• Ik houd wel van een feestje, en zo ook gisteravond.
    Ik was op stap in Groningen en daar stonden we in een gezellig kroegje te dansen toen in een keer I Want It That Way van de Backstreet Boys werd gedraaid. En wat er toen gebeurde maakte me wel erg aan het lachen. De jongens zongen het liedje harder mee dan de meiden!! Ik kwam niet meer bij.

Wie kent dit overdreven zoetsappige liedje nog? en kan hem nog woord voor woord meezingen?

-x-

'Nobody said it was easy

SonOfGondor schreef:
    (...)

Oh ja, dan weet ik het wel ongeveer. Misschien ga ik daar nog wel eens heen. Draaien ze vaker van dit soort muziek?

Het is van alles door elkaar. Dit dus maar ook top 40 en natuurlijk de Nederlandse klassiekers.

'Nobody said it was easy

Amiable schreef:
    (...)
    De Negende Cirkel is gevaarlijk ='D
    Ik was daar laatst met een vriendin, een groepje jongens zag ons en voor we het wisten waren we ingesloten. En ik heb dat opstapje al meerdere keren niet opgemerkt

Haha dat opstapje is echt een crime inderdaad

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Amiable schreef:
    (...)
    Het is van alles door elkaar. Dit dus maar ook top 40 en natuurlijk de Nederlandse klassiekers.

Oh, daar ken ik nog wel een paar mensen voor :P
    Bedankt voor de tip!

Rest in Peace, Son of Gondor

Soothsayer schreef:
    Ik vind het ook niet zo'n leuk liedje to be honest. Dit vind ik een veel leukere klassieker;

Precies n.n Dit kan ik beter meezingen dan The Backstreet Boys.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes