• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •


    Song of the night: Reggae Shark

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 20:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb de neiging om te zeggen, Jarne, dat je maar niet met haar moet praten.
    Dan is punt 2 en 3 al volbracht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Ik heb de neiging om te zeggen, Jarne, dat je maar niet met haar moet praten.
    Dan is punt 2 en 3 al volbracht.


    Ik vind het gewoon zo zielig.:c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Ugh, een paar tips zouden wel leuk zijn:

    Er zit iemand in de klas(is verliefd op mij, ik niet op haar) en ze heeft een youtubekanaal. Ze zet daar covers op het probleem is alleen dat ze niet kan zingen en de klas heeft dat ontdekt. Ze is alleen u ziek en weet dat volgens mij niet. Maar je kunt wel denken dat ze nu erg hard wordt uitgelachen. Ik heb al gezegd dat ze haar er niet mee moeten pesten maar waarom zouden ze luisteren? Dus ik zou haar dat willen zeggen dat ze niet kan zingen, en ze beter haar youtubekanaal eraf gooit voor het uit de hand loopt.

    Nu zijn er drie problemen.
    1)Ik wil haar niet kwetsen, met andere woorden: hoe doe ik dit tactvol?
    2)Ik wil haar geen hoop geven.(In de zin van: ''Jarne helpt me en probeert me te beschermen, hij heeft dus gevoelens voor mij!'')
    3)Ik wil niet de rest het vermoeden geven dat ik op haar zou zijn want dat zou voor heel veel hilariteit bij de rest kunnen zorgen.

    Iemand tips?


    Dit is wel een hele moeilijke..


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Debbaut schreef:
    Ugh, een paar tips zouden wel leuk zijn:

    Er zit iemand in de klas(is verliefd op mij, ik niet op haar) en ze heeft een youtubekanaal. Ze zet daar covers op het probleem is alleen dat ze niet kan zingen en de klas heeft dat ontdekt. Ze is alleen u ziek en weet dat volgens mij niet. Maar je kunt wel denken dat ze nu erg hard wordt uitgelachen. Ik heb al gezegd dat ze haar er niet mee moeten pesten maar waarom zouden ze luisteren? Dus ik zou haar dat willen zeggen dat ze niet kan zingen, en ze beter haar youtubekanaal eraf gooit voor het uit de hand loopt.

    Nu zijn er drie problemen.
    1)Ik wil haar niet kwetsen, met andere woorden: hoe doe ik dit tactvol?
    2)Ik wil haar geen hoop geven.(In de zin van: ''Jarne helpt me en probeert me te beschermen, hij heeft dus gevoelens voor mij!'')
    3)Ik wil niet de rest het vermoeden geven dat ik op haar zou zijn want dat zou voor heel veel hilariteit bij de rest kunnen zorgen.

    Iemand tips?


    Heeft ze vriend(inn)en? Zo ja, dan gok ik erop dat als het echte vriend(inn)en zijn, dat die het wel voor haar op zullen nemen. En dan kun jij het lekker negeren. Gewoon niet meedoen met het gepest, maar er ook niet tegenin gaan. Gewoon op een afstandje blijven.

    En lukt dit niet... Vertel het aan je mentor zonder dat je klas erbij zit en vraag aan je mentor of ze niet wil benoemen dat jij de persoon bent geweest die haar/hem (wat is je mentor voor geslacht? :p ) heeft ingelicht. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ventus schreef:
    (...)

    Dit is wel een hele moeilijke..


    Waarom denk je dat ik hulp vraag?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Ugh, een paar tips zouden wel leuk zijn:

    Er zit iemand in de klas(is verliefd op mij, ik niet op haar) en ze heeft een youtubekanaal. Ze zet daar covers op het probleem is alleen dat ze niet kan zingen en de klas heeft dat ontdekt. Ze is alleen u ziek en weet dat volgens mij niet. Maar je kunt wel denken dat ze nu erg hard wordt uitgelachen. Ik heb al gezegd dat ze haar er niet mee moeten pesten maar waarom zouden ze luisteren? Dus ik zou haar dat willen zeggen dat ze niet kan zingen, en ze beter haar youtubekanaal eraf gooit voor het uit de hand loopt.

