Hallo lieve mensen,
Ik heb besloten om me uit te schrijven voor deze RPG. Ik vind het idee echt, écht ontzettend leuk en de uitwerking ook, maar de uitvoering van RPGs frustreert me gewoon te erg. Ten eerste omdat ik het gevoel heb dat de vrijheid van mijn personage wordt ingeperkt doordat ik moet wachten totdat iedereen in mijn groepje overal op gereageerd heeft, waardoor er door ieders gebrek aan tijd gewoon geen vaart in zit. Ten tweede omdat ik toch wel moeite heb met het verplichte aantal woorden. Omdat sommigen de dialogen van de voorgaande twee à drie personen overnemen, komt er uiteindelijk maar één zin of gebeurtenis bij die er werkelijk toe doet, de rest is alleen maar herhaling. Het frustreert mij dat ik mijn best doe voor tweehonderd nieuwe woorden terwijl anderen eigenlijk maar gewoon een beetje de posts van anderen overnemen.
Ik begrijp dat dit jullie manier van RPGen is en als jullie het op deze manier fijn vinden is dat verder prima, maar ik merk gewoon dat ik me er nu al aan erger en ik wil niet dat dit uiteindelijk in een soort ruzie gaat uitlopen als ik mijn frustraties opkrop. Deze vorm van schrijven past gewoon niet bij mij.
Ik vermoedde dat al, maar wilde het toch proberen omdat ik Jurassic Park geweldig vind, maar ik zie nu dat niet gaat werken voor mij.
Het spijt me, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Veel plezier verder. (:
[ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 18:36 ]
Every villain is a hero in his own mind.