• "Witches are humans gifted with the power to affect change by supernatural or paranormal means, a practice known as "witchcraft". Witches are generally female, though there are a few male witches, referred to as "warlocks". Because of their unnatural abilities and supposed connections with dark forces, witches have historically been feared, persecuted, and hunted. Many escaped the Salem witch trials and sought refuge in New Orleans. Among the population of witches, there is always one witch per generation who possesses the totality of all witch abilities. This witch is known as the "Supreme Witch". As the witches settled in their new territory, a rivalry between them and the native Voodoo practitioners arose. The feud is still on going in present day New Orleans."

Een groep jonge heksen (vrouwen én mannen) leert, onder streng toezicht van hun ‘Surpreme’ hun krachten onder de knie te krijgen in een instituut waar ze, voor de buitenwereld, zitten vanwege hun uitermate slechte gedrag. Dit slechte gedrag - brandstichting. onder andere - is vaak een resultaat van een plotselinge uitbarsting van hun kracht. Vrienschappen worden gesloten, er bloeit misschien zelfs hier en daar een romance op, maar uiteindelijk ligt de rivaliteit altijd op de loer - wie wordt de nieuwe Supreme, en hoever zijn de heksen bereid te gaan om de eretitel te krijgen?

Mogelijke krachten:
    'Human voodoo-doll' - spreekt voor zich.
    "Clairvoyance" - andermans gedachten kunnen horen.
    "Resurgence" - doden terug tot leven brengen.
    "Black Widow" - deadly genitals a.k.a mensen om kunnen brengen door de liefde met ze te bedrijven.
    "Power Negation" - andermans krachten niet laten werken op jezelf.
    "The Sight" - door iemand aan te raken verschillende beelden van zijn/haar verleden of toekomst zien.
    Elk van onderstaande krachten.

De zeven wonderen:
    Telekinesis is the ability to move objects with one's mind
    Divination is the ability to obtain direct knowledge about an object, person, location or physical event through means other than the user's physical senses.
    Transmutation also known as Teleportation, is the ability to disappear from one spot and reappear in another.
    Pyrokinesis is the ability to create, control and manipulate fire.
    Concilium is the ability to control another's mind through sheer willpower.
    Descensum is the ability to project one's mind into different planes, such as the netherworld or afterlife.
    Vitalum Vitalis is the ability to balance the scales of life.

*Het is niet raar voor een heks om drie krachten te hebben, maar om dé Supreme te worden moet je in het bezit zijn van alle zeven wonderen en deze kunnen toepassen wanneer nodig.

Rollen: *meisjes zitten vol!
    Arden Kavi Delacroix Talkhouse
    Noël Alsom Sempre
    Gereserveerd VladiFerr
    Gereserveerd whilted
    Skylar Indiana McGrath Cicatrix
    Christelle Abigaile Alsom Netzwerk
    Gereserveerd Nostalgic
    Matthew Hunter McGrath VladiFerr
    Alexander Jay O`Connor Netzwerk
    Kevin Yoran Jackson Cicatrix

Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (plus faceclaim)
    Familie:
    Extra:

Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.

Over de Coven:
    • Onder leiding van de Supreme, Carole Frank.
    Gebouw // Keuken // Gezamenlijke woonkamer een twee // Gezamenlijke eetkamer // Vertrekken // Badkamers //
    • Ruimte voor 10 tot 12 jonge heksen.
    • Alcoholgebruik en roken worden getolereerd. Bedtijden zijn voor middernacht. Toezicht op omgang jongens/meisjes matig tot slecht. Sociale media zijn toegestaan. Het meebrengen van mensen van buitenaf daarentegen niet.

Voor eventuele vragen/dingen die niet duidelijk zijn kun je altijd mij of de American Horror Story - Coven wikia raadplegen.
    Klik hier!

[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 10:49 ]

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Cicatrix schreef:
    OWH!
    Haha, dank je.

Heel stiekem wil ik dat deze rpg snel gaat beginnen.

Ik ook, erg graag. Mag ik nog een boy reserveren ?

"Satan's friendship reaches to the prison door."

" A few people will have the greatness to bend history itself. But each of us can work to change a small portion of events, and in the total - of all those acts will be written the history of his generation."

Naam:
    Christelle Abigaile Alsom.

