Hoi
Ik probeer meestal zelf mijn covers te maken (ondanks het feit dat ik niet kan photoshoppen), maar deze wil me echt niet lukken. Als er iemand is die wilt helpen? Degene die de beste cover maakt, krijgt 6 credits.
Samenvatting
Er komen 7 vormen van magie in voor (ik zet ze even per twee, aangezien dat tegenpolen zijn)
- Lichaamsmagie (genezen) en geestmagie (iemands geest binnendringen)
- Lichtmagie (lichtstralen verbuigen) en geluidsmagie (geluidsgolven verbuigen)
- Vliegmagie (waarbij ze dus kunnen vliegen door een soort krachtvelden die vleugels worden) en zwemmagie (krachtvelden als kieuwen, zwemvliezen)
- Ziensmagie (toekomst en verleden zien)
En ook mensen die geen magie beheersen
Sowieso zou ik graag hebben dat de zeven magiën op de ene of andere manier in de cover verwerkt worden. (in het verhaal zijn lichaam en geest de belangrijkste)
Verder dacht ik persoonlijk ook om er een wereldbol in te verwerken, maar anderzijds stoort een typische aardbol me ook weer wat. Dit is echter geen must. Eventueel ook iets dat de oorlog symboliseert. Wel op letten dat in die wereld geen elektriciteit ofzo is.
Ik heb een paar ideeën voor plaatjes, maar die zijn zeker niet verplicht
Lichaamsmagie: 1, 2
Geestmagie: 1
Lichtmagie: 1, 2, 3
Geluidsmagie: 1
Vliegmagie: 1, 2
Zwemmagie: 1, 2
Ziensmagie: 1
Verder vond ik dit ook nog een mooi plaatje, al weet ik niet of het bruikbaar is: klik Het oog kan zowel voor de ziensmagie staan, als voor de geestmagie (ogen zijn de spiegels van de ziel, ze moeten vaak de ogen zien om hun magie te kunnen toepassen) en verder is er ook nog de wereldbol in...
Dus, even samengevat
MUST:
- Titel (De andere geestmeester)
- Mijn naam
- 7 magiën (lichaam, geest, licht, geluid, vlieg, zwem, zien) (plaatjes mag je ook zelf zoeken)
MAG:
- Wereld
- Oorlog
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Graag had ik voor 1 november kunnen kiezen.
Wie meer info wil over het verhaal, mag die altijd vragen
6 credits voor de mooiste cover
[ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 0:49 ]
Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen