijke director •
          Ellis Amy Carlyle | Frodo, 1.2
    Kandidaten •
    –– Miguel Huddler | Gardenzio, 1.2
    –– Carlos Alessandro Ramos | Californication, 1.2
    –– Oliver Ari Flynn | IamGroot, 1.4
    –– Jedd Connor Fitzpatrick | Feline, 1.4
    –– OutlawQueen, 1.3

INVULLIJST
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Speeltopic | Praattopic

REGELS

Het speelt zich af in de VS.
    • Leeftijd moet ouder dan 24 zijn.
    • 16+ is toegestaan, wanneer het IC is. OOC wil ik geen ruzie / buitensluiten van anderen niet hebben.
    • Er is een minimum van 300 woorden.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak alleen ik ofwel Assassin nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

[ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 0:31 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Frodo schreef:
    Spijtig voor de andere meisjes :/ ik zal zo meteen mijn rol invullen!

Tja, ik heb het alsnog eerlijk gedaan, Bes.

[ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 17:20 ]

"Satan's friendship reaches to the prison door."

Mag ik ook een rol?

Spoiler alert: you will save yourself

Rol: Vrouwelijke director
    Volledige naam: Ellis Amy Carlyle
    Leeftijd: 25
    Afkomst: Ellis is afkomstig van Groot-Brittanië, wat zich uit in haar Brits accent. Daar woonde ze in het 11e-eeuwse dorpje 'Castleton', waar werkelijk niets te beleven valt. Ellis wist altijd al dat ze nooit zou kunnen worden als haar familie die geen hoger doel voor ogen hadden dan een jobje in het plaatselijke centrum. Nee, zij had ambities en die ging ze bereiken ook.
    Uiterlijk:

Vrouw op de foto: Joanna Garcia

Ellis heeft donkere, lange haren tot op haar onderrug. Als de zon er fel op schijnt, zie je duidelijke de rode schijn erin. Deze heeft ze er zelf in laten zetten, aangezien ze niet tevreden was met de saaie okkernoten-kleur die ze van haar moeder kreeg.
    Verder heeft ze erg lichte, amberkleurige ogen die ze in bijna alle gevallen accentueert met bijpassende make-up. Hiermee verhult ze ook het groepje moedervlekken op haar jukbeenderen, rechts van haar oog. Ze heeft een redelijk lange neus en dunne lippen, waar ze een complex over heeft en dus geen opmerkingen over kan verdragen. Ellis is niet al te groot, een meter 63, maar dit compenseert ze met hoge hakken.
    Sinds haar verblijf in Amerika, heeft Ellis enorm veel geleerd over hoe ze haar lichaam er het best uit doet komen. Vroeger dacht ze namelijk dat de beste manier was om zichzelf zo veel mogelijk bloot te geven. Letterlijk dan.
    Met de hulp van enkele stylisten, heeft ze geleerd dat ze beter mannen doet laten gissen naar wat er onder de kleding zit inplaats van het prijs te geven. Daarom draagt ze nu enkel nog stijlvolle kleding maar verkiest toch nauw aansluitende, strapless kleedjes die haar vormen prijs geven. Haar zwarte stiletto's zijn nooit ver weg.
    Karakter: Ellis heeft letterlijk moeten vechten voor haar weg naar de top. Als klein kindje stond ze uren voor de spiegel, met de weinige make-up van haar moeder overvloedig op haar gezicht gesmeerd. Sinds haar puberjaren begonnen de vlucht-kriebels haar te achtervolgen. Ze moest en zou Castleton verlaten, anders zou ze doodongelukkig worden.
    Vanaf haar twaalfde verjaardag stopte ze dan ook met geld uitgeven aan juwelen en make-up en hield alles samen in een enveloppe onder haar matras. Op haar achttiende verjaardag zwaaide ze haar ouders gedag en keerde nooit meer terug.
    De grote steden die Amerika te bieden had, waren een echte verademing voor Ellis. Ze vond een baantje als kledingverkoopster, maakte een portfolio en dweepte alle modellenbureau's af tot ze één had gevonden die haar aannamen. Haar carrière was gestart.
    Ellis heeft een sterke mening en uit deze wanneer ze dat kan. Ze kan erg vastberaden (ofwel: koppig) zijn en laat niet snel los als ze een doel voor ogen heeft. Ze heeft nooit getwijfeld aan zichzelf maar toch kan haar zelfvertrouwen snel verdwijnen. Ze is erg sociaal en kan een gesprek uren gaande houden, ook al kent ze de gesprekspartner amper.
    Ellis is explosief in alles wat ze doet en beleeft. Is ze blij: dan is ze dolgelukkig. Is ze verdrietig lopen de tranen als watervallen van haar wangen. De explosiviteit uit zich vaak in een groot enthousiasme, dat erg nuttig blijkt te zijn bij het presenteren van het programma.
    Tijdens haar zevenjarig verblijf in Amerika heeft ze een aantal relaties gehad waarbij ze de kunst van het verleiden heeft geleerd. Ze weet hoe ze haar hoofd schuin moet houden om geïnteresseerd te lijken en met haar haren te spelen als ze interesse heeft. Deze trucjes hebben haar ook geholpen in de weg naar haar carrière.
    Extra: Momenteel is Ellis niet in een relatie. Ze heeft al veel harten gebroken, maar het hare is ook al vaak gebroken geweest. Hierdoor wil ze zichzelf eventjes beschermen.

