• "Goede fans zijn degenen die van Tokio Hotel houden voor de muziek. De domme zijn diegenen die zijn voor de leden zelf."

    Doe toch niet alsof je alles weet. Hoe kun je nou weten hoe het met iemands privé zit? Als die persoon nu verliefd is op Bill, oké, toch geen probleem? Als die persoon verliefd is op de muziek, oké, toch ook geen probleem? Waarom moeten jullie anderen nou zo nodig beoordelen? -_-



    Edit:
    Nu zei er iemand 'Hoe kan je op iemand verliefd zijn dat je niet kent?' Dat is toch simpel? Ik bedoel, je kan toch ook gewoon verliefd zijn op een jongen uit school dat je niet kent?


    you can have whatever you like.

    (...)
    Dat is inderdaat best Sneu,, maar je weet dat van voraf als je beroemt wil worden tog :P


    Ik denk dat het bij hun niet helemaal doorgedrongen was toen ze het tekenden, maar ze waren toen nog een stuk jonger dan nu. Misschien hebben ze daar niet over nagedacht en meteen dat contract getekend, gewoon uit angst om te laat te zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ;amen;

    oooh joh

    wrm maken jullie je zo druk??
    kijk k verveel me en kijk wta rond maara k zie steeds:th fans zijn... dus niet...
    alleen dan op die stippellijntjes est he;(

    maarjah...
    weetje what..jullie doen maar...
    morge s het vast weer vergete what hier enzo.. wordt gezegt:P

    Nja, ik vind dat er geen onderscheid moet gemaakt worden tussen fans Ö als de een nu verliefd is op Bill & de ander op hun muziek; so what? Dusz ik geef je helemaal gelijk ^^


    Listen to what we're not saying..

    Alle fans zijn fans. Goed of slecht, ze vullen wel de portemonnee van Tokio Hotel.


    Sing the song of the stars for me.

    Alle fans zijn fans. Goed of slecht, ze vullen wel de portemonnee van Tokio Hotel.


    Dat klopt. En daar gaat het vooral om. Geld, geld en nog eens geld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Omdat de meeste mensen het heerlijk vinden om anderen in hokjes te duwen, en qua ToHo-fans doen we dit vooral door elkaar goede of slechte fans te noemen, echt kinderachtig -.-'


    ='DDD

    Geesz, je hebt nog altijd stijl. xD
    -waar ken ik jou ook alweer van? O.o -zoekt op--

    Maar, ik ben het helemaal met jullie eens, eigenlijk. ^^
    Like, live and let live. Als andere mensen zielig doen over anderen, laat ze. Ze zetten zichzelf voor schut.

    Bovendien, meeste mensen zeggen zoiets omdat ze het 'domme' in zichzelf herkennen. ^^

    (A) -duikt alvast weg-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)

    ='DDD

    Geesz, je hebt nog altijd stijl. xD
    -waar ken ik jou ook alweer van? O.o -zoekt op--

    Maar, ik ben het helemaal met jullie eens, eigenlijk. ^^
    Like, live and let live. Als andere mensen zielig doen over anderen, laat ze. Ze zetten zichzelf voor schut.

    Bovendien, meeste mensen zeggen zoiets omdat ze het 'domme' in zichzelf herkennen. ^^

    (A) -duikt alvast weg-


    Ik heb altijd al stijl gehad. =') De Geesz-style! x)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik werd fan van de muziek, maar komop, de jongens zijn niet verkeerd.


    -

    Ik ben fan geworden om de muziek,, mn zus had 4 liedjes op dr mp3 staan en ik raakte er langzamerhand verslaafd aan x'D
    & toen ging ik meer liedjes opzoeken en ook veel dingen over de bandleden zelf enzo en toen werd ik fan van de boyS & van de muziek xD

    WANT IK HOU VAN ALLEBEI ! <3333

    xx. MARIT


    ps. Sorry Abbsel,, k moest dit berichtje ff plaatsen, en k ben te lui om uit te loggen x'D

    Zoals je merkt blijven er bedoelingen om over de band iets te zeggen op een zo subtiel mogelijek manier.

    Helaas zullen het de fakers zijn die dit zeggen ;)


    I'm not an emo or whatever. I'm me!

    Chantou Heeft een VRaag!!!!!
    Hoe kan je ingodsnaam op iemand verliefd zijn,, ide je niet persondelijk kent?!?! ..xD
    Dat moet mij even uigelegt krijgen,, want een meisje die dat was, werd boos om mij,, omdat ik het nu gewoon niet begrijp, en wou het me dus ook niet egt uitleggen, omdat ze vond dater wel mesnen waren die haar begrepen, en ik darom een stom kiend was >.< maar ik heb dus nog steeds geen antwoord!




    Je kan toch ook op iemand uit je school verliefd zijn dat je niet kent? Waarom dan geen rockster? [:


    you can have whatever you like.

    Alle fans zijn fans. Goed of slecht, ze vullen wel de portemonnee van Tokio Hotel.



    Jep [:


    you can have whatever you like.

    AMEN!<3


    I do not hook up.

    als je verliefd bent op Tokio Hotel bijvoorbeeld; moet je toch ook van de muziek houden? omdat dat best groot deel van hun (leven) is. of ligt dat aan mij? 8)


    it's cool to know nothing.