Bij mij is het vrij duidelijk, want het staat zowel op mijn profiel als in mijn signature, maar ik vroeg me af of er hier op Q toevallig nog meer fans van Welcome to Night Vale ronddwalen.
Anyway, ik volg deze podcast nu al meer dan een jaar en ik vind het nog steeds helemaal geweldig, maar ik ben nog nauwelijks Nederlandse fans ervan tegengekomen. Nou is er vanavond in Amsterdam een live show waar ik heen ga (met mijn zusje, die ik heb aangestoken met mijn obsessie, en mijn vader, die zo enorm lief was aan te bieden ons er helemaal vanuit Groningen heen te rijden op een doordeweekse dag) en ik ben benieuwd, zijn er meer Q'ers daarheen gaan? Of die überhaupt WtNV kennen/volgen? (bloos)
Edit: Ik ben net terug en het was geweldig. Ik ben zo ontzettend blij dat ik erbij was, want het was heel grappig om iedereen eens in het echt te zien en echt heel leuk om de reacties van het publiek mee te maken. Carlos of Tamika hoefden maar genóémd te worden en er werd meteen gejuicht, haha. Cecil Baldwin is live net zo goed als opgenomen, en aaah, die aflevering. *O*
FAQ
Wat is Welcome to Night Vale?
Waar kan ik het beluisteren?
Hier wat fanart-achtig spul, omdat de creativiteit en veelzijdigheid in fanworks toch wel een van mijn favoriete dingen is in het WtNV fandom:
[ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 1:23 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan