Ik zou met een vriendin gaan die ik sinds 2011 ken, en ook 1D fan is.
In 2013 ben ik met haar naar Antwerpen geweest voor het TMH concert omdat Amsterdam al uitverkocht was.
Afgelopen jaar ben ik met haar en nog een andere vriendin (die in middels ook met haar bevriend is) naar Amsterdam gegaan voor de WWA-tour.
En we zouden volgend jaar ook gaan, met zijn tweeën, die andere vriendin die is volgens mij een beetje minderen met haar fanheid want die wilde niet helemaal naar België toe voor 1D. De moeder van haar bood aan om te rijden, maar gisteravond om elf uur kon dat opeens niet meer. Dus ik zo aan mijn moeder vragen of zij kan rijden. Dat kon.
Toen bleek vanochtend dus dat haar moeder geen kaartje wilde kopen. Ik hoorde het een kwartier voor mijn voetbalwedstrijd dat het niet meer kon. (het was toen kwart voor 10.) En omdat België geen iDeal kent, kon mijn moeder sowieso niet aan kaartjes komen.
Toen ik uiteindelijk om 16.00 thuis was, had ik 5 gemiste oproepen en een appje dat ik moest bellen wanneer ik het las (na de voetbalwedstrijd ben ik op de club blijven hangen en heb ik de wedstrijd van mijn zusje ook nog bekeken, vandaar dat ik heel laat thuis was.)
Ik belde haar op, EN TOEN BLEEK HET DUS DAT HET TOCH GELUKT IS OM KAARTJES TE KOPEN!!!!!!!!!!!
BRUSSEL HERE WE COME!
Blauwe tribune, vak F
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly