• Jurassic Park


    Regels

    ° Minimum van 200 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    Het enorme Jurassic Park is net geopend! Bezoekers vanuit de hele wereld komen het park bezoeken, dat goed loopt. Maar zodra iedereen in het park is, gaat het ineens mis. De stroom valt uit, waardoor alle dinosaurussen weten te ontsnappen. Mobiele apparatuur is niet toegestaan op het eiland, voordat ze erheen gingen, moesten ze alles inleveren. Ze willen namelijk niet dat er beeldmateriaal van het park vrijkomt, de mensen moeten maar komen om het te zien. De taak van de medewerkers en de gasten is om de stroom aan te krijgen en levend te ontsnappen van het eiland.

    Rollen

    Vriendengroep 1 (16-20 jaar oud, Amerika)
    ° Alyssa Christine Benson - 19 - Khamul 1,1
    ° Catherine Mia Cassidy - 17 - Amphrobia 1,3

    ° Aaron Matthew Reynolds - 18 - drapetomania 1,4


    Vriendengroep 2 (19-25 jaar oud, Engeland)
    ° Madelyn Noëlle Kessler - 20 - Gustin 1,2
    ° Elisabeth Baker - 25 - OakenshieId 1,4

    ° Rhys Harrison Walker - 25 - Assassin 1,1
    ° Sebastian Ethan Moore - 23 - Elrohir 1,4


    Gezin 1 (Amerika)
    ° Moeder - Meredith Phelps - Bauer - 38 - NPC - 1,7
    ° Dochter - Annabeth Bauer - 6 - NPC - 1,7

    ° Vader - Tom Bauer - 34 - OakenshieId 1,3
    ° Zoon - Jay-Jay Bauer - 15 - Majikku 1,3


    Gezin 2 (Australië))
    ° Moeder - Tabitha Melany Dawsons-Grant - 52 - NPC - 1,7

    ° Vader - Dean Dawsons - 55 - NPC 1,7
    ° Zoon - Mike Rupert Dawsons - 14 - OakenshieId 1,3


    Medewerkers:
    ° Stagiaire - Marisa Fitzgerald - 17 - Assassin 1,4
    ° Marketing - Mariana Emilia de Santigo - 24 - Gustin 1,5
    ° Receptioniste - Cassandra Juliëtte Vinson - 24 - Ryess 1,5

    ° Informaticus - Andrew Alvin Norrell - 25 - Flatsound 1,4
    ° Beveiliger - Noah Lex Wright - 27 