• Jurassic Park


    Your make-up is terrible

    Beschouw mijn personage dan maar als onbeleefd of zo. Ze reageert gewoon op Sebastian.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ok. Wat vriendelijk van je. Zal voortaan nog op jullie wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begrijp eigenlijk je punt niet echt, eerlijk gezegd.
    Beth is de auto uitgestapt. Wat had je daartussen willen schrijven wat nu niet meer kan dan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het gaat er om dat het wel zo beleefd is om te wachten tot iedereen in het gesprek van jouw char gereageerd heeft. "° Geef mensen de kans om rustig te reageren" is niet voor niks een regel, maar blijkbaar doen MSV'ers niet aan wachten op anderen :'). Ik wilde ook graag gelijk na Nikki's post weer met Maddie reageren, maar dat had ik niet gedaan omdat ik op jullie moest wachten. Had ik dus net zo goed niet kunnen doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh. Nee wat mij betreft hoef je dat echt niet te doen hoor. Schrijf alsjeblieft gewoon als je wat weet, tenzij er specifiek iets aan mijn personage wordt gevraagd. Anders gaat dit verhaal geheid vastlopen en dat zou zonde zijn. ;D

    Maar goed. Hoewel ik je punt niet echt 'begrijp' zal ik proberen er rekening mee te houden. Maar ik wil er wel nadrukkelijk bij zeggen dat ik gewend ben om gewoon zelf veel initiatief te nemen en op andermans dingen in te springen om het verhaal dynamisch te houden, dus ik kan het nog wel eens onbewust doen.

    Zeg dan maar weer wanneer ik mag reageren, ofzo. :S


    Every villain is a hero in his own mind.

    Well, zo gaat dat nu eenmaal in RPGs. Niet iedereen houdt zich er aan, maar het is wel zo beleefd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aha. Nou zoals ik al zei: je hoeft daar in het vervolg dus echt niet op te wachten met mijn personage. Ik schrijf hem of haar er wel weer gewoon tussen. (:
    Dan gaat het ook allemaal wat sneller.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga nu aan mijn eerste post beginnen :)!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 14:34 ]

    Kilicious schreef:
    Ik ga nu aan mijn eerste post beginnen :)!


    Maar je had je rol niet eens afgemaakt.


    Your make-up is terrible

    Hallo lieve mensen,
    Ik heb besloten om me uit te schrijven voor deze RPG. Ik vind het idee echt, écht ontzettend leuk en de uitwerking ook, maar de uitvoering van RPGs frustreert me gewoon te erg. Ten eerste omdat ik het gevoel heb dat de vrijheid van mijn personage wordt ingeperkt doordat ik moet wachten totdat iedereen in mijn groepje overal op gereageerd heeft, waardoor er door ieders gebrek aan tijd gewoon geen vaart in zit. Ten tweede omdat ik toch wel moeite heb met het verplichte aantal woorden. Omdat sommigen de dialogen van de voorgaande twee à drie personen overnemen, komt er uiteindelijk maar één zin of gebeurtenis bij die er werkelijk toe doet, de rest is alleen maar herhaling. Het frustreert mij dat ik mijn best doe voor tweehonderd nieuwe woorden terwijl anderen eigenlijk maar gewoon een beetje de posts van anderen overnemen.
    Ik begrijp dat dit jullie manier van RPG’en is en als jullie het op deze manier fijn vinden is dat verder prima, maar ik merk gewoon dat ik me er nu al aan erger en ik wil niet dat dit uiteindelijk in een soort ruzie gaat uitlopen als ik mijn frustraties opkrop. Deze vorm van schrijven past gewoon niet bij mij.
    Ik vermoedde dat al, maar wilde het toch proberen omdat ik Jurassic Park geweldig vind, maar ik zie nu dat niet gaat werken voor mij.

    Het spijt me, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Veel plezier verder. (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 18:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Volgens mij kan de RPG net zo goed gesloten worden dan, aangezien je 3 personages had en hierdoor 2 gezinnen 'leeg' zijn geworden.


    Your make-up is terrible

    Ja, het is erg jammer dat er verder bijna geen familieleden zijn.
    Er zijn echter nog twee vriendengroepen en flink wat personeel. Ik vind het vooral lullig voor Majikku. Misschien dat iemand voor haar een familielid wil nemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou fijn is dit (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet echt, natuurlijk. Maar je kunt je personage altijd gewoon naar een van de andere auto's schrijven, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, hij heeft geen vader, moeder en zijn zusje is ook nog eens NPC, dus dan heb ik er toch niets aan :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.