• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •


    Song of the night: Reggae Shark

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 20:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ventus schreef:
    (...)

    Dit vind ik wel heel sneu voor haar dat haar vriendinnen haar hierbij uitlachen.. Zij zouden de gene moeten zijn die haar moeten zeggen dat ze eigenlijk niet zo goed kan zingen en dat ze haar youtube kanaal moet verwijderen. Zo bespaart ze haar verdriet, maar dan zie je ook weer wie echt om haar geeft en wie niet....


    Dat vind ik dus ook maar ja. Ik heb de mail gestuurd en hopelijk wordt het niet te erg.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Je hebt een goede set gedaan, Jarne.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Je hebt een goede set gedaan, Jarne.


    Ik ben gewoon te goed voor deze wereld.(quote)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon te goed voor deze wereld.(quote)

    Inderdaad.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon te goed voor deze wereld.(quote)

    Hhahahha, lief ben je zeker. ;) Maar foei, niet te hoog in je bol, Jarne (N) xp


    -

    Is het raar als ik zeg dat ik medelijden heb met zulke mensen? Ik bedoel: het is duidellijk dat ze niet zo helemaal goed bij haar hoofd is en die judges moeten toch wat menselijjkheid tonen? Ongeacht of het nu een shitte auditie was of niet....


    -

    Aspen schreef:
    Is het raar als ik zeg dat ik medelijden heb met zulke mensen? Ik bedoel: het is duidellijk dat ze niet zo helemaal goed bij haar hoofd is en die judges moeten toch wat menselijjkheid tonen? Ongeacht of het nu een shitte auditie was of niet....



    Persoonlijk vind ik jury's in van die talentenshows altijd achterbakse en onbeleefde mensen. Ik heb niks tegen die mensen, echt niks, maar hoe ze soms op mensen reageren is gewoon te erg voor woorden. Ja, wij lachen ook wel eens met mensen die niet kunnen zingen of dansen en ze komen op tv doen alsof ze het wel kunnen, en ja wij reageren ook wel eens kut op die mensen, maar heb eens respect. Ik vind het echt erg voor die mensen dat ze regelrecht in hun gezicht uitgelachen worden of van die kutte dingen moeten horen door de mensen die zich 'de geweldige jury' mogen noemen. Sommige dingen kunnen gewoon niet door beugel. Er is een grens en die overschrijd de jury wel heel vaak. Zij zitten daar op hun stoeltje achter een lange tafel hun mening te geven, maar wil het zeggen dat zij op dat vlak beter zijn? Zien wij ze ooit dansen of zingen? Ik zeg niet dat zij het niet kunnen, maar wij kunnen hun ook net zo goed om dingen gaan uitlachen of kut gaan reageren op hun en dat zullen ze ook niet fijn vinden.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik jury's in van die talentenshows altijd achterbakse en onbeleefde mensen. Ik heb niks tegen die mensen, echt niks, maar hoe ze soms op mensen reageren is gewoon te erg voor woorden. Ja, wij lachen ook wel eens met mensen die niet kunnen zingen of dansen en ze komen op tv doen alsof ze het wel kunnen, en ja wij reageren ook wel eens kut op die mensen, maar heb eens respect. Ik vind het echt erg voor die mensen dat ze regelrecht in hun gezicht uitgelachen worden of van die kutte dingen moeten horen door de mensen die zich 'de geweldige jury' mogen noemen. Sommige dingen kunnen gewoon niet door beugel. Er is een grens en die overschrijd de jury wel heel vaak. Zij zitten daar op hun stoeltje achter een lange tafel hun mening te geven, maar wil het zeggen dat zij op dat vlak beter zijn? Zien wij ze ooit dansen of zingen? Ik zeg niet dat zij het niet kunnen, maar wij kunnen hun ook net zo goed om dingen gaan uitlachen of kut gaan reageren op hun en dat zullen ze ook niet fijn vinden.

    Uhu, echt eh? Die zitten zich achter zo'n tafel, zichzelf heel geweldig en populair en beter dan iedereen te voelen. *ahum* Zulke audities trekken de aandacht naar die soort shows, maar shit zeg, die judges mogen weleens op hun tong bijten.


    -

    Aspen schreef:
    (...)
    Uhu, echt eh? Die zitten zich achter zo'n tafel, zichzelf heel geweldig en populair en beter dan iedereen te voelen. *ahum* Zulke audities trekken de aandacht naar die soort shows, maar shit zeg, die judges mogen weleens op hun tong bijten.


    Natuurlijk mogen ze kritiek geven, daarom zitten ze daar, maar om nou van die dingen te zeggen als 'Waarom doe je ons dit aan?' gaat toch net iets te ver vind ik. Zoals je zegt, ze mogen eens op hun tong bijten. Ik zelf heb ook een grote mond, maar moest ik jury zijn zal ik eerlijk zeggen tegen die persoon van 'Het spijt me, maar ik vind niet dat je goed kan dansen.'. Op die manier was ik duidelijk, het komt waarschijnlijk sowieso hard aan, maar ik zei het dan wel op een normale manier. Eventueel zou ik tips geven waar het beter kan, hier heeft de kandidaat alleen maar meer aan. Maar om dan bv. al meteen te zeggen. 'Wat voor shit is dit? Waarom kom je hier dansen?'. Nee sorry, dat vind ik er toch net over. Die mensen komen daar niet dansen om alleen afgekraakt te worden. De jury zelf is ooit ook onderaan de ladder moeten beginnen met hun talent, wie weet waren ze even slecht.


    16 - 09 - '17

    Ik vind ook wel dat die jury's vaak ontzettend bot en onmenselijk gemeen zijn. Sommige mensen worden gewoon helemaal afgebroken op de televisie en anderen gelijk weggedrukt. Sommigen geven namelijk niet op, ondanks dat ze misschien niet goed genoeg zijn. Dan zijn ze misschien niet goed genoeg, maar dat geeft die juryleden geen recht om zo onmenselijk en gemeen te doen tegen die mensen.


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    Ik vind ook wel dat die jury's vaak ontzettend bot en onmenselijk gemeen zijn. Sommige mensen worden gewoon helemaal afgebroken op de televisie en anderen gelijk weggedrukt. Sommigen geven namelijk niet op, ondanks dat ze misschien niet goed genoeg zijn. Dan zijn ze misschien niet goed genoeg, maar dat geeft die juryleden geen recht om zo onmenselijk en gemeen te doen tegen die mensen.


    Inderdaad. Gelukkig zijn er mensen die wel nog in zichzelf blijven geloven om verder te gaan en later te laten zien dat ze het wel kunnen. Misschien een stom voorbeeld of iets dat mensen niet interesseert, maar kijk naar Liam Payne. Het is echt een volhouder. Hij deed op zijn 14de mee aan X-Factor, werd afgewezen omdat hij te jong was, twee jaar later ging hij terug en kijk nu, hij zit in One Direction.


    16 - 09 - '17

    Ok, m'n voorbeeld heeft nu niet echt iets met afkraken te maken xp
    Maar je hoort wel genoeg mensen die het niet opgeven ondanks die commentaar altijd.

    Maar hier bv. da's nu wel een Vlaams programma waar ze van die domme dingen doen die om te lachen zijn, maar ook hier wordt Begijn ook wel de grond ingestampt op één of andere manier.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 4:50 ]


    16 - 09 - '17

    Even heel random, kent iemand hier winkels in Utrecht waar ik echt heen moet? c:


    wat was dit ookalweer

    MT c:

    Aspen schreef:
    (...)
    Hhahahha, lief ben je zeker. ;) Maar foei, niet te hoog in je bol, Jarne (N) xp


    Ik? Te hoog in mijn bol krijgen? Noooit!(bat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 10:34 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!