    Nu zijn er drie problemen.
    1)Ik wil haar niet kwetsen, met andere woorden: hoe doe ik dit tactvol?
    2)Ik wil haar geen hoop geven.(In de zin van: ''Jarne helpt me en probeert me te beschermen, hij heeft dus gevoelens voor mij!'')
    3)Ik wil niet de rest het vermoeden geven dat ik op haar zou zijn want dat zou voor heel veel hilariteit bij de rest kunnen zorgen.

    Iemand tips?


    Euh wauw, moeilijk... Als ik jou was zou ik gewoon heel eerlijk tegen haar zijn. Ik snap dat het voor jou niet fijn is dat ze misschien hoop gaat krijgen, maar dan heb je op zen minst wel iets goeds gedaan voor haar.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Ugh, een paar tips zouden wel leuk zijn:

    Er zit iemand in de klas(is verliefd op mij, ik niet op haar) en ze heeft een youtubekanaal. Ze zet daar covers op het probleem is alleen dat ze niet kan zingen en de klas heeft dat ontdekt. Ze is alleen u ziek en weet dat volgens mij niet. Maar je kunt wel denken dat ze nu erg hard wordt uitgelachen. Ik heb al gezegd dat ze haar er niet mee moeten pesten maar waarom zouden ze luisteren? Dus ik zou haar dat willen zeggen dat ze niet kan zingen, en ze beter haar youtubekanaal eraf gooit voor het uit de hand loopt.

    Nu zijn er drie problemen.
    1)Ik wil haar niet kwetsen, met andere woorden: hoe doe ik dit tactvol?
    2)Ik wil haar geen hoop geven.(In de zin van: ''Jarne helpt me en probeert me te beschermen, hij heeft dus gevoelens voor mij!'')
    3)Ik wil niet de rest het vermoeden geven dat ik op haar zou zijn want dat zou voor heel veel hilariteit bij de rest kunnen zorgen.

    Iemand tips?

    1) Niet. Je kunt zoiets niet zeggen zonder iemand niet te kwetsen, hoe goed je dat ook probeert. Ik zeg niet dat je daarom moet gaan schelden op haar of zo, maar zeg het gewoon eerlijk en zonder al te veel dingen als "sorry", "om heel eerlijk te zijn" en "maar dat is mijn mening".

    2) Als je dat doet, denk ik niet dat ze erdoor gaat denken dat je verliefd op haar bent. Anders friendzone je haar, hoe gemeen dat ook kan klinken. Ik persoonlijk word liever gefriendzoned dan dat ik valse hoop krijg dat iemand wat voor mij voelt.

    3) Ach, tieners zijn gewoon kinderachtig, weet je. Ik heb onlangs tegen vier of vijf van m'n vrienden verteld dat ik bi ben (ja, zoiets kun je op je dertiende al weten, voordat mensen daarmee op de proppen komen (cat)) en hoewel niemand echt flauw deed, was er natuurlijk wel een jongen die het nodig vond om te zeggen dat ik op mijn beste vriendin zou zijn. Gewoon zeggen dat je niet op haar bent en het negeren. :Y)

    Tot zover de wijze (*kuch*) raad van Lotta. ^-^

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 22:21 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Heeft ze vriend(inn)en? Zo ja, dan gok ik erop dat als het echte vriend(inn)en zijn, dat die het wel voor haar op zullen nemen. En dan kun jij het lekker negeren. Gewoon niet meedoen met het gepest, maar er ook niet tegenin gaan. Gewoon op een afstandje blijven.