Bijnaam:
    Chris, Christy. Door de meesten word Christelle gewoon Chris genoemd, ze heeft er ook niet echt een probleem mee wanneer iemand haar zo noemt. Ze heeft meer een hekel aan de naam Christy en daar word ze ook niet vaak op aangesproken. Het is meer een bijnaam van de familie.

Leeftijd:
    Chris is 18 jaartjes jong en in het winterse december geboren.

Kracht:
    The sight.
    Met die kracht had Chris in het begin erg veel moeite. Zodra ze iemand raakte, zelfs een familielid of een vriend - zag ze beelden van diegene in het verleden en soms in de toekomst. Meestal is Chris tevreden met de gave, maar soms ook weer niet. Wanneer ze erge beelden ontvangt, vooral dan wil ze die gave liever niet hebben. Chris kan in zulke momenten erg emotioneel zijn. Maar ze heeft haar kracht nu redelijk onde controle.
    Telekinese.
    Deze kracht heeft Christelle al aardig onder haar controle. Met haar 'gedachtes' dingen verplaatsen. Het heeft niet veel te maken met haar andere gave, alleen ze is wel blij deze gave te bezitten en heeft die soms meer onder controle als haar andere gave.

Innerlijk:
    Christelle is een onberekenbaar meisje. Het ene moment kan ze totaal vrolijk zijn en het andere moment is ze hartstikke chagrijnig. Bij haar ligt het er meer aan, hoe ze voor de dag komt. Wanneer ze zich niet goed voelt, of ze zit niet lekker in haar vel - dan spat de ongeduld en de irritatie van haar af. Maar wanneer ze gewoon ergens zin in heeft, zul je haar meestal vrolijk zien.
    De meeste tijd draagt Chris ook een glimlach op haar gezicht. Ze is best vriendelijk altijd. Ze zal je niet op de eerste blik haten. Volgens Chris kan je pas iemand haten, waarneer je diegene kent. Dus in het algemeen doet Christelle vriendelijk tegenover haar medemens. Ook tegen vreemden doet ze aardig, al is ze niet naïef.
    Ze doet wel allemaal vriendelijk en aardig, maar dat wil niet zeggen dat ze iedereen gelijk vertrouwt. Integendeel. Christelle heeft meestal een pokerface op. Je ziet een aardige glimlach, maar achter die glimlach verbergt zich een heel ander meisje.
    Tegenover haar vrienden is Chris bijvoorbeeld erg close. Ze heeft niet veel vrienden, maar gewoon weinig vrienden - die ze dan erg goed kent en gewoon vertrouwt. Bij haar vrienden is Christelle weer een compleet ander mens. Ze is veel relaxter een toont zich open. Bij haar vrienden doet ze ook nog wel is wat gek, wat ze in het openbaar nooit zou doen. Want Chris kan best wel afstandelijk overkomen tegen een grotere massa mensen. Ze zal niet zo relaxt zijn als bij haar vrienden.
    Ook tegenover familie gedraagt ze zich heel anders. Ze houdt van haar familie en zou ze nooit in de steek laten.
    Maar in het algemeen is Christelle gewoon een spontane, charmante meid. Ze oordeelt niet snel over mensen en geeft op het eerste moment ook meestal een goede indruk af.

Uiterlijk:
    [FC: Lilly Collins]
    Met haar 1m65 is Chris niet de langste. Ze een gemiddelde lengte en zit meer tussen klein en lang in. Christelle heeft een slank lichaam met de rondingen waar ze horen. Ze zal ook niet zo opvallen tussen andere mensen en valt gewone onder het doodnormale volk, qua uiterlijk dan.
    Chris heeft erg mooie bruine haren. Ze hebben den mooie slag en in de punten zijn ze ietwat gekruld. In de zomer neigt haar - haar ertoe, om te verkleuren. Ze krijgt er dan wat blonde plukjes erbij. In de zon verkleurt haar - haar redelijk snel, net zoals haar huid. Sinds kort heeft Christelle een nieuw kapsel aangeschaft en zijn de haren, die tot onder haar borst reikten - weg. Chris heeft haar lokken tot over haar schouders weggeknipt en is hier best tevreden mee. Ze zat er vaak mee hoe ze haar haren niet in de weg moest hebben en ze wou ze toch los hebben - dus dan maar een stukje eraf.
    Zowel de lange haren als de korte haren staan Christelle goed. Haar lokken omgeven haar smalle gezichtje, wat haar gezicht nog wat langer laat lijken. Haar donkere, volle wenkbrauwen geven een mooi contrast tot de rest van haar gezicht.
    De donkerbruine kijkers van Chris hebben meestal een zwarte laag make-up erom. Je zult haar vaak te zien krijgen met een lijntje eyeliner en oogpotlood. Mascara doet ze dan weer niet op, wat ook niet hoeft bij haar lange wimpers. Ook haar smalle lippen hebben vaak een rode kleur op. Soms doet ze er rode lippenstift op en wanneer ze dat niet doet, zul je gewoon haar roze lippen te zien krijgen. Christelle is niet moeilijk qua make-up en is meestal snel klaar. Soms doet ze wat rouge op haar wangen, omdat dat beter afsteekt bij haar bleke huidskleur.
    Ook de kledingstijl van Chris is makkelijk. Ze heeft niet echt een precieze stijl qua kleding en verschilt soms van classy naar grunge en dan weer is naar casual. Haar smaak ligt een beetje bij alles, maar ze is meestal snel klaar met het uitzoeken van een kledingstuk. Ze heeft wel voor elk moment iets passends en combineert erg graag.

Familie:
    In de familie Alsom was Chris` haar moeder, Eleanor, de heks. Noel en Chris hebben de gave als heks van Eleanor geërfd. Hun vader, Arthur, was gewoon een normaal mens en had niks met het heks zijn, te maken. Ze leefden gelukkig met z`n viertjes, totdat de vader erachter kwam dat zijn echtgenote een heks is. Zo gingen ze uit elkaar en waren Eleanor, Noel en Christelle met z`n drietjes over. Eleanor vond algauw een nieuwe echtgenoot, die Chris ook accepteerde. Met z`n viertjes zijn ze echt hecht en ook met de rest van de familie hebben ze erg veel contact.
    Eleanor en Christelle zijn echt moeder en dochter, ook qua uiterlijk. Eleanor en Chris hebben precies dezelfde gezichtsvorm, dezelfde volle wenkbrauwen en dezelfde twinkelende ogen. Het enigste verschil wat er tussen hun zit is dat Eleanor blonde lokken heeft en Christelle heeft de donkere kleur van haar vader. Ook qua temperament verschillen deze beide dames niet en er is vaker een discussie tussen die twee. Ook omdat Chris` moeder erg zorgzaam is en haar dochter niet ongelukkig ziet. Bovendien is Noel ook erg beschermend tegenover zijn zusje. Chris haat het als mensen zo op haar letten, maar stiekem weet ze ook gewoon dat het alleen goed bedoeld is. Bovendien houdt Christelle erg van haar familie en zou alles voor hun over hebben.

Extra:
    In haar vrije tijd is Christelle erg bezig met lezen en verhalen schrijven. Ze verslindt het ene boek naar het andere. Je zult haar vaak met een boek aantreffen. Binnen of buiten. Ze vind ergens wel een plekje om te lezen. Ze heeft namelijk een grote fantasie en ziet gewoon dat wat ze leest, voor zich. Chris zal je ook vaak met een paar papieren en een pen in haar hand vinden. Ze houdt ervan om te schrijven en ze heeft een best wel mooie schrijfstijl. Alleen zelf ziet ze dat niet in en zijn haar verhalen goed verstopt in haar kamer. Soms zijn het best emotionele dingen en ze houdt er niet van wanneer iemand dat leest. Haar verhalen zullen in den kistje te vinden zijn met wat andere dingen en tekeningen. Af en toe tekent ze ook erg graag en het liefst wat moderns. Meestal zet ze een paar strepen, hoekige figuren en wat bloemetjes erin en noemt dit het 'moderne' tekenen. Haar verhalen en tekeningen bewaart ze op in een kistje, waarvan ze de sleutel - als ketting om haar nek heeft hangen. De ketting zit ook meestal onder haar shirt en de sleutel zal je niet gemakkelijk van haar krijgen.

Hier is Christelle helemaal af en wel.

Sempre schreef:
    Hm, Noël is wel erg oud vergeleken met de rest. Ik maak hem drie jaartjes jonger haha

Het is zo verwarrend!! Want ik heet Noëlle, maar word heel vaak Noël genoemd en nu is het steeds heel apart om mijn bijnaam te zien hahaha. Sorry, erg off-topic ^^

"Rebellion's are build on hope"

` I always be prepared for something, I never do something without thinking. I just want to have everything on it`s place. `

Naam:
    Alexander Jay O`Connor.

Bijnaam:
    Alec. Hij word door iedereen zo genoemd en de naam Alexander gebruiken alleen nog zijn ouders. Alec vind hij ook prettiger, omdat het korter en gemakkelijker is. Bovendien vind hij die naam mooier als Alexander.

Leeftijd:
    Alec is 20 jaartjes jong en in het lentste mei geboren.

Kracht:
    Power negation en transmutation.

Innerlijk:
    Komt in de Rpg wel..

Uiterlijk:
    [FC: Jamie Campbell Bower]
    Eigenlijk valt Alec best wel op met vooral zijn lengte. Met zijn 1m84 kan hij behoorlijk intimiderend overkomen, vooral wanneer hij boos is. Hij heeft een slank lichaam met een sixpack en behoorlijk wat spieren. Je zult z`n spieren niet gelijk zien, maar hij is behoorlijk sterk en mensen onderschatten hem wel eens. Hij is niet een persoon die snel boos wordt, wat beter is - want als hij boos is, deelt hij wel wat klappen uit.
    Alexander heeft vuilblonde haren die meestal warrig van zijn hoofd afstaan. Hij laat ze ook meestal tot zijn schouders groeien en knipt er dan een klein stukje van af. Wanneer hij een hand door zijn haar haalt, blijft het net zo warrig. Alec haat hierom ook zijn kapsel, bijna elke dag gaat zijn hand minstens vijftig keer door zijn haar - al blijft het kapsel toch telkens hetzelfde. Sommigen vinden het aantrekkelijk bij hem en sommigen vinden zijn kapsel er slordig uitzien. Eigenlijk boeit het Alec ook niet wat anderen ervan denken, het gaat alleen om zijn eigen mening - en Alexander mag zijn warrige kapsel niet.
    Zijn donkerblonde wenkbrauwen passen bij zijn blonde lokken en geven een mooi contrast tot zijn ijsblauwe ogen. Meestal staan die ogen kil en zijn - zijn emoties er niet in af te lezen. Dat geeft hem een mysterieuze gloed. Hij is ook van zichzelf een beetje afstandelijk, maar wanneer hij vrolijk is - glinsteren zijn blauwe kijkers. Dat maakt hem ook weer schattig. Maar meestal zul je in deze hemelse kijkers een uitdagende, ` hard to get ` blik zien.
    Zijn smalle roze lippen en zijn rechte neus geven het hele beeld nog wat aparts. Hij is eigenlijk best wel knap en stiekem vind hij zichzelf ook niet de lelijkste, alleen hij is niet een persoon die opschept met het uiterlijk wat moeder aarde gaf. Zijn huidskleur heeft een heel lichte teint, wat zijn gezicht meer laat uitkomen met die blonde haren en die lichte ogen.
    Alexander heeft een ring door zijn oorlel, deze ring heeft hij al een tijdje. Sinds kort heeft hij een neusring door zijn neusvleugel, wat duidelijk laat zien dat andere meningen hem geen cent boeien. Hij heeft ook een paar tatoeages. Een anker op zijn bovenarm en een adelaarshoofd op zijn linker schouderblad.
    De kledingstijl van Alec is ook snel klaar met meestal zwarte kleding en een beetje in de stijl van casual. Hij heeft vaak een paar armbanden rond zijn pols en altijd een ring met de letter `C` erop. Als de familiering. Soms draagt hij ook hoeden, waar hij echt obsessed mee is.

Familie:
    In de familie was zijn vader de 'heks.' Alec heeft als enige zijn gave geërfd en is hier redelijk tevreden mee. Alleen zijn vader wou liever zijn zus Gabriëlla als heks, wat dus Alexander werd. Alec is hierdoor erg gekwetst en sindsdien haatte hij zijn vader echt. Ze hadden altijd al meningsverschillen en toen zijn vader zijn mening zij, werd het Alec teveel. Zijn geduld knapte en hij woonde sinds zijn 16e alleen. Met 17 jaar kwam hij in het instituut. Hij is hier veel vrolijker en hij zal ook niet van zijn verleden vertellen. Puur omdat hij geen medelijden wil.

