• HI :3
    Ik wil al heel lang meerdere tatoeages, maar aangezien ik weet dat ik ze toch niet mag, ben ik er maar nooit over begonnen bij mijn moeder. Nu had ik het er over vandaag met een vriend die zelf tatoeages zet en heb ik besloten het toch even voor te leggen bij mijn moeder.
    Nou, die schoot enorm hard in de lag en begon eerst als geintje, dat ik er eentje zou krijgen als ik mijn kamer lang genoeg opgeruimd hou. Omdat we die afspreek ook hebben gemaakt, omdat ik een ratje wil en dat is 2 jaar geleden en ik heb nog altijd geen rat, dus dat zegt genoeg.
    Dus ik riep meteen dat ze met een beter streven moest komen en toen kwam ze met. 'Als je 10 kilo afvalt, mag jij een tatoeage.'
    Nu ben ik nooit tevreden met mijn lichaam en heb ik moeite met als ik afval, het er ook af te houden. Daarbij ben ik een emo eter en zit ik totaal niet lekker in mijn vel, waardoor ik dus ga eten, maar eigenlijk vind ik dit een heel goed streven. -Daarbij vond ze. 'Maar ik heb een 10 gehaald voor mijn Engels luister examen. dus daarvoor als beloning.' niet genoeg.
    maar het zorgt ervoor dat ik en me weer enorm ga in zetten om af te vallen en ik krijg een beloning.
    Het enige waar ik echt tegenop zit, is dat ik dus op de weegschaal moet staan morgen en ik denk dat als ik zie hoeveel ik weeg, ik waarschijnlijk instort. Het is niet dat ik heel dik ben en iedereen zegt ook dat het niet nodig is, behalve ikzelf. Aangezien ik heel onzeker ben en ik 3 weken in Frankrijk met 35 graden, met een lange broek heb rondgelopen, omdat ik me niet prettig voel in een korte broek.

    Nu weet ik dat 10 kilo veel is en ik kreeg al meteen weer in mijn hoofd dat ik meteen zou stoppen met eten, maar me moeder heeft even duidelijk gemaakt dat als ze ziet dat ik mezelf uithonger, ze me vermoord. Dus ik moet even een goed dieet vinden. Wat nogal een probleem bij mij is, omdat ik maar heel weinig lust.
    Dus iemand ervaring met een goed dieet?

    Ik wil trouwens als tatoeage ''You can make it to the sunrise.'' Het is een stukje lyrics uit het liedje Sunrise van Our last night en betekend voor mij heel erg, dat je door moet blijven gaan en vooruit moet kijken. Wat voor mij heel veel betekenis heeft omdat ik niet zo'n goed verleden heb gehad.

    Dus, iemand anders nog een goed streven en dus Dieet tips?

    En even voor de duidelijkheid. Ja ik weet dat ik 19 ben en ik zonder toestemming een tatoeage mag zetten. Maar ik heb altijd nog respect voor mijn moeder en ben geen puber meer die denkt dat het stoer is om alles achter de rug van der moeder te doen.

    En ik wil niets meer over mijn moeder horen. Ze is de belangrijkste persoon in mijn leven en doet dit alleen om mij te motiveren. Dus hou jullie mening alsjeblieft voor je. Jullie kennen haar niet en ik hoef niet van andere te horen hoe hun over mijn moeder denken. dankjewel.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Funtom schreef:
    (...)

    Ik sluit mij aan bij thee. Thee is ook relatief goedkoop. Ga voor lekkere, goede theeën van Zonnatura (lekker biologisch en heel veel smaakjes voor o.a. weerstand, ontspanning rn ideaal gewicht), Pickwick (kies dan vooral Herbal's) en Rituals (duur, maar een lust voor je smaakpapillen). Maak afvallen lekker en leuk, anders is er geen zak aan. Ga je veel thee drinken, drink dan op z'n minst lekkere en bevorderende theeën.
    Let op: in thee zit cafeïne, dus 's avonds voor het slapen raad ik je aan om geen thee te drinken, behalve slaapthee. Ik weet dat Zonnatura en Pickwick er een in hun lijn hebben. Ik werk in een supermarkt en als ik thee moet vullen, zie ik altijd best wat slaapthee-varianten. Zonnatura heeft trouwens ook "ontbijt-melange". Ik drink die vaak 's ochtends en het is heerlijk bij het ontbijt! c:

    Succes met afvallen en hopelijk lukt het! c:


    Er zit tegenwoordig nog in bijna geen enkele thee cafeïne, hoor. Ze halen het er allemaal uit, kijk maar eens op de achterkant van de verpakking.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zit tegenwoordig nog in bijna geen enkele thee cafeïne, hoor. Ze halen het er allemaal uit, kijk maar eens op de achterkant van de verpakking.


    Serieus? Oh, dat ga ik gelijk checken bij de theeën bij ons thuis. Dank je wel, is handig om te weten. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind jouw moeder gemeen overkomen..


    I'd love to change the world.

    Poisonedveins schreef:
    Ik vind jouw moeder gemeen overkomen..

    en ik vind jou nogal gemeen overkomen, dat je over mijn moeder begint.
    Het gaat hier niet om mijn moeder. Je kent haar niet en weet niet wat haar beweegredenen zijn om zo'n deal met mij te sluiten.
    Dit topic gaat over hoe ik 10 kilo kwijt wil raken en een tatoeage wil. niet over mijn moeder


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bij iemand die ik ken hielp frisdrank vervangen door water al heel veel. Hij zei er 4kg in een week te hebben verloren.

    En ik weet niet zeker of het helpt, maar je kan eens een vegetarische maaltijd inlassen. Ga niet volledig vegetariër worden want ik denk dat voedinstoffen uit vlees en vis essentieel blijven dus.. :Y)

    En porties met vulproducten zoals aardappelen en puree vervangen door een lichter vulproduct bv. rijst.
    Vermijdt ook sausen en dressings.

    Veel succes. ;)


    Ik wil een tuin vol egels

    TateLangdon schreef:
    (...)
    en ik vind jou nogal gemeen overkomen, dat je over mijn moeder begint.
    Het gaat hier niet om mijn moeder. Je kent haar niet en weet niet wat haar beweegredenen zijn om zo'n deal met mij te sluiten.
    Dit topic gaat over hoe ik 10 kilo kwijt wil raken en een tatoeage wil. niet over mijn moeder
    Het is toch logisch dat mensen zo reageren als je je moeder zo verwoord in je beginpost. Die post is alles behalve onvriendelijk bedoelt. Je respons daarentegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    TateLangdon schreef:
    (...)
    en ik vind jou nogal gemeen overkomen, dat je over mijn moeder begint.
    Het gaat hier niet om mijn moeder. Je kent haar niet en weet niet wat haar beweegredenen zijn om zo'n deal met mij te sluiten.
    Dit topic gaat over hoe ik 10 kilo kwijt wil raken en een tatoeage wil. niet over mijn moeder

    Niet om nog meer onaardigheden of ruzie uit te lokken, maar je hebt wel op zo'n manier geschreven dat het anders overkomt. Je had het ook op een andere manier kunnen verwoorden. Je legt er een soort nadruk op, waardoor het lijkt dat je het anders bedoeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avarosa schreef:
    (...)Het is toch logisch dat mensen zo reageren als je je moeder zo verwoord in je beginpost. Die post is alles behalve onvriendelijk bedoelt. Je respons daarentegen.


    Dat is niet logisch, want dat is niet waar dit topic om draait.


    Your make-up is terrible

    Psychobat schreef:
    (...)
    Niet om nog meer onaardigheden of ruzie uit te lokken, maar je hebt wel op zo'n manier geschreven dat het anders overkomt. Je had het ook op een andere manier kunnen verwoorden. Je legt er een soort nadruk op, waardoor het lijkt dat je het anders bedoeld.

    Hoezo. Dit is hoe het gegaan is. Het gaat niet om hoe of wat er gezegd is. het gaat om de beweegredenen. en die weten ik en mijn moeder, en jullie niet. En daarbij, Ik vroeg niet naar de mening om mijn moeder en vind het echt belachelijk dat mensen daar zo over beginnen. Dit topic draait niet om mijn moeder en jullie hoeven ook echt geen mening over haar te hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 23:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avarosa schreef:
    (...)Het is toch logisch dat mensen zo reageren als je je moeder zo verwoord in je beginpost. Die post is alles behalve onvriendelijk bedoelt. Je respons daarentegen.

    Ik snap dat mensen zo begonnen te denken (en reageren) over haar moeder. Ik dacht hetzelfde, toen ik het las. Maar ik begrijp ook wel waarom TateLangdon zich terug verdedigd.

    Ik ergerde me soms aan m'n vriend, en dan moest ik dat ff kwijt aan iemand. Maar als die iets negatiefs zei over mijn vriend (terwijl ik zelf zo negatief bezig was), verdedigde ik m'n vriend meteen met "Maar je kent hem niet", "Dat is niet waar want hij doet wel ..." etc. Want er waren ook zat positieve dingen aan m'n vriend. ^^

    Uiteindelijk vraagt ze alleen om dieettips, en niet om wat we van haar moeder vinden. En anders hadden sommige mensen het wel wat vriendelijker kunnen verwoorden misschien. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    TateLangdon schreef:
    (...)
    Hoezo. Dit is hoe het gegaan is. Het gaat niet om hoe of wat er gezegd is. het gaat om de beweegredenen. en die weten ik en mijn moeder, en jullie niet. En daarbij, Ik vroeg niet naar de mening om mijn moeder en vind het echt belachelijk dat mensen daar zo over beginnen. Dit topic draait niet om mijn moeder en jullie hoeven ook echt geen mening over haar te hebben.

    Ik denk dat mensen het zien als: je moeder doet dat voorstel, dit betekent dat zij jou dik vind. Jij en zij zien het als een manier om jou te steunen, omdat jij al heel lang met je lichaam in de knoei zit. Het is gewoon een misverstand.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    TateLangdon schreef:
    (...)
    Hoezo. Dit is hoe het gegaan is. Het gaat niet om hoe of wat er gezegd is. het gaat om de beweegredenen. en die weten ik en mijn moeder, en jullie niet. En daarbij, Ik vroeg niet naar de mening om mijn moeder en vind het echt belachelijk dat mensen daar zo over beginnen. Dit topic draait niet om mijn moeder en jullie hoeven ook echt geen mening over haar te hebben.

    Nogmaals: Ik probeer geen ruzie uit te lokken, ik probeer het alleen een beetje uit te leggen waarom iemand daar op reageert. Ik snap dat dit topic andere beweegredenen heeft, maar zoals ik al eerder zei: Je schrijft het op een manier dat het anders overkomt. Ik probeer je hiermee niet aan te vallen, maar (en dit is dan mijn mening) "Omdat we die afspreek ook hebben gemaakt, omdat ik een ratje wil en dat is 2 jaar geleden en ik heb nog altijd geen rat, dus dat zegt genoeg" in je topic schrijven en daarna pas hetgeen wat je beweegredenen zijn neerschrijven, komt voor mij wat anders over. Daarom zeg ik ook dat het een soort verkeerde nadruk geeft en men zo kan reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jon schreef:
    (...)
    Ik denk dat mensen het zien als: je moeder doet dat voorstel, dit betekent dat zij jou dik vind. Jij en zij zien het als een manier om jou te steunen, omdat jij al heel lang met je lichaam in de knoei zit. Het is gewoon een misverstand.


    Dan alsnog. Sorry hoor, maar ik vind het niet iets normaals om iemand zijn moeder te beledigen zonder dat je diegene kent en zonder dat je mening daarover gevraagd is. Maar blijkbaar licht dat aan mij.
    Niet ter aanvaling van jou, want je hebt waarschijnlijk gelijk en misschien had ik et iets netter kunnen verworden, maar ik snap niet hoe het in mensen opkomt even iemand hun moeder te gaan beledigen, terwijl ze totaal niet weten wat er verder aan de hand is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Psychobat schreef:
    (...)
    Nogmaals: Ik probeer geen ruzie uit te lokken, ik probeer het alleen een beetje uit te leggen waarom iemand daar op reageert. Ik snap dat dit topic andere beweegredenen heeft, maar zoals ik al eerder zei: Je schrijft het op een manier dat het anders overkomt. Ik probeer je hiermee niet aan te vallen, maar (en dit is dan mijn mening) "Omdat we die afspreek ook hebben gemaakt, omdat ik een ratje wil en dat is 2 jaar geleden en ik heb nog altijd geen rat, dus dat zegt genoeg" in je topic schrijven en daarna pas hetgeen wat je beweegredenen zijn neerschrijven, komt voor mij wat anders over. Daarom zeg ik ook dat het een soort verkeerde nadruk geeft en men zo kan reageren.


    Over die rat. We hadden een afspraak gemaakt dat als ik mijn kamer lang genoeg schoen hield, ik een rat kreeg. Het is me alleen na 2 jaar, nog altijd niet gelukt om mijn kamer langer dan 3 dagen opgeruimd te houden. Daarom heb ik nog geen rat, wat is dat dan naar belediging naar mijn moeder toe?
    En ik vind nog altijd dat men et recht niet heeft om daar zo op te reageren, want ze kennen mijn moeder niet en ik vraag niet naar hun mening.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''