• Ik wou net mijn story hoofdstuk aanpassen en kreeg toen de bekende malware melding. Maar ik zou niet weten hoe het komt, want in dat hoofdstuk stond nog geen foto (die ik overigens bij elk hoofdstuk gebruik en nooit eerder een melding van kreeg). En andere foto's waren er niet op die pagina, behalve de spotlight.

    De site waarvan het schijnt te komen ken ik ook niet, en die heb ik niet bezocht.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 18:07 ]

    Laatst gelezen?


    Your make-up is terrible

    Topic #384686 hierover.

    Dat is waarschijnlijk omdat iemand een foto van zo'n site heeft gebruikt, of zoiets. Niks schadelijks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Topic #384686 hierover.

    Dat is waarschijnlijk omdat iemand een foto van zo'n site heeft gebruikt, of zoiets. Niks schadelijks.

    Ja, kan. Maar waar komt die foto vandaan?
    Ik zei al dat de enige foto van de spotlight zou kunnen komen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 18:14 ]

    Lophos schreef:
    (...)
    Ja, kan. Maar waar komt die foto vandaan?

    Zoals Nikki zei, laatst gelezen is mogelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Topic #384686 hierover.

    Dat is waarschijnlijk omdat iemand een foto van zo'n site heeft gebruikt, of zoiets. Niks schadelijks.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Twisty schreef:
    (...)
    Zoals Nikki zei, laatst gelezen is mogelijk.


    Nvm.
    Opgelost dan maar.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 18:09 ]

    Ik had er net ook een melding van, maar dat komt waarschijnlijk door een foto die iemand van zo'n site heeft. Is meestal zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik vragen wat malware is? ;x
    (Doe ik ook maar hier xd)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Mag ik vragen wat malware is? ;x
    (Doe ik ook maar hier xd)



    Malware is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke software. Het woord is een samenvoeging van het Engelse malicious software (kwaadwillende software).

    Volgens wikipedia.

    Het kan inderdaad geen kwaad, zoals anderen al hebben gezegd. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."