Even the smallest can change the course of the future

Rol:
    Kandidaat
    Volledige naam:
    Laurens Erikson
    Leeftijd:
    28
    Afkomst:
    Nederland, hij woont nu in Eindhoven
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

De rest komt.

Vampire + Servant = Servamp

Netzwerk schreef:

Wilde je wat vragen? (:

OutlawQueen schreef:
    Mag ik ook een rol?

Natuurlijk, dat wordt dan wel een mannelijke kandidaat.

Rol: Mannelijke kandidaat.
    Volledige naam: Miguel Huddler
    Leeftijd: 29 jaar.
    Afkomst: Texas, USA. Zijn accent is duidelijk te horen, zeker wanneer hij zich ongemakkelijk voelt. Hij heeft zijn gehele leven hier gewoond en is pas sinds enkele jaren in de desbetreffende plaats waar het zich afspeelt.
          Familie -
    Moeder: Nooit gekend.
    Vader: Overleden.
    Grootvader: Hechte relatie.

Uiterlijk:
    Miguel zie je eerder nonchalante, gemakkelijke kleding - bestaande uit een wit shirt, jeans en een leren jack. Hij houdt niet van nette pakken, alleen als het daadwerkelijk moet - voor werk of bepaalde gelegenheden, bijvoorbeeld.
    Hij verzorgt zich goed en kan soms nogal ijdel zijn, al kan je dat niet aan hem zien. Zijn haren heeft hij vaak naar achteren, hij moet het eigenlijk weer knippen omdat het wat langer is.
    1.84M, gespierd, groenbruine kijkers, scheert zich niet elke dag.
    Karakter: Miguel is niet bepaald dol op veranderingen en hecht waarde aan cijfers als zowel statistieken, niettemin kan hij iemand zonder medelijden voorliegen wanneer dit nodig is. Hij voelt zich gerust als hij een probleem op kan lossen door oplossingen te zoeken, zodat hij de touwtjes in handen kan houden. Hierdoor kan hij regelmatig overkomen als een controle – freak. Echter raakt hij snel afgeleidt als hij dingen tegenkomt waar hij zich in interesseert, hij heeft niet het gevoel dat hij zich kan concentreren en hierom is hij vooral slecht in charismatische verleidingen. Zodra hij een aantrekkelijk persoon tegenkomt, die hem op welke manier dan ook tegemoet komt, wordt zijn hoofd een mistbank en zijn woorden zullen niet meer zijn dan zachte haperingen. Flirten is dan ook zeker niet iets waar hij goed in is, eerder het omgekeerde, ook al probeert hij zo nu en dan wel één van zijn stomme openingszinnen.
          Eén van zijn slechte eigenschappen is het gegeven dat hij, zonder dat hij hier bewust van is, al jaloers op iemand kan worden. Hoewel hij dit niet toe zal geven aan de persoon in kwestie, zit hij hier zeker voor een onbepaalde tijd mee. Wanneer dit het geval is, kan hij redelijk onuitstaanbaar worden en reageren als hij beter is dan de ander. Wanneer hij gekwetst is, ook al is dit niet logisch, kan hij zich lang vasthouden aan de pijn die dit veroorzaakt heeft. Of hij nu positief ofwel negatief ingesteld is, zo nu en dan moet zijn ego gestreeld worden met een compliment. Miguel heeft eveneens nogal een handje ernaar om haantje de voorste te zijn en als de man het gevoel heeft “gewonnen” te hebben, staat er een brede grijns op zijn lippen.
    Impatient ; Enthusiastic, slightly awkward ; somewhat selfish ; struggles to register emotions ; wants to discover new things.
    Extra: Lip – reading, photography.

[ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 22:51 ]

Jongens, laat me niet nu al waarschuwen voor de rollen! Vergeet het niet in te vullen of in ieder geval een gedeelte neer te plaatsen.

