• "Goede fans zijn degenen die van Tokio Hotel houden voor de muziek. De domme zijn diegenen die zijn voor de leden zelf."

    Doe toch niet alsof je alles weet. Hoe kun je nou weten hoe het met iemands privé zit? Als die persoon nu verliefd is op Bill, oké, toch geen probleem? Als die persoon verliefd is op de muziek, oké, toch ook geen probleem? Waarom moeten jullie anderen nou zo nodig beoordelen? -_-



    Edit:
    Nu zei er iemand 'Hoe kan je op iemand verliefd zijn dat je niet kent?' Dat is toch simpel? Ik bedoel, je kan toch ook gewoon verliefd zijn op een jongen uit school dat je niet kent?


    you can have whatever you like.

    Ik hou vn Beide! ^^
    Maar ik weet ook wel da ik nooit vn men leven iets met Bill zal hebben! Mjaa Wat hou ik tg vn Dromen! x') x


    If music be the food of love, play on!

    "Goede fans zijn degenen die van Tokio Hotel houden voor de muziek. De domme zijn diegenen die zijn voor de leden zelf."

    Doe toch niet alsof je alles weet. Hoe kun je nou weten hoe het met iemands privé zit? Als die persoon nu verliefd is op Bill, oké, toch geen probleem? Als die persoon verliefd is op de muziek, oké, toch ook geen probleem? Waarom moeten jullie anderen nou zo nodig beoordelen? -_-



    Edit:
    Nu zei er iemand 'Hoe kan je op iemand verliefd zijn dat je niet kent?' Dat is toch simpel? Ik bedoel, je kan toch ook gewoon verliefd zijn op een jongen uit school dat je niet kent?


    OKe,, ik zij inderdaat dat je niet verlieft kon zijn op iemand die je neit kent!
    Maar iemand van sgool, zie je elke dag. en weet je hoe hij zig gedraagt. en van Bill, kan je niet weten hoe hij egt is! en kan je zijn ligaamsguur niet ruiken(Behalfen als je zweethandoek heb gevangen.. XD) En bij jongen op sgool, kan je hem aankijken, en met hem praten, en je akn bill niet even opbellen ofzo >.< Niemand weet hoe die jongens egt zijn, en dan vind ik gewoon dat, je er niet op verliefd kan worden. maar blijkbaar ligt dat weer aan mij >.<


    Dunno ><

    (...)
    OKe,, ik zij inderdaat dat je niet verlieft kon zijn op iemand die je neit kent!
    Maar iemand van sgool, zie je elke dag. en weet je hoe hij zig gedraagt. en van Bill, kan je niet weten hoe hij egt is! en kan je zijn ligaamsguur niet ruiken(Behalfen als je zweethandoek heb gevangen.. XD) En bij jongen op sgool, kan je hem aankijken, en met hem praten, en je akn bill niet even opbellen ofzo >.< Niemand weet hoe die jongens egt zijn, en dan vind ik gewoon dat, je er niet op verliefd kan worden. maar blijkbaar ligt dat weer aan mij >.<


    Hmm tsja.

    Ik vind het moeilijk daar op te reageren, ook vanwege mijn verleden, maar ik wil het toch proberen.
    Ik ga er 100% in mee, dat het lijkt alsof dat allemaal niet kan, ik bedoel dat lijkt gewoon raar, 'verliefd' zijn op iemand die je niet kent.

    Maar ik weet ook, uit vele gevallen, dat meiden bijvoorbeeld problemen hebben, en zich daardoor zo 'verbonden' gaan voelen met de teksten [ die je er altijd weer uit zouden krijgen, TH zou er altijd voor je zijn en het zou allemaal goed komen ] dat ze op een gegeven moment gaan denken dat ze meer zijn dan een gewone fan. Ze voelen zich zo verbonden met TH, dat ze eigenlijk een beetje beginnen te vinden dat ze perfect voor Bill/Tom/Georg/Gustav zouden zijn, en dus een soort van 'verliefd' worden, ze denken dat TH zoveel op hunzelf lijkt, dat ze dus ook 100% weten hoe TH is, terwijl je dat gewoon niet weet.

    Goed, dat wou ik even schrijven, t is nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt ook een beetje omdat het dus ook veel met mijn verleden te maken heeft en ik niet mn hele levensverhaal hier ga typen, als je t niet snapt, vraag dan maar. ;)