Extra:
    Alec was een tijd verslaafd aan roken en ook erg met drugs. Hij was vaak weg van zijn bewustzijn en deed soms erg rare dingen. Hij is hierdoor erg versloten en afstandelijker geworden. Hij rookt nog telkens, maar drugs is bij hem niet meer te zien. Die tijd is bij hem al langer voorbij en hij is ook niet van plan om dat anderen mede te delen.
    Een hobby van Alexander is piano spelen. Hij bespeelt dat instrument al erg lang en soms kalmeert hij echt bij al alleen één klank. Voor anderen klinkt dat raar, maar Alec zou echt niet zonder een piano of een keyboard leven kunnen. Hij is ook een getalenteerde speler en wanneer hij eenmaal speelt, glijden zijn smalle vingers over het toetsenbord. Alec zal dit instrument altijd met respect behandelen en ziet het als een soort vriend. Wanneer hij boos is, speelt hij piano. En wanneer hij piano speelt , kalmeert hij meer.

[ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 20:42 ]

VladiFerr schreef:
    (...)

Het is zo verwarrend!! Want ik heet Noëlle, maar word heel vaak Noël genoemd en nu is het steeds heel apart om mijn bijnaam te zien hahaha. Sorry, erg off-topic ^^

Ooooh ik hou van je naam. En ik hou van je bijnaam want Noël is zo'n leuke naam. (Ik ben half frans en ik moet altijd aan kerst denken als ik die naam hoor en daar word ik blij van :3)

When time and life shook hands and said goodbye.

Sempre schreef:
    (...)

Ooooh ik hou van je naam. En ik hou van je bijnaam want Noël is zo'n leuke naam. (Ik ben half frans en ik moet altijd aan kerst denken als ik die naam hoor en daar word ik blij van :3)

Box, ik ben ook half frans. Haha.
    (Y)

Netzwerk schreef:
    ` I always be prepared for something, I never do something without thinking. I just want to have everything on it`s place. `

Naam:
    Alexander Jay O`Connor.

Bijnaam:
    Alec. Hij word door iedereen zo genoemd en de naam Alexander gebruiken alleen nog zijn ouders. Alec vind hij ook prettiger, omdat het korter en gemakkelijker is. Bovendien vind hij die naam mooier als Alexander.

Leeftijd:
    Alec is 20 jaartjes jong en in het lentste mei geboren.

Kracht:
    Power negation en transmutation.

Innerlijk:
    Komt.

Uiterlijk:
    [FC: Jamie Campbell Bower]
    Komt.

Familie:
    Komt.

Extra:
    Komt.

Le dead.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Netzwerk schreef:
    (...)

Box, ik ben ook half frans. Haha.
    (Y)

Nou kijk, geen wonder dat Christelle en Noël familie zijn hahaha

When time and life shook hands and said goodbye.

Ik wil anders ook nog wel een jongen ^^

Cicatrix schreef:
    (...)

Le dead.

Sorry ben dom, wat bedoel je.

Sempre schreef:
    (...)

Nou kijk, geen wonder dat Christelle en Noël familie zijn hahaha

Hehe. <3

Netzwerk schreef:
    (...)

Sorry ben dom, wat bedoel je.

Jamie = hot.

Cicatrix schreef:
    (...)

Jamie = hot.

Haha, ohzo. Yeah, I know. Toen ik hem in de film City of Bones zag werd ik helemaal gek. Vandaar ook Lilly en Jamie - ik hou van hun twee. Ook van Jemima en de andere acteurs in City of Bones.
    Maar daarom heb ik hem gedaan.

Voor de liefhebbers ( :Y) ) --> Alec = Single.
    ;`)

Netzwerk schreef:
    (...)

Haha, ohzo. Yeah, I know. Toen ik hem in de film City of Bones zag werd ik helemaal gek. Vandaar ook Lilly en Jamie - ik hou van hun twee. Ook van Jemima en de andere acteurs in City of Bones.
    Maar daarom heb ik hem gedaan.

Voor de liefhebbers ( :Y) ) --> Alec = Single.
    ;`)

Nu mag ik je nog meer :x. I had the same!

Cicatrix schreef:
    (...)

Nu mag ik je nog meer :x. I had the same!

Hahaha ! Ik ben echt in love met hem. In Harry Potter kwam hij een heel kort stukje. Telkens wanneer ik die film zie, val ik in zwijmel. ;x