• ... Tenminste, dat zal wel de reden zijn dat er op dit moment vrolijke vlaggetjes op de achtergrond van Quizlet hangen, denk ik. :'D

    Dat betekent dus dat Quizlet vandaag tien jaar is geworden. Ik weet niet of ik eigenlijk wel zo'n topic mag maken, want waarschijnlijk komt er wel een officieel topic over, maar ik ben nu speciaal naar de keuken gesneld om een taart te gaan bakken (just kidding, deze heb ik maar even van iemand anders op het web gestolen) dat ik 'm wel ergens móést posten.

    Gelukkige verjaardag, Quizlet, en hopelijk blijf je nog vele jaren als meest bezochte website op de startpagina van mijn laptop staan. :Y)



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Happy B-day Q! c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wauw Q. dit verrast wel.

    Maar een dikke felicitatie met het tien jarige bestaan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Happy Q-Day!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hier dan nog maar een keertje, want het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Gefeliciteerd Q! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil wel een stukje taart hoor, haha


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Lovely! c:


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Jazzie schreef:
    (...)
    Ik dacht dat er iets mis was gegaan of dat het een grap was.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ligustus schreef:
    Lovely! c:


    wat was dit ookalweer

    Nu wil ik hem eten! Hij is echt heel erg mooi!


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill