• HI :3
    Ik wil al heel lang meerdere tatoeages, maar aangezien ik weet dat ik ze toch niet mag, ben ik er maar nooit over begonnen bij mijn moeder. Nu had ik het er over vandaag met een vriend die zelf tatoeages zet en heb ik besloten het toch even voor te leggen bij mijn moeder.
    Nou, die schoot enorm hard in de lag en begon eerst als geintje, dat ik er eentje zou krijgen als ik mijn kamer lang genoeg opgeruimd hou. Omdat we die afspreek ook hebben gemaakt, omdat ik een ratje wil en dat is 2 jaar geleden en ik heb nog altijd geen rat, dus dat zegt genoeg.
    Dus ik riep meteen dat ze met een beter streven moest komen en toen kwam ze met. 'Als je 10 kilo afvalt, mag jij een tatoeage.'
    Nu ben ik nooit tevreden met mijn lichaam en heb ik moeite met als ik afval, het er ook af te houden. Daarbij ben ik een emo eter en zit ik totaal niet lekker in mijn vel, waardoor ik dus ga eten, maar eigenlijk vind ik dit een heel goed streven. -Daarbij vond ze. 'Maar ik heb een 10 gehaald voor mijn Engels luister examen. dus daarvoor als beloning.' niet genoeg.
    maar het zorgt ervoor dat ik en me weer enorm ga in zetten om af te vallen en ik krijg een beloning.
    Het enige waar ik echt tegenop zit, is dat ik dus op de weegschaal moet staan morgen en ik denk dat als ik zie hoeveel ik weeg, ik waarschijnlijk instort. Het is niet dat ik heel dik ben en iedereen zegt ook dat het niet nodig is, behalve ikzelf. Aangezien ik heel onzeker ben en ik 3 weken in Frankrijk met 35 graden, met een lange broek heb rondgelopen, omdat ik me niet prettig voel in een korte broek.

    Nu weet ik dat 10 kilo veel is en ik kreeg al meteen weer in mijn hoofd dat ik meteen zou stoppen met eten, maar me moeder heeft even duidelijk gemaakt dat als ze ziet dat ik mezelf uithonger, ze me vermoord. Dus ik moet even een goed dieet vinden. Wat nogal een probleem bij mij is, omdat ik maar heel weinig lust.
    Dus iemand ervaring met een goed dieet?

    Ik wil trouwens als tatoeage ''You can make it to the sunrise.'' Het is een stukje lyrics uit het liedje Sunrise van Our last night en betekend voor mij heel erg, dat je door moet blijven gaan en vooruit moet kijken. Wat voor mij heel veel betekenis heeft omdat ik niet zo'n goed verleden heb gehad.

    Dus, iemand anders nog een goed streven en dus Dieet tips?

    En even voor de duidelijkheid. Ja ik weet dat ik 19 ben en ik zonder toestemming een tatoeage mag zetten. Maar ik heb altijd nog respect voor mijn moeder en ben geen puber meer die denkt dat het stoer is om alles achter de rug van der moeder te doen.

    En ik wil niets meer over mijn moeder horen. Ze is de belangrijkste persoon in mijn leven en doet dit alleen om mij te motiveren. Dus hou jullie mening alsjeblieft voor je. Jullie kennen haar niet en ik hoef niet van andere te horen hoe hun over mijn moeder denken. dankjewel.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Groene thee drinken is dan beter, of brandnetel thee in combinatie met water, want dat heeft wel een zuiverende werking voor zover ik heb gehoord.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Liters en liters water drinken is echt niet gezond hoor. (cat) Er bestaat namelijk ook nog zoiets als een watervergiftiging. Als je elke dag echt veel water drinkt, raken de mineralen in je lichaam uit balans. Daarbij ligt het ook aan je lichaam en aan je geslacht, mannen hebben over het algemeen meer water nodig dan vrouwen.


    Watervergiftiging is natuurlijk niet de bedoeling, maar er zijn bepaalde richtlijnen die je kunt volgen - dat probeerde ik ook duidelijk te maken. En ik ken ook maar weinig mensen die het zou lukken om 3,3 liter water te drinken op een dag (ik ga er in ieder geval vanuit dat je dan constant naar de wc moet.) Als het overkomt alsof ik beweer dat dat wel gezond is dan spijt me dat, ik probeerde duidelijk te maken dat 1,5 of 2 liter water per dag in combinatie met goed eten helpt als je bezig bent met afvallen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Water met citroen erin helpt ook heel erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet heel goed dat ik al gewoon tatoeages mag zetten mensen en ik geen toestemming meer van mijn moeder hoef te heben. Het is alleen zo dat ik de mening van mijn moeder respecteer en het daarom nog niet gedaan heb. Anders had ik allang onder gezeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik sta elke dag op de weegschaal en in het begin is het lastig maar als je ziet dat het eraf begint te gaan is het een motivatie.
    Het klinkt stom maar ik zou je willen adviseren om eenmalig langs een dietist te gaan. Die kan jou tips geven waardoor het misschien makkelijker gaat. Het probleem bij de meeste mensen is namelijk dat ze te weinig eten en dat beter maken met ongezonde dingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuke moeder


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De eerste (en moeilijkste) stap lijkt mij om het emotie-eten aan te pakken. Lastig, ik weet het, want ik ben ook een enorme emotievreter, maar afvallen is niet makkelijk en zeker als je ook zelfbeeldproblemen hebt, kan het nog best lastig gaan worden om te accepteren dat het soms lekker gaat en soms helemaal niet. Stel de weegschaal doet die week niet wat je wil, kan je zomaar weer terugvallen op eten en in een dipje van twee dagen alle moeite van de afgelopen week er weer bij eten. Ga dingen opschrijven in een schriftje, of maak een flinke wandeling als je je kut voelt. Of, als het echt niet lekker loopt, ga een film kijken met een flinke pot thee. Heel, heel erg lastig, maar wel iets wat als eerste aangepakt moet worden als je op gezonde wijze (zowel voor je lichaam als voor je zelfbeeld/eigenwaarde) wil afvallen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:09 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Khamul schreef:
    Groene thee drinken is dan beter, of brandnetel thee in combinatie met water, want dat heeft wel een zuiverende werking voor zover ik heb gehoord.
    Ja, maar te veel thee is niet goed voor de tandjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ik jou was zou ik eens googlen op de term 'Paleo', dit is niet zo zeer een dieet, maar meer een soort van 'levenswijze'. mijn moeder is hierdoor 15 kilo afgevallen binnen 2 1/2 maand, en het verhelpt ook nog eens een heleboel medische kwaaltjes!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freljords schreef:
    (...)Ja, maar te veel thee is niet goed voor de tandjes.


    Da's waar ja. Maar dan afwisselen met water. Af en toe vers geperst fruit drinken is ook eens lekker en gezond ;3


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Da's waar ja. Maar dan afwisselen met water. Af en toe vers geperst fruit drinken is ook eens lekker en gezond ;3


    Fruit is heel goed voor je tanden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Fruit is heel goed voor je tanden.


    Lol dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat het af en toe lekker is. Tegenwoordig is alles slecht voor je tanden :W


    26 - 02 - '16

    Deilia schreef:
    Leuke moeder


    Dit vind ik nou zo respectloos. Volgens mij ken je haar moeder niet persoonlijk, en zo te horen heeft zij alleen het beste met haar dochter voor.
    TateLangdon vroeg om advies om makkelijker af te vallen, niet om meningen te geven over haar moeder.

    OT: Regelmatig sporten met rustdagen, fastfood, M&M's en chips vermijden. Ga voor fruit, noten, een rijstwafel of ontbijtkoek.
    Probeer langzaam af te vallen, dan gaat het makkelijker.


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    (...)

    Dit vind ik nou zo respectloos. Volgens mij ken je haar moeder niet persoonlijk, en zo te horen heeft zij alleen het beste met haar dochter voor.
    TateLangdon vroeg om advies om makkelijker af te vallen, niet om meningen te geven over haar moeder.


    OT: Regelmatig sporten met rustdagen, fastfood, M&M's en chips vermijden. Ga voor fruit, noten, een rijstwafel of ontbijtkoek.
    Probeer langzaam af te vallen, dan gaat het makkelijker.

    + Als je wit brood eet, op meer verzadigd brood overstappen. Dit vul sneller waardoor je minder ervan hoeft te eten! (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 21:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Phantasior schreef:
    (...)

    Dit vind ik nou zo respectloos. Volgens mij ken je haar moeder niet persoonlijk, en zo te horen heeft zij alleen het beste met haar dochter voor.
    TateLangdon vroeg om advies om makkelijker af te vallen, niet om meningen te geven over haar moeder.

    OT: Regelmatig sporten met rustdagen, fastfood, M&M's en chips vermijden. Ga voor fruit, noten, een rijstwafel of ontbijtkoek.
    Probeer langzaam af te vallen, dan gaat het makkelijker.


    Dat vind ik nou zo respectloos. Volgens mij ken je haar niet persoon, TateLangdon vroeg om advies om makkelijk af te vallen en je komt met dingen als fastfood vermijden?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'