• Hallo beste lezertjes,

    hierbij wil ik aankondigen dat ik heel veel zin heb in het schrijven van een nieuwe story over Tokio Hotel.
    ik weet, sommige vinden het leuk, sommige totaal niet.
    nu wil ik weten of het wel interessant genoeg is.

    Hier een voorproefje :

    Bill Kaulitz worstelt heel erg met zichzelf en sluit zich helemaal af van de werkelijkheid.
    had ie maar iemand die hem begreep, wat ie dagelijks meemaakt.
    die hem advies en een schouder geeft om op uit te huilen.
    met de dag wordt Bill depressiever tot er geen weg meer uit is...
    en lijkt het jullie wat ?

    graag hoor ik reacties van jullie ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Als je het echt heel graag wilt uitschrijven, moet je het zeker doen!

    Maar persoonlijk zou ik het helaas niet lezen. Ik ben TH uitgegroeid en het verhaallijn spreekt me niet echt aan omdat het ondertussen al zoveel keren is gebruikt. Sorry :x

    Edit: Topics waarin je vraagt of er interesse voor het idee is, horen allemaal bij 'story problemen.'

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:09 ]


    -

    Aspen schreef:
    Als je het echt heel graag wilt uitschrijven, moet je het zeker doen!

    Maar persoonlijk zou ik het helaas niet lezen. Ik ben TH uitgegroeid en het verhaallijn spreekt me niet echt aan omdat het ondertussen al zoveel keren is gebruikt. Sorry :x

    Edit: Topics waarin je vraagt of er interesse voor het idee is, horen allemaal bij 'story problemen.'


    Het hoeft niet per se droevig te zijn, ik kan er ook een positieve draai aan geven ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Okay, even een dom vraagje wat is TH?
    Ik denk dan aan The Hobbit, maar dat zal niet kloppen denk ik. (':

    I like it, ja, het lijkt me wat. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Okay, even een dom vraagje wat is TH?
    Ik denk dan aan The Hobbit, maar dat zal niet kloppen denk ik. (':

    I like it, ja, het lijkt me wat. (:

    Tokio Hotel :'D


    -

    Aspen schreef:
    (...)
    Tokio Hotel :'D
    En wat is dat? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)En wat is dat? (:


    ik heb een GB-tje gestuurd ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Eauton schreef:
    (...)En wat is dat? (:

    Een beroemde band Ongeveer 5 jaren geleden waren ze echt een hit. Op Quizlet was het zelfs een hype. Awesome tijden.


    -

    Mij persoonlijk spreekt het niet echt aan, sorry. Ik wil niet zeggen dat verhalen met mensen in die een depressie hebben meteen afgezaagd zijn en dat niemand daar nog over mag schrijven (ik schrijf zelf op dit moment aan een OP - voorlopig nog enkel voor mezelf - over iemand die lijdt aan een depressie), maar dan moet je het echt goed en realistisch gaan schrijven en ervoor zorgen dat jouw verhaal duidelijk anders is dan alle andere depressieve Bill-stories, en ik vrees dat dat met jouw verhaallijn heel moeilijk gaat zijn. Plus, ik ben geen TH-fan, dus ikzelf zal waarschijnlijk nooit fanfics erover lezen, maar dat is dan weer persoonlijke smaak. c:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eauton schreef:
    (...)En wat is dat? (:

    NANCY. HOE KUN JE TOKIO HOTEL NOU NIET KENNEN. Shame on you! :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Mij persoonlijk spreekt het niet echt aan, sorry. Ik wil niet zeggen dat verhalen met mensen in die een depressie hebben meteen afgezaagd zijn en dat niemand daar nog over mag schrijven (ik schrijf zelf op dit moment aan een OP - voorlopig nog enkel voor mezelf - over iemand die lijdt aan een depressie), maar dan moet je het echt goed en realistisch gaan schrijven en ervoor zorgen dat jouw verhaal duidelijk anders is dan alle andere depressieve Bill-stories, en ik vrees dat dat met jouw verhaallijn heel moeilijk gaat zijn. Plus, ik ben geen TH-fan, dus ikzelf zal waarschijnlijk nooit fanfics erover lezen, maar dat is dan weer persoonlijke smaak. c:


    wat ik al zei :

    ik kan er een romantische liefdes-verhaal van maken !!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:26 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Bat schreef:
    Mij persoonlijk spreekt het niet echt aan, sorry. Ik wil niet zeggen dat verhalen met mensen in die een depressie hebben meteen afgezaagd zijn en dat niemand daar nog over mag schrijven (ik schrijf zelf op dit moment aan een OP - voorlopig nog enkel voor mezelf - over iemand die lijdt aan een depressie), maar dan moet je het echt goed en realistisch gaan schrijven en ervoor zorgen dat jouw verhaal duidelijk anders is dan alle andere depressieve Bill-stories, en ik vrees dat dat met jouw verhaallijn heel moeilijk gaat zijn. Plus, ik ben geen TH-fan, dus ikzelf zal waarschijnlijk nooit fanfics erover lezen, maar dat is dan weer persoonlijke smaak. c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aspen schreef:
    (...)
    Een beroemde band Ongeveer 5 jaren geleden waren ze echt een hit. Op Quizlet was het zelfs een hype. Awesome tijden.
    Voor mijn tijden dus, xp.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bat schreef:
    (...)
    NANCY. HOE KUN JE TOKIO HOTEL NOU NIET KENNEN. Shame on you! :'D
    Mijn ouders luisteren hun nooit, en niemand in mijn omgeving deed dat. (':

    Voor voor genre hebben ze?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:30 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.