• Hallo allemaal, ik zou niet weten waar dit anders zou moeten dus hopelijk staat het goed.

    Ik heb de laatste paar weken last van duizeligheid. Het gebeurt op willekeurige momenten, als ik ergens heenloop en stil ga staan gaat het draaien voor mijn ogen, komt er een korte, felle hoofdpijn en val ik weg. Dat duurt vaak maar een paar seconden, maar ik vind het eng en vooral vervelend. Het gebeurt een paar keer per dag, en nou heb ik vandaag alleen maar gelegen, gister liep ik wel veel rond het huis en ik heb een paar keer het idee gehad flauw te vallen. Daarbij heb ik twee keer een vrij heftige oog migraine aanval gehad, wat inhoudt dat ik ongeveer voor een uur een soort spastisch trekje in mijn linkeroog krijg, en als dat voorbij een is een hevige hoofdpijn die lang aanhoudt. Ik ben ook nog eens heel erg moe. Ik ben totaal uitgemergeld en heb nergens energie voor/zin in.

    Het is vrij onschuldig maar het houdt nu al zo lang aan en ik vraag me af of er iemand is die zich hierin herkent en weet wat ik kan doen.

    Groetjes


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Daarvoor hebben we dokters en niet de tieners van Q.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Daarvoor hebben we dokters en niet de tieners van Q.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ga gewoon naar een dokter, wij gaan je hier echt niet mee kunnen helpen.


    16 - 09 - '17

    Zoals iedereen zegt of zal zeggen:


    26 - 02 - '16

    Met kleine probleempjes kunnen wij Q'ers je nog helpen, maar hiermee moet je toch echt naar de dokter gaan.


    wat was dit ookalweer

    Oke oke, calm down! Ik ben geen grote fan van de dokter maar ik begrijp de hint. Ik zal het wel bespreken thuis.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Ik heb dit gehad. Je moet zelf eens je bloeddruk meten, als deze laag is moet je meer zout gaan eten. Het ziet er echter uit als meer dan dat en ik zou naar de huisarts gaan om je te laten testen op bloedarmoede.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Daarvoor hebben we dokters en niet de tieners van Q.

    Drink je genoeg? (En eet)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik herken het. Ikzelf had ook veel hoofdpijn en het idee dat ik weg viel. Ik heb me lateb prikken en ik moest tussendoor in de les wat eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou, zoals anderen al zeiden, naar de dokter gaan, maar ik snap best dat je het hier neerzette.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Soothsayer schreef:
    Zoals iedereen zegt of zal zeggen:



    Ik heb hier ook erg last van en ben er uiteindelijk mee naar de dokter gegaan. Bij mij was het mijn lage bloeddruk, in combinatie met mn hartproblemen. Ik krijg het vooral als ik me te druk loop te maken (in mn hoofd), als er teveel mensen om me heen zijn, het ontzettend warm is of ik net opsta.
    Maar het kan vanalles zijn! Het kan komen doordat je te weinig eet of drinkt, iets met je suikerspiegel, ook een lage bloeddruk.. En daar kom je maar op één manier achter: de Dokter. Deze zal je allerlei vragen gaan stellen over je gezondheid en de momenten waarop het gebeurd en je bloed afnemen. En dan heb je het antwoord binnen een paar dagen. Ik ben niet iemand die snel naar de dokter rent en ook dit keer was ik (te) laat, maar ik kan je zeggen: het helpt! Echt.
    En wat misschien ook helpt, op het moment dat je het gevoel heb dat je gaat flauwvallen: ga even rustig zitten, denk aan leuke dingen en raak niet in paniek. Je weet toch dat het komt en je kunt er niets tegen doen. Je kunt wat suiker innemen, dat helpt bij mij wel eens. Een dropje of zon dextro snoepje.

    Anyway, ga even langs de dokter en je zult het zeker weten! ;] Succes! Laat je me horen hoe het verder gaat?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het is het beste voor jou om naar een dokter te gaan ja, maar ik verwacht dat het ijzer tekort is.


    Firm believer of all that is magic

    klinkt als een plotselinge bloeddrukdaling. ga naar de dokter.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huh tja weetje?
    Ik kan wel zeggen dat je naar de dokter moet gaan, maar dat geeft alleen maar dubbele antwoorden :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about