Rol:
    Een van de kandidaten
    Volledige naam:
    Elijah 'Eli' Nathaniel Williams
    Leeftijd:
    26
    Afkomst:
    Dublin, Ierland. Zijn accent is best duidelijk hoewel hij het probeert te verbergen. Hij woont op dit moment echter in Londen.
    Uiterlijk:

Karakter:
    Eli is iemand die erg stil en dromerig is. Hem hoor je niet heel vaak praten, vooral niet met onbekenden. Op anderen afstappen vindt hij erg lastig en hij is dan ook niet iemand die veel vrienden heeft. Toch vindt hij dat niet erg en brengt hij zijn meeste tijd alleen door. Het is ook niet zo dat hij eenzaam leeft, hij heeft genoeg vrienden. Feesten is helemaal niks voor hem, hij zit liever op de bank terwijl hij een film kijkt. Films vindt hij helemaal geweldig. Hij is er zeker van dat hij ooit een beroemde film zal regisseren, maar tot nu toe is het niet zover gekomen.
    Extra:

Ik heb de foto aangepast en alvast een stukje karakter geschreven.

[ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 13:24 ]

Spoiler alert: you will save yourself

Serieus? Ik gebruik Jamie Dornan al. 8D

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Serieus? Ik gebruik Jamie Dornan al. 8D

Hehe, geïnspireerd door jouw rol.

Carlos Alessandro Ramos.

Rol: Kandidaat.

Leeftijd: Zesentwintig.
    Afkomst: Italiaans-Amerikaans, hij is al op zijn zestiende bij zijn oom in Amerika gaan wonen voor betere kansen op eventuele studies en werk.
    Uiterlijk: Carlos heeft donkere haren die tot net over zijn oren komen, zijn ogen zijn donker van kleur en hij is licht getint. Wat logisch is vanwege zijn afkomst. Hij is niet erg lang en komt net aan de 1,80m. misschien. Hij ruikt meestal sterk naar deodorant, reukparfum en rook. Carlos heeft dikke, donkere wenkbrauwen en een slank gezicht. Zelf is hij niet persé gespierd maar hij traint wel eens.
    Karakter: Carlos is een eigenwijs type, doet wat hij zelf wil en denkt dat hij zelf alles het beste weet. Niets is minder waar aangezien hij dan ook echt een slim en behendig persoon is.
          Naast dat is Carlos nogal manipulerend en laat hij niet makkelijk over zich heen lopen, hij staat goed met twee benen op de grond en is een erg realistisch persoon. Carlos weet wat hij wilt, wanneer en hoe. Zijn dominantie is dan ook één ding wat veel mensen in de weg staat.
          De jongen is erg snel verliefd en valt op alles wat een beetje vlees laat zien, hij is dan ook snel te versieren en is bijna altijd in voor een one-night stand.
    Carlos heeft bijna nooit relaties en hij weet ook nooit zo goed hoe hij daar mee om moet gaan, wel is hij een schat en een vreselijke romanticus. Rozenblaadjes, uiteten en een picknick alleen maar om iemand in bed te krijgen.
    Naast vrouwen heeft hij ook een zwak voor geld, een paar honderd euro is voor hem genoeg om de gekste dingen te doen. Dit programma was daar een van en hoewel hij echt niks met mannen heeft en er ook niks voor voelt houdt hij zijn einddoel in ogen.
          Hij heeft geen geduld maar kan het meestal wel opbrengen en zo een gesprek voor iemand erg aangenaam maken, veel mensen voelen zich dan ook comfortabel bij Carlos in de buurt en beschermd.
    Extra:
    –– Hij rookte echt als een ketter maar is er een jaar of twee mee gestopt en is er sinds een paar weken voor dit programma weer aan begonnen, erg veel doet hij het niet meer maar het blijft iets wat hem achtervolgt tijdens stress of spanning.
    –– Carlos heeft niet bepaald een kinderwens maar weet niet of dat nou komt omdat hij gewoon nog niet de ware is tegengekomen of omdat hij gewoon geen kinderen wilt.

Everything is illuminated by the light of our past.

@ Californication: Momenteel ben ik online op mobiel, dus ik kan je er nu nog niet bijzetten. Alleen zou je andere plaatjes erbij willen plaatsen? Ik kan ze namelijk niet zien. Of zijn ze wel te zien op laptop?

Jazzie schreef:
    @ Californication: Momenteel ben ik online op mobiel, dus ik kan je er nu nog niet bijzetten. Alleen zou je andere plaatjes erbij willen plaatsen? Ik kan ze namelijk niet zien. Of zijn ze wel te zien op laptop?

Op mijn laptop in ieder geval wel, en ik weet anders niet wat voor andere plaatjes :')

Everything is illuminated by the light of our past.

Californication schreef:
    (...)
    Op mijn laptop in ieder geval wel, en ik weet anders niet wat voor andere plaatjes :')

Oh, laat het dan maar. Ik zie blauwe vakjes met een vraagteken erin, maar ik check het wel wanneer ik een laptop tot mijn beschikking heb.