• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •


    Song of the night: Reggae Shark

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 20:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Tamara Mijn broers en ik kunnen blind typen en mijn ouders hadden toen mijn oudste broer nog op de basisschool zat zo'n typecursus aangeschaft.
    Diezelfde cursus hebben mijn jongste broer en ik ook gebruikt om het mee te leren.

    Een tijd geleden moesten we bij Nederlands een dictee typen en doordat mijn busmaatje niet blind kan typen, doet zij twee keer zo lang over het typen van zo'n zin en tijdens een dictee is dat niet erg handig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soothsayer schreef:
    (...)

    Leuk! :3
    Ik ken het niet, maar het klinkt leuk.

    Is het ook! :D


    -

    Creamcakes schreef:
    @Tamara Mijn broers en ik kunnen blind typen en mijn ouders hadden toen mijn oudste broer nog op de basisschool zat zo'n typecursus aangeschaft.
    Diezelfde cursus hebben mijn jongste broer en ik ook gebruikt om het mee te leren.

    Een tijd geleden moesten we bij Nederlands een dictee typen en doordat mijn busmaatje niet blind kan typen, doet zij twee keer zo lang over het typen van zo'n zin en tijdens een dictee is dat niet erg handig.


    Hmm, ik snap in die zin dat het wel handig is en het kan ook komen door mijn verslaving. Maar de mensen die denken dat ze alles kunnen omdat ze een typecursus hebben gehad..... No, just no. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik had mijn username niet hierin moeten veranderen. Het is gewoon in een opwelling gebeurd. Ik had graag een andere gewild. Nu moet ik tien dagen wachten, argh! Ik heet het, het is hier geen twitter maar dan nog: #firstgoldmemberproblems


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    Ik had mijn username niet hierin moeten veranderen. Het is gewoon in een opwelling gebeurd. Ik had graag een andere gewild. Nu moet ik tien dagen wachten, argh! Ik heet het, het is hier geen twitter maar dan nog: #firstgoldmemberproblems


    Wauw Erieka, hahaha. Wat betekend het eigenluk?


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Wauw Erieka, hahaha. Wat betekend het eigenluk?


    Een Soothsayer is een soort waarzegster/heks zoals Tia Dalma uit PotC.


    26 - 02 - '16

    Wat vervelend dat je tien dagen moet wachten, Erieka.
    Ik had ook wel eens usernames die ik na twee weken eigenlijk alweer zat was, maar met mijn huidige ben ik erg blij.
    Misschien dat ik dinsdag wel mijn username terug verander naar McGregor of Ewan, maar dat zie ik dan wel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Wat vervelend dat je tien dagen moet wachten, Erieka.
    Ik had ook wel eens usernames die ik na twee weken eigenlijk alweer zat was, maar met mijn huidige ben ik erg blij.
    Misschien dat ik dinsdag wel mijn username terug verander naar McGregor of Ewan, maar dat zie ik dan wel.


    :c

    Vervelend is het inderdaad. Ik baal ook dat de usernames die ik, in het diepst van m'n hart, wil bezet zijn.


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    Ik had mijn username niet hierin moeten veranderen. Het is gewoon in een opwelling gebeurd. Ik had graag een andere gewild. Nu moet ik tien dagen wachten, argh! Ik heet het, het is hier geen twitter maar dan nog: #firstgoldmemberproblems

    Hhaha whuut? Maare, ik snap je wel eigenlijk xp. Ik vind Aspen eigenlijk helemaal niet leuk. Ik had beter die andere dat ik in gedachten had kunnen inpikken. Achja.


    -

    Aspen schreef:
    (...)
    Hhaha whuut? Maare, ik snap je wel eigenlijk xp. Ik vind Aspen eigenlijk helemaal niet leuk. Ik had beter die andere dat ik in gedachten had kunnen inpikken. Achja.



    Ik had de username Cat zo graag gewild :c

    MEEEEH.


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    (...)


    Ik had de username Cat zo graag gewild :c

    MEEEEH.

    Is die al genomen? :O


    -


    -

    Dat is ontzettend stom als je de username die je het liefst wilt niet kan nemen en omdat er bijvoorbeeld geen l in zit en die je dus niet door een grote letter 'i' kunt vervangen.
    Voor de rest kun je altijd voor de mogelijkheid kiezen om een 'x' voor je username te zetten, maar dat vind ik zelf verschrikkelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh, een paar tips zouden wel leuk zijn:

    Er zit iemand in de klas(is verliefd op mij, ik niet op haar) en ze heeft een youtubekanaal. Ze zet daar covers op het probleem is alleen dat ze niet kan zingen en de klas heeft dat ontdekt. Ze is alleen u ziek en weet dat volgens mij niet. Maar je kunt wel denken dat ze nu erg hard wordt uitgelachen. Ik heb al gezegd dat ze haar er niet mee moeten pesten maar waarom zouden ze luisteren? Dus ik zou haar dat willen zeggen dat ze niet kan zingen, en ze beter haar youtubekanaal eraf gooit voor het uit de hand loopt.

    Nu zijn er drie problemen.
    1)Ik wil haar niet kwetsen, met andere woorden: hoe doe ik dit tactvol?
    2)Ik wil haar geen hoop geven.(In de zin van: ''Jarne helpt me en probeert me te beschermen, hij heeft dus gevoelens voor mij!'')
    3)Ik wil niet de rest het vermoeden geven dat ik op haar zou zijn want dat zou voor heel veel hilariteit bij de rest kunnen zorgen.

    Iemand tips?


    Queer zijn is gewoon alles

    Aspen schreef:
    (...)
    Is die al genomen? :O


    Ja :c
    Helaas..

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 22:09 ]


    26 - 02 - '16