    En lukt dit niet... Vertel het aan je mentor zonder dat je klas erbij zit en vraag aan je mentor of ze niet wil benoemen dat jij de persoon bent geweest die haar/hem (wat is je mentor voor geslacht? :p ) heeft ingelicht. ^^


    Ik ken er alleen uit de klas, en die lachen haar dus ook gewoon uit, voor de rest weet ik het niet zo 1, 2, 3.:/

    Dat ga ik debk ik maar eens doen!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Novoselic schreef:
    (...)
    1) Niet. Je kunt zoiets niet zeggen zonder iemand niet te kwetsen, hoe goed je dat ook probeert. Ik zeg niet dat je daarom moet gaan schelden op haar of zo, maar zeg het gewoon eerlijk en zonder al te veel dingen als "sorry", "om heel eerlijk te zijn" en "maar dat is mijn mening".

    2) Als je dat doet, denk ik niet dat ze erdoor gaat denken dat je verliefd op haar bent. Anders friendzone je haar, hoe gemeen dat ook kan klinken. Ik persoonlijk word liever gefriendzoned dan dat ik valse hoop krijg dat iemand wat voor mij voelt.

    3) Ach, tieners zijn gewoon kinderachtig, weet je. Ik heb onlangs tegen vier of vijf van m'n vrienden verteld dat ik bi ben (ja, zoiets kun je op je dertiende al weten, voordat mensen daarmee op de proppen komen (cat)) en hoewel niemand echt flauw deed, was er natuurlijk wel een jongen die het nodig vond om te zeggen dat ik op mijn beste vriendin zou zijn. Gewoon zeggen dat je niet op haar bent en het negeren. :Y)

    Tot zover de wijze (*kuch*) raad van Lotta. ^-^


    Bedankt voor de tips, ook jij Sylvie!

    Maar ik denk dat ik op save ga spelen en de klastitularis ga inlichten.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    @Debbaut ik zou het gewoon heel formeel brengen en niet tè tactvol (maar ook niet rude natuurlijk), als n mededeling, kan zij kijkem wat ze ermee doet. Krijgt ze ook geen hoop en weet ze t meteen. Als iemand er iets over zegt kun je toch gewoon zeggen dat je t lullig vindt, want dat is t ook.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Heeft ze vriend(inn)en? Zo ja, dan gok ik erop dat als het echte vriend(inn)en zijn, dat die het wel voor haar op zullen nemen. En dan kun jij het lekker negeren. Gewoon niet meedoen met het gepest, maar er ook niet tegenin gaan. Gewoon op een afstandje blijven.

    En lukt dit niet... Vertel het aan je mentor zonder dat je klas erbij zit en vraag aan je mentor of ze niet wil benoemen dat jij de persoon bent geweest die haar/hem (wat is je mentor voor geslacht? :p ) heeft ingelicht. ^^


    Rt ^^


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Rt ^^


    Quizlet is de nieuwe twitter? OHMYGAWD! SWEK! YOLOOO!

    lolol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedankt nogmaals iedereen! Ik mail nu naar onze titularis.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik ken er alleen uit de klas, en die lachen haar dus ook gewoon uit, voor de rest weet ik het niet zo 1, 2, 3.:/

    Dat ga ik debk ik maar eens doen!


    Dit vind ik wel heel sneu voor haar dat haar vriendinnen haar hierbij uitlachen.. Zij zouden de gene moeten zijn die haar moeten zeggen dat ze eigenlijk niet zo goed kan zingen en dat ze haar youtube kanaal moet verwijderen. Zo bespaart ze haar verdriet, maar dan zie je ook weer wie echt om haar geeft en wie niet....


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Dit vind ik wel heel sneu voor haar dat haar vriendinnen haar hierbij uitlachen.. Zij zouden de gene moeten zijn die haar moeten zeggen dat ze eigenlijk niet zo goed kan zingen en dat ze haar youtube kanaal moet verwijderen. Zo bespaart ze haar verdriet, maar dan zie je ook weer wie echt om haar geeft en wie niet....


    Inderdaad, dat noem ik geen echte vriendinnen.


    16 - 09 - '17