• Jurassic Park


    Regels

    ° Minimum van 200 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    Het enorme Jurassic Park is net geopend! Bezoekers vanuit de hele wereld komen het park bezoeken, dat goed loopt. Maar zodra iedereen in het park is, gaat het ineens mis. De stroom valt uit, waardoor alle dinosaurussen weten te ontsnappen. Mobiele apparatuur is niet toegestaan op het eiland, voordat ze erheen gingen, moesten ze alles inleveren. Ze willen namelijk niet dat er beeldmateriaal van het park vrijkomt, de mensen moeten maar komen om het te zien. De taak van de medewerkers en de gasten is om de stroom aan te krijgen en levend te ontsnappen van het eiland.

    Rollen

    Vriendengroep 1 (16-20 jaar oud, Amerika)
    ° Alyssa Christine Benson - 19 - Khamul 1,1
    ° Catherine Mia Cassidy - 17 - Amphrobia 1,3

    ° Aaron Matthew Reynolds - 18 - drapetomania 1,4


    Vriendengroep 2 (19-25 jaar oud, Engeland)
    ° Madelyn Noëlle Kessler - 20 - Gustin 1,2
    ° Elisabeth Baker - 25 - OakenshieId 1,4

    ° Rhys Harrison Walker - 25 - Assassin 1,1
    ° Sebastian Ethan Moore - 23 - Elrohir 1,4


    Gezin 1 (Amerika)
    ° Moeder - Meredith Phelps - Bauer - 38 - NPC - 1,7
    ° Dochter - Annabeth Bauer - 6 - NPC - 1,7

    ° Vader - Tom Bauer - 34 - OakenshieId 1,3
    ° Zoon - Jay-Jay Bauer - 15 - Majikku 1,3


    Gezin 2 (Australië))
    ° Moeder - Tabitha Melany Dawsons-Grant - 52 - NPC - 1,7

    ° Vader - Dean Dawsons - 55 - NPC 1,7
    ° Zoon - Mike Rupert Dawsons - 14 - OakenshieId 1,3


    Medewerkers:
    ° Stagiaire - Marisa Fitzgerald - 17 - Assassin 1,4
    ° Marketing - Mariana Emilia de Santigo - 24 - Gustin 1,5
    ° Receptioniste - Cassandra Juliëtte Vinson - 24 - Ryess 1,5

    ° Informaticus - Andrew Alvin Norrell - 25 - Flatsound 1,4
    ° Beveiliger - Noah Lex Wright - 27 - Sigil 1,4


    Invullijstjes

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rol: Medewerker
    Naam:
    Leeftijd: 22+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Extra:



    De stroomaansluiting zit vlak bij de grote poort, waar iedereen heen moet.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 20:52 ]


    Your make-up is terrible

    Ja, het is inderdaad duidelijk.Ik ga zo mijn personages aanmaken. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als derde personage wil ik graag een gezinslid uit Amerika - de vader.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 12:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rol: Gezin Amerika - vader.
    Naam: Tom Bauer
    Leeftijd: 34
    Geslacht: man.
    Innerlijk: Tom is een man die hoge eisen aan zichzelf stelt. Hij heeft paleontologie en paleo-ecologie aan de universiteit gestudeerd en daar ook zijn PhD in gehaald. Hij is streberig en kan niet al te best tegen kritiek - al is hij van mening dat dat wel het geval is. In zijn jongere jaren was hij erg serieus en draaide zijn leven enkel om presteren, maar nu hij twee (of meer, hangt af van de rest :'p) kleine kinderen heeft, is hij wel wat speelser geworden.
    Tom is erg eerlijk, maar hij vertelt niet zomaar wat hij vindt, tenzij dat aan hem gevraagd wordt. Hij is niet zo heel erg praatgraag, maar zijn gedachten staan nooit stil. In zijn hoofd analyseert hij alles en iedereen en probeert hij anderen te doorgronden door hen te observeren.
    Uiterlijk Tom heeft geen heel indrukwekkend postuur. Hij is één meter vijfentachtig en is slank, hoewel hij geen wasbordje heeft. Hij straalt echter wel een soort natuurlijke autoriteit uit waardoor de meesten vaak wel op hun tellen passen, hoewel niemand ooit goed benoemen waarom ze zich door hem laten intimideren.
    Extra: Tom heeft vijf jaar voor John Hammond gewerkt. Hij was vooral bezig met het dieet van de dieren en de inrichting van de hokken. Nu het park draait, is hij weer teruggegaan naar zijn gezin, maar eens in de zoveel tijd komt hij terug om te zien hoe het zijn project vergaat.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 21:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is er nog ergens een plekje voor een jongen in een vrienden groep.
    Een persoon die weet hoe het precies werkt. (Doe vaak RPG's alleen nog nooit op Quizlet.)
    En wat voor karakters mogen niet? XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Dat is die man van The Blacklist C:
    Nicee

