• Jurassic Park


    Your make-up is terrible

    Alvast een medewerker voor Mariana?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anyone?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had toch wel verwacht dat er ondertussen wat meer reacties waren gekomen in de tijd dat ik weg was. D: Nou ja, ik zal zo zelf maar reageren.


    Your make-up is terrible

    Ja, erg jammer dit... ik ben de eerste van de twee die gereageerd hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had al gezegd dat ik een paar dagen weg was en dat ik daarom hoopte dat je het voor vrijdag zou activeren. Dus ik ben blij dat ik het kan bijhouden. Ik kan dinsdag of woensdag pas een post schrijven, denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik had al gezegd dat ik een paar dagen weg was en dat ik daarom hoopte dat je het voor vrijdag zou activeren. Dus ik ben blij dat ik het kan bijhouden. Ik kan dinsdag of woensdag pas een post schrijven, denk ik.


    In afwachting van je post ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OakenshieId schreef:
    Ik had al gezegd dat ik een paar dagen weg was en dat ik daarom hoopte dat je het voor vrijdag zou activeren. Dus ik ben blij dat ik het kan bijhouden. Ik kan dinsdag of woensdag pas een post schrijven, denk ik.


    Jij bent één persoon, er zijn alsnog acht andere mensen die nog niet gereageerd hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het spijt me mensen, ik ben het gewoon glad vergeten :C

    Ik wil wel proberen om vanavond een post te schrijven. Er zit alleen een kansje in dat het dan bagger wordt, want ik voel me niet echt geweldig.


    26 - 02 - '16

    Leuke RPG vind ik het hoor... als mensen reageren :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mehmeh, helaas nog geen tijd gehad ): Gaat m vanavond ook niet worden, ben ik bang. Damn, school...


    Stenenlikker

    Ik heb gepost, sorry als het bagger is :c


    26 - 02 - '16

    Ik heb t deze week erg druk met me tentamens. Na donderdag gaat t me lukken :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hebben de medewerkers enige vorm van communicatiemiddel die onafhankelijk is van elektriciteit?


    kindness is never a burden.

    Flatsound schreef:
    Hebben de medewerkers enige vorm van communicatiemiddel die onafhankelijk is van elektriciteit?


    Walkie Talkies.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Walkie Talkies.


    Alright (:


    kindness is never a burden.