• Hallo allemaal, ik zou niet weten waar dit anders zou moeten dus hopelijk staat het goed.

    Ik heb de laatste paar weken last van duizeligheid. Het gebeurt op willekeurige momenten, als ik ergens heenloop en stil ga staan gaat het draaien voor mijn ogen, komt er een korte, felle hoofdpijn en val ik weg. Dat duurt vaak maar een paar seconden, maar ik vind het eng en vooral vervelend. Het gebeurt een paar keer per dag, en nou heb ik vandaag alleen maar gelegen, gister liep ik wel veel rond het huis en ik heb een paar keer het idee gehad flauw te vallen. Daarbij heb ik twee keer een vrij heftige oog migraine aanval gehad, wat inhoudt dat ik ongeveer voor een uur een soort spastisch trekje in mijn linkeroog krijg, en als dat voorbij een is een hevige hoofdpijn die lang aanhoudt. Ik ben ook nog eens heel erg moe. Ik ben totaal uitgemergeld en heb nergens energie voor/zin in.

    Het is vrij onschuldig maar het houdt nu al zo lang aan en ik vraag me af of er iemand is die zich hierin herkent en weet wat ik kan doen.

    Groetjes


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Ik snap die dokteropmerking best hoor c: Ik ben er nog niet heen geweest aangezien het op dit moment niet zo goed uitkomt, maar als dit aanhoudt grijp ik natuurlijk in want als het iets is met mn bloed lijkt het me fijn om er iemand bij te halen. Kan je trouwens kiezen in welke arm je wordt geprikt als ze bloedonderzoek willen doen? (nieuwsgierigheid)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Patholoog schreef:
    Ik heb dit gehad. Je moet zelf eens je bloeddruk meten, als deze laag is moet je meer zout gaan eten. Het ziet er echter uit als meer dan dat en ik zou naar de huisarts gaan om je te laten testen op bloedarmoede.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MistyRocker schreef:
    Hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Ik snap die dokteropmerking best hoor c: Ik ben er nog niet heen geweest aangezien het op dit moment niet zo goed uitkomt, maar als dit aanhoudt grijp ik natuurlijk in want als het iets is met mn bloed lijkt het me fijn om er iemand bij te halen. Kan je trouwens kiezen in welke arm je wordt geprikt als ze bloedonderzoek willen doen? (nieuwsgierigheid)


    Ik mocht kiezen in welke arm er geprikt werd, dus ik denk het wel.


    16 - 09 - '17

    Oh, dat is fijn :) Ik heb het al wel aan mijn ouders verteld maar ze nemen me nooit echt serieus. Ik zal tegen mijn moeder zeggen dat ze misschien toch een afspraak moet maken.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    Hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Ik snap die dokteropmerking best hoor c: Ik ben er nog niet heen geweest aangezien het op dit moment niet zo goed uitkomt, maar als dit aanhoudt grijp ik natuurlijk in want als het iets is met mn bloed lijkt het me fijn om er iemand bij te halen. Kan je trouwens kiezen in welke arm je wordt geprikt als ze bloedonderzoek willen doen? (nieuwsgierigheid)


    Toen ik op pheiffer werd getest namen ze alleen een druppeltje bloed uit mijn vinger.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    (...)

    Toen ik op pheiffer werd getest namen ze alleen een druppeltje bloed uit mijn vinger.


    Ik kreeg wel een hele bloedafname toen ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Ik kreeg wel een hele bloedafname toen ^-^


    Apart.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    MistyRocker schreef:
    Oh, dat is fijn :) Ik heb het al wel aan mijn ouders verteld maar ze nemen me nooit echt serieus. Ik zal tegen mijn moeder zeggen dat ze misschien toch een afspraak moet maken.


    Je kunt toch zelf een afspraak maken? :8


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Je kunt toch zelf een afspraak maken? :8


    Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik als 13-jarige zou niet graag zelf een afspraak maken hoor. (krul)


    wat was dit ookalweer

    Sketches schreef:
    (...)

    Toen ik op pheiffer werd getest namen ze alleen een druppeltje bloed uit mijn vinger.


    Een druppeltje bloed uit je vinger? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. :'P
    Ik heb al aardig vaak bloed laten prikken. Meestal kijken ze in welke arm de ader het beste te prikken is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik als 13-jarige zou niet graag zelf een afspraak maken hoor. (krul)


    Well in that case...:Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ja hoor als één iemand zegt dat ze naar de dokter toe moet is het ook goed hoor, daar is ze ook niets mee dat je dat tien keer herhaalt hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Ben je in de puberteid? Dokters beweren dat je er dan last van hebt.
    Eet je gezond? Jo ja, dan ligt het niet daar aan.
    Misshien heb je te lage bloeddruk of te veel bloedverlies gehad.
    Je kan ook een slechte conditie hebben, dan word je sneller duizelig bij het opstaan



    ga anders gewoon naar een dokter

    Ha nee ik kan zelf geen afspraak maken, en als ik naar de dokter ga moet mn moeder t ook wel weten. Ik zal kijken of ik mn bloeddruk kan meten om te zien of die te laag is.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Aidan schreef:
    Het is het beste voor jou om naar een dokter te gaan ja, maar ik verwacht dat het ijzer tekort is.


    Bij ijzertekort word je benauwd en daar lees ik niets over. Bloeddrukdaling zou idd kunnen maar dit komt eigk alleen voor bij et plotseling omhoog komen.