• waar slaat het nou eigenlijk op??
    jullie zeuren alleenmaar tegen elkaar[k nu ook|(A)]
    over th dit.. en th dat..
    en je bent pas een fan als je dit weet.. of dit doet.. en niet dat weet.. of dit doet..[op die stippeltjes staat dan tekst he;)].
    en dat ze in th zitte enz..
    en dat de eene zeure over dat th steeds in amerika zit en europa liks late ligge en what zegge de andere fans.. dat ze nietzo moete zeuren maar juist blij voor th moeten zijn-.-" jah kom k ook lkker ver mee.k kan een feestje geven dat k blij ben maar het enigste watt er over blijft s troep wat k kan opruime-.-".

    maar k bedoel dus te zegge dat er nietzo gezeurt moet worde joh;)

    en als je toch ga zeure doe dan iets,ga ene brief schrijven,plaats filmpjes op youtube,andere sites,zet dinge op je hyves ofzo..
    doe what nuttigs met je gezeur inplaats hier zette en dat er toch weer mensen zijn die iets negatiefs zegge[nogal logisch]en kom dan nei zegge dat ze dat nei moge doen als jij mag zeure moge hun dat ook(A),maar daar kome jullie allebei ook nei ver mee,enhet s waarschijnlijk morge toch wel weer vergete als het nei all eerder s(A)


    dat was mijn gezeur!!()A:P

    En dat is het 5e topic van vanavond xD


    Life is hard and then we die

    En dat is het 5e topic van vanavond xD

    jij houd het ook goed bij

    Je hebt gelijk. *gaat niet meer zeuren over de fans, hoe moeilijk het ook is*

    Je hebt gelijk. *gaat niet meer zeuren over de fans, hoe moeilijk het ook is*
    Ik leef met je mee sgat, zeuren is ook mijn lust en mijn leven. x'D


    Life is hard and then we die

    Uh ?
    Ik begrijp er niets van :X En dan ben ik zelf nog een Belg >.<


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Uh ?
    Ik begrijp er niets van :X En dan ben ik zelf nog een Belg >.<

    ze haat het dat de TH fans zeuren over andere fans

    (...)Ik leef met je mee sgat, zeuren is ook mijn lust en mijn leven. x'D

    iiek is beter in zeuren, aja want ik werk zelfs mensen op hun systeem

    Nou, laat ze gewoon lekker bezig zijn, die fans ^^


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    iiek is beter in zeuren, aja want ik werk zelfs mensen op hun systeem
    Maar ik ben een scheinheilige zeurder, ik vertel keihard mijn mening zonder dat anderen zich eraan irriteren ^^


    Life is hard and then we die

    Mensen, reageer alsjeblieft in 1 topic.
    Dat jullie je mening willen uiten, à la, maar alsjeblieft, open geen honderden topics over zeurende mensen, bitte. -zucht-

    [/modberichtgeval]

    Oke, maar verder. I don't care.
    Verrie simpel.
    I really don't care.
    Mensen, en dan vooral kinderen of pubers, zeuren nou eenmaal. Klagen, zeuren en mokken. Eigenlijk zijn dat de grootste hobby's van iedereen. ^^

    Japjap, dat is echt zo. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!