• Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
    Dat je moest verhuizen, en dat je alles moest achterlaten. Alles. Je huis, je vriendinnen, je school.
    Ik wel.
    Wij gingen van België naar Nederland verhuizen, en ik heb alles achtergelaten. Mijn school, mijn vriendinnen. En godverdomme, wat heb ik daar spijt van. Met 1 meisje heb ik nog contact. Met 1. En de rest ben ik kwijt. Kwijt gewoon. En ik wil ze zo graag terug. Ik wil ze zo graag allemaal nog een keer zien, en nog een keer lol hebben met z'n allen.

    He bah,
    dat moest er even uit.

    Verdomme ik ben emotioneel op dit moment ):


    rules don't stop me

    heb je hun gsm-nrs niet ofzo? dan kan je eens afspreken en bv. in Eindhoven gaan shoppen (i love it om daar daar te gaan shoppen :p)
    en anders, op je nieuwe school kan je ook ng nieuw friends maken, niet? in het begin zal dat mss wel moeilijk zijn, maar na verloop van tijd denk ik dat je daar even goede vrienden gaat vinden als dat je in Belgie had!! Trust me! :D
    xx


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    heb je hun gsm-nrs niet ofzo? dan kan je eens afspreken en bv. in Eindhoven gaan shoppen (i love it om daar daar te gaan shoppen :p)
    en anders, op je nieuwe school kan je ook ng nieuw friends maken, niet? in het begin zal dat mss wel moeilijk zijn, maar na verloop van tijd denk ik dat je daar even goede vrienden gaat vinden als dat je in Belgie had!! Trust me! :D
    xx


    Weet ik, ik heb ook al nieuwe vriendinnen (ook wel logisch na ongeveer 6 jaar in NL te wonen). Maar gewoon. Ik mis ze allemaal. Zelfs na 6 jaar nog.

    En ik heb haar mobiele nummer niet. Ik heb niets van haar. Alleen haar naam.


    rules don't stop me

    heb je hun gsm-nrs niet ofzo? dan kan je eens afspreken en bv. in Eindhoven gaan shoppen (i love it om daar daar te gaan shoppen :p)
    en anders, op je nieuwe school kan je ook ng nieuw friends maken, niet? in het begin zal dat mss wel moeilijk zijn, maar na verloop van tijd denk ik dat je daar even goede vrienden gaat vinden als dat je in Belgie had!! Trust me! :D
    xx


    Weet ik, ik heb ook al nieuwe vriendinnen (ook wel logisch na ongeveer 6 jaar in NL te wonen). Maar gewoon. Ik mis ze allemaal. Zelfs na 6 jaar nog.

    En ik heb haar mobiele nummer niet. Ik heb niets van haar. Alleen haar naam.


    rules don't stop me