• Oké, het is eigenlijk heel simpel. Je hebt een (grote) blunder meegemaakt en wilt hen graag delen, dat kan hier dus.
    Iedereen maakt blunders mee en zo merkvje dat het niet erg is en iedereen overkomt.
    en het is gewoon leuk

    Dan begin ik maar! Ik had een debat wedstrijd, van alle 11 de brugklassen die onze school heeft, gewonnen. Nou kreeg de winnaar een grote slagroomtaart voor de hele klas. Nu was het woensdag en op dinsdag hadden we voor het laatst les van onze mentor dat jaar, dus we zouden het eten als we onze rapport op gingen halen. Nu had ik de avond daarvoor een feest en dat was erg laat geworden, dus de volgende dag dat ik om 10 uur op school moest zijn, had ik me verslapen. Dus heb ik eigenlijk de taart die ik gewonnen heb niet eens op. :S En mn rapport van de eerste heb ik eigenlijk ook nog niet...


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    Ik was dus aan het paardrijden op een veel en veel te kleine pony. ( Ik werd erop gezet, en ik heb er niet voor gekozen. ) Die pony is blijkbaar dus nogal eigenwijs. -.- hij ging rennen en ik gaf hem een zacht tikje op zijn schouder, en na een wilde rodeo rit belandde ik met de slappe lach op mijn kont. :)


    Wat je zaait, dat oogst je.

    toen k op vakantie was had k de glazen deur van stacaravan dichtgedaan om er 5 minuten later weer keihard tegenaan te lopen xd


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    MiAmigo schreef:
    Ik was dus aan het paardrijden op een veel en veel te kleine pony. ( Ik werd erop gezet, en ik heb er niet voor gekozen. ) Die pony is blijkbaar dus nogal eigenwijs. -.- hij ging rennen en ik gaf hem een zacht tikje op zijn schouder, en na een wilde rodeo rit belandde ik met de slappe lach op mijn kont. :)


    Ik heb ooit eens op zo'n kleine pony gereden dat ik elke keer met mijn voet tegen zijn hoef kwam als hij schopte. :')

    Verder heb ik geen blunders meer in korte tijd meegemaakt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    (...)

    Ik heb ooit eens op zo'n kleine pony gereden dat ik elke keer met mijn voet tegen zijn hoef kwam als hij schopte. :')

    Verder heb ik geen blunders meer in korte tijd meegemaakt.


    Dan ben je wel echt veel te veel te groot voor die pony, wat een beetje zielig voor hem is ^^'.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Dan ben je wel echt veel te veel te groot voor die pony, wat een beetje zielig voor hem is ^^'.


    Ja, dat had ik zelf ook wel door, maar ik kan er weinig aan veranderen als mijn docente er voor kiest om mij op die pony te zetten. Maar enfin, laten we ontopic blijven. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik zelf ook wel door, maar ik kan er weinig aan veranderen als mijn docente er voor kiest om mij op die pony te zetten. Maar enfin, laten we ontopic blijven. (:


    Ja, dat snap ik :p.

    Em... Ik zat tijdens de opendag van de VU met mijn mobiel in mijn hand (ik haat het wanneer een broek geen zakken heeft...) en had niet door dat ik per ongeluk allemaal knopjes indrukte. Er klonk plots een liedje door de zaal dat ik herkende en het duurde echt even tot ik realiseerde dat het van mijn mobiel kwam >.<


    i put the fun in funeral