• Jurassic Park


    Your make-up is terrible

    Alleen het innerlijk moet nog van mijn personage. (
    Maar dat komt binnenkort. Daarop hoef je niet te wachten. Ik wil eerst even de ouders uitwerken. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Alleen het innerlijk moet nog van mijn personage. (
    Maar dat komt binnenkort. Daarop hoef je niet te wachten. Ik wil eerst even de ouders uitwerken. C:


    Alleen is het wel een probleem als iemands personage interactie heeft met jouw personage, denk ik. Want weet je dan hoe hij gaat reageren aangezien er nog niet zoveel bij innerlijk staat?


    Physics is awesome

    Jawel hoor. Ik ga me niet vastbijten in een karakterbeschrijving. Ik weet op voorhand toch niet hoe mijn karakter zich gaat ontwikkelen, dus desnoods pas ik mijn beschrijving aan. :')

    Wat ik daadwerkelijk met mijn personage schrijf in het verhaal is van meer betekenis dan een vooraf bedachte karakterschets.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Jawel hoor. Ik ga me niet vastbijten in een karakterbeschrijving. Ik weet op voorhand toch niet hoe mijn karakter zich gaat ontwikkelen, dus desnoods pas ik mijn beschrijving aan. :')

    Wat ik daadwerkelijk met mijn personage schrijf in het verhaal is van meer betekenis dan een vooraf bedachte karakterschets.


    Dat begrijp ik. Ik neem aan dat je zijn oudere broer dan ook nog gaat uitwerken?


    Physics is awesome

    ^Zijn oudere broer is van Lisa, maar die heeft Nikki nog niet in de lijst gezet. (:
    Zijn moeder heb ik af, vader heb ik wel in mijn gedachten maar moet ik nog even op papier zetten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    ^Zijn oudere broer is van Lisa, maar die heeft Nikki nog niet in de lijst gezet. (:
    Zijn moeder heb ik af, vader heb ik wel in mijn gedachten maar moet ik nog even op papier zetten.


    Die heeft hem alsnog niet afgemaakt, binnen de tijd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die heeft hem alsnog niet afgemaakt, binnen de tijd.


    Oh, ik zie het nu. :')
    Ze moet inderdaad nog het innerlijk, net als mijn personage. Maar die zal ze vanzelf wel invullen. (:

    Edit, ik zie dat ze het innerlijk al wel deels heeft gedaan. (:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 19:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Glader --> Gustin


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb dit al te lang laten wachten, maar ik heb het druk gehad. Vanavond open ik het speeltopic.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb dit al te lang laten wachten, maar ik heb het druk gehad. Vanavond open ik het speeltopic.


    Yeah! (hoera)(yeah)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 19:02 ]


    Physics is awesome

    Speeltopic


    Your make-up is terrible

    Is er misschien een werknemer die de stagiaire Marisa op sleeptouw wilt nemen? ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is er misschien een werknemer die de stagiaire Marisa op sleeptouw wilt nemen? ;3


    Maar als de stroom al meteen uit valt, waarom moet een van de werknemers Marisa dan op sleeptouw nemen?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Maar als de stroom al meteen uit valt, waarom moet een van de werknemers Marisa dan op sleeptouw nemen?


    Ze moet toch ergens zijn als de stroom uitvalt?


    Your make-up is terrible

    Kan wel bij mijnes? Als ze t leuk vind met een beveiliger mee te lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]