    AlphaFox schreef:
    Dat is die man van The Blacklist C:
    Nicee


    Haha. Ja.^^
    Het was nogal zoeken want ik wist niet meer hoe de serie heette. :')
    Maar ik vond hem bij mijn facebooklikes xd

    En jij hebt Jack uit Pillars of the Earth, zag ik.
    Hij is zo leuk. :3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 14:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Czabock schreef:
    Is er nog ergens een plekje voor een jongen in een vrienden groep.
    Een persoon die weet hoe het precies werkt. (Doe vaak RPG's alleen nog nooit op Quizlet.)
    En wat voor karakters mogen niet? XD


    Vriendengroepen zitten momenteel vol.


    Your make-up is terrible

    Rol:
    meisje in vriendengroep 1
    Naam
    Catherine Mia Cassidy . Ze wordt echter meestal aangesproken als Cath, Kate of Katie.
    Betekenis naam: Catherine: onschuldig
    Mia: een gewenst kind, rebellie
    Leeftijd
    17 jaar. Ze is geboren op een koude 3 december.
    Geslacht
    vrouw
    Innerlijk
    Catherine wordt meestal gezien als een klein kwetsbaar meisje, maar dit klopt grotendeels niet. Ze kent (bijna) geen angst bij mensen en durft elk gesprek aan. Onzekerheid is ook iets onbekends bij haar. Ze is niet arrogant of zoiets, maar minderwaardigheidscomplexen of ziektes zoals anorexia heeft ze nooit gehad.
    Ook betekent dit niet dat ze niet aardig is. Als Catherine je mag, zal ze bijna altijd aardig tegen je zijn.
    Maar dit heeft ook een tegenzijde. Wanneer je haar tegen je hebt gewerkt, is het niet zo prettig om met haar in een kamer te zijn. Ze zal dan namelijk allerlei gemene doordachte opmerkingen op je af vuren.
    Catherine is een serieus meisje dat af en toe best een rare bui heeft. Deze buien komen alleen voor bij haar vrienden of familie. Ze vind deze buien nogal beschamend als iemand die ze niet supergoed kent deze buien zou meemaken.
    Ze is een best wel slim meisje, maar toch let ze niet altijd even goed op wat ze zegt. Dit geeft haar best vaak problemen, maar het is niet dat alles wat ze zegt problemen veroorzaakt. Haar gedachtengang gaat meestal erg snel, waardoor de meeste dingen die ze zegt wel doordacht zijn.
    Catherine is niet zo goed in het bedwangen van haar woede, Wanneer ze boos is op iemand zal ze er alles aan doen diegene slecht te laten voelen. Ook zal ze altijd uit zijn op wraak en je op iedere mogelijke manier proberen te vernederen.
    Catherine heeft nog niet zoveel relaties meegemaakt. Ze is niet zo'n meisje dat zich het liefst wil binden aan iemand. Ze heeft dan ook wel weer geen bindingsangst, maar toch is het zo. Wanneer ze een relatie heeft is ze dan wel weer erg beschermend en oplettend. Dit kan ervoor zorgen dat haar relatie meteen op de klif loopt, maar andere kant vinden enkele jongens deze eigenschap ook wel fijn.
    Catherine is erg zelfstandig. Ze is dan ook niet echt goed in samenwerken en zal erg alleen gaan werken. Waardoor dit komt is te lezen bij extra.
    Uiterlijk
    [faceclaim: Chloë Grace Moretz] Catherine is een klein meisje dat door haar uiterlijk vaak jonger wordt geschat dan haar leeftijd. Haar gezicht en rest van haar lichaam is dan ook erg tenger gebouwd. Met haar 1.65 meter en 54 kilo heeft ze een goed gewicht, wat haar dan ook slank maakt. Haar haar of ogen zijn niet zo speciaal. Halflange blonde haren zijn niet iets wat zelden voorkomt. Hierbij de combinatie van groene ogen is ook niet zo bijzonder. Ook haar rozige lippen zijn niet een speciaal geval. Eén van de weinige dingen in haar gezicht die niet zo heel regulier zijn, zijn dan wel haar wenkbrauwen. Deze zijn erg contrasterend met haar haar en huid door de donkere kleur van haar wenkbrauwen.
    Catherines kledingstijl is erg afwisselend. Haar outfits kan je moeilijk met een kledingstijl bestempelen. Toch ziet ze er nooit uit als een clown. Ze heeft een aardig goed voor mode en zal er dus (bijna) nooit raar uitzien qua kleding.
    Catherine gaat qua make-up vaak voor de natural look. Het liefst wordt ze niet gezien zonder make-up, maar als dit gebeurt is het voor haar niet een groot probleem.

    Extra: Catherine is bij haar geboorte afgestaan ter adoptie, maar doordat ze longproblemen had, moest ze totdat ze 2 jaar was in een soort ziekenhuis wonen. Vele ouders wilde geen kind van 2 adopteren, omdat ze liever een baby wilde. Hierdoor belandde ze in de pleegzorg. Tot nu toe woont ze nog steeds in een pleeggezin. Ze veranderde veel van pleeggezin. Ze is nooit langer gebleven dan een half jaar. In ieder gezin was er wel iets aan de hand. HIerdoor heeft ze geleerd erg zelfstandig te zijn en niet teveel te rekenen op anderen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 18:31 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een jongen voor gezin 2?

    Rol: Gezin Australië
    Naam: Mike Rupert Dawsons
    Leeftijd: 14
    Geslacht: man
    Innerlijk: dit ga ik even van zijn ouders laten afhangen, maar ik wil graag dat ze het niet zo leuk vinden dat hij zijn alternatieve broer erg ophemelt.
    Extra hij kijkt erg op tegen zijn oudere broer, die zijn grote voorbeeld is.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 17:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mag ik mijn rol terug? :Y)

    Even nagedacht ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol:


    Gezin Amerika - Zoon
    Naam:
    Jay-Jay Bauer
    Leeftijd:
    15
    Geslacht:
    Mannelijk
    Innerlijk:
    Zelfstandig
    Jay-Jay is voor zijn leeftijd erg zelfstandig. Hij doet al veel dingen zelf. Vroeger was het wel anders, hij moest overal hulp bij hebben omdat hij het gewoonweg niet kon. Maar door veel geduld van zijn ouders en zijn leergierige gedrag is hij al snel opgegroeid als een zelfstandige jongen. Hij vindt het ook erg fijn dat hij zo zelfstandig is omdat hij het vaak niet zo fijn vind om dingen aan andere te moeten vragen. Alleen wanneer hij er echt niet uit komt zal hij hulp vragen aan een ander.
    Actief
    Jay-Jay is erg actief en kan in principe geen moment stil zitten. Hij moet altijd wel beweging in zijn lijf hebben, anders wordt hij gek. Hoewel er bij hem geen ADHD vastgesteld is lijkt het af en toe heel erg dat hij het heeft. Vele mensen hebben hem dan ook deze vraag gesteld. Wanneer iemand het hem vraagt wordt Jay-Jay best onzeker en voelt zich dan aangekeken. Echter trekt dit gevoel snel weer weg omdat hij in zijn hoofd dan alweer aan wat anders denkt.
    Aandachtsjunk
    Jay-Jay zijn brein schreeuwt altijd naar aandacht waardoor hij deze zelf van andere vraagt. Hij doet dit op veel verschillende manieren, maar een van zijn meestgebruikte is gewoon gaan jengelen om aandacht. Hij is gewoon heel erg lastig op dat gebied en wanneer hij niet genoeg aandacht krijgt kan hij zich gewoon heel erg alleen gaan voelen.
    Horrorfan
    Jay-Jay is een hele grote fan van horror. Of het nou games of films zijn, je kunt Jay-Jay ervoor wakker maken en wakker houden. Hij heeft zowat elke horrorfilm gezien die je - je maar kunt bedenken en hij kan vele van deze navertellen. Omdat Jay-Jay zo van horror houdt schrikt hij niet gouw, waardoor veel van zijn vrienden of familie hem al niet eens meer proberen te laten schrikken. Maar wanneer Jay-Jay echt schrikt zal hij dit duidelijk laten merken door een hele hoge gil, bijna meisjesachtig, te laten weerklinken.
    Eerlijk
    Jay-Jay is een heel eerlijke jongen. Wanneer hem iets niet aanstaat zal hij dit ook zeggen. Een nadeel af en toe, want Jay-Jay is iets té eerlijk. Hij zegt zo ook als hij iemand niet mag, niet mooi vind of als die persoon er niet uitziet in wat hij draagt. Een voordeel is dat hij niet zal kunnen liegen en hierdoor altijd antwoord geeft op vragen. Als hij iets fout heeft gedaan en het probeert te verbergen verraden zijn ogen hem al snel. Hij heeft eerlijkheid gewoon meegekregen van zijn vader en f en toe geeft hij hem ook wel de schuld hiervan.
    Uiterlijk:
    Jay-Jay heeft net als zijn vader een bril. Zijn haar zit altijd zoals op de foto en hij is er ook vaak lang mee bezig. Jay-Jay raakt geïrriteerd wanneer hij er niets aan kan doen. Hij is nogal ijdel als het om zijn haar gaat. Jay-Jay heeft een lengte van 1 meter 70 lang en een iets wat slank postuur. Hij heeft totaal geen spieren maar hij doet hier ook niets aan. Nog niet. Qua klederdracht is Jay-Jay best kieskeurig. Hij draag altijd een vest (zoals op de foto) en donkere broeken.
    Extra:
    Jay-Jay weet nog niet echt wat hij is, of hij hetero, bi of homoseksueel is. Hij heeft nog geen vriendinnetje of vriendje gehad om dit zeker te weten. Maar hij weet wel dat hij vaker naar jongens loopt te kijken dan naar meiden. Hij weet alleen niet wat hij ermee moet.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 21:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Had je gezien dat ik een Mike heb? Ik vind het prima als je een Mikey neemt hoor, maar ik dacht dat het misschien verwarrend zou kunnen worden, gezien ze ook nog eens bijna even oud zijn en beiden uit een gezin komen. :p

    Je hebt het al veranderd zie ik. :'p

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 17:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith schreef:
    Had je gezien dat ik een Mike heb? Ik vind het prima als je een Mikey neemt hoor, maar ik dacht dat het misschien verwarrend zou kunnen worden, gezien ze ook nog eens bijna even oud zijn en beiden uit een gezin komen. :p

    Je hebt het al veranderd zie ik. :'p


    Hahah ja ik zag het ineens :'D
    Jay-Jay was toch me tweede optie geweest, dus koos ik die naam maar :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Californication, AlphaFox, Soothsayer, Amphrobia, jullie hebben nog 1 dag om je rol af te maken.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 12:51 ]


    Your make-up is terrible