• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •


    Song of the night: Reggae Shark

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 20:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Maak een topic aan en kijk of dr toch mensen zijn die dat wel hebben.: p


    Je weet zeker niet hoeveel series ik kijk of gekeken heb? xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Je weet zeker niet hoeveel series ik kijk of gekeken heb? xp


    Nee. (A)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maaan, van sommige mensen kan ik het krijgen...


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Maaan, van sommige mensen kan ik het krijgen...


    Gewoon aannemen, als ze je iets aanbieden! :Y)


    Oke, flauwe grap. Sorry. :p
    But what's wrong?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Gewoon aannemen, als ze je iets aanbieden! :Y)


    Oke, flauwe grap. Sorry. :p
    But what's wrong?


    Het is gewoon dat een vriendin en ik een schrijfwedstrijd hebben en tot nu zijn alle drie de opdrachten al wel door minstens één iemand afgekraakt. Ik raak het gewoon beu, ik heb op die manier al helemaal geen zin meer in die wedstrijd. Echt elke opdracht is er weer iets waar iemand het niet mee eens is en in plaats van dan normaal te reageren, gaan ze echt afkraken en onbeleefd doen. Wij steken ook moeite in die wedstrijd, het respect van de andere kant mag ook eens komen.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Het is gewoon dat een vriendin en ik een schrijfwedstrijd hebben en tot nu zijn alle drie de opdrachten al wel door minstens één iemand afgekraakt. Ik raak het gewoon beu, ik heb op die manier al helemaal geen zin meer in die wedstrijd. Echt elke opdracht is er weer iets waar iemand het niet mee eens is en in plaats van dan normaal te reageren, gaan ze echt afkraken en onbeleefd doen. Wij steken ook moeite in die wedstrijd, het respect van de andere kant mag ook eens komen.


    Pfft wat asociaal zeg! Komaan, een wedstrijd hoort leuk te zijn. Men hoort niet stom te doen. En als ze het ergens niet mee eens zijn, moeten ze dat maar op een beleefde manier aankaarten zodat er volwassen kan worden besloten hoe er gehandeld word. :/

    Zet er anders een melding over in het topic? Dat je ze wijst op de regels of zoiets? Ik ga er tenminste vanuit dat in de regles van jullie wedstrijd wel staat dat men elkaar niet mag afkraken en beleefd moet doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Pfft wat asociaal zeg! Komaan, een wedstrijd hoort leuk te zijn. Men hoort niet stom te doen. En als ze het ergens niet mee eens zijn, moeten ze dat maar op een beleefde manier aankaarten zodat er volwassen kan worden besloten hoe er gehandeld word. :/

    Zet er anders een melding over in het topic? Dat je ze wijst op de regels of zoiets? Ik ga er tenminste vanuit dat in de regles van jullie wedstrijd wel staat dat men elkaar niet mag afkraken en beleefd moet doen?


    We zijn er al duidelijk over geweest dat ze zich ingeschreven hebben om zich aan de opdrachten te houden. We hebben ook gezegd dat we meningen accepteren, maar gewoon niet op die manier. We zijn het gewoon allebei al beu om hoe het tot nu al gelopen is, het is echt niet meer fijn.


    16 - 09 - '17

    Ik ga slapen, ben kapot. Goodnight!


    16 - 09 - '17

    @Sweetheart
    ff wat stom zeg! Ik zelf zou het dan gewoon afkappen. Maarja, dat ben ik. Aan de andere kant snap ik ook wel weer dat je graag de wedstrijd afmaakt.

    Goodnight! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zat net te hyperventileren doordat in de film Down With Love, die ik nu aan het kijken ben, mijn favoriete acteur met ontbloot bovenlichaam in beeld kwam. *is aan het fangirlen over een acteur die toen 32 was*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Ik zat net te hyperventileren doordat in de film Down With Love, die ik nu aan het kijken ben, mijn favoriete acteur met ontbloot bovenlichaam in beeld kwam. *is aan het fangirlen over een acteur die toen 32 was*


    Wat vind je vriend van al dat gefangirl? ;P

    Ik kon het niet laten te vragen, ghehe.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Wat vind je vriend van al dat gefangirl? ;P

    Ik kon het niet laten te vragen, ghehe.

    Hij vindt het geen probleem, omdat ik het hem vanmiddag al verteld dat ik die film zou gaan kijken en dat ik zeker weten zou gaan fangirlen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Hij vindt het geen probleem, omdat ik het hem vanmiddag al verteld dat ik die film zou gaan kijken en dat ik zeker weten zou gaan fangirlen.


    Hahaha oke dan. x)
    Och hij doet zeker hetzelfde maar dan over vrouwen of zoiets? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahaha oke dan. x)
    Och hij doet zeker hetzelfde maar dan over vrouwen of zoiets? :p

    Ik heb werkelijk geen idee, maar als hij zou fanboyen over actrices zou ik het niet erg vinden.

    Meh. Ik moet m'n bed in, terwijl ik pas twintig minuten van de film heb gezien. Morgen maar de rest van de film kijken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Ik heb werkelijk geen idee, maar als hij zou fanboyen over actrices zou ik het niet erg vinden.

    Meh. Ik moet m'n bed in, terwijl ik pas twintig minuten van de film heb gezien. Morgen maar de rest van de film kijken.


    Hahaha oke. x)
    Och die actrices en acteurs zijn toch niet te krijgen. Plus hij heeft niet voor niets voor jou gekozen en andersom. (:

    Joah ik ga ook slapen. Slaap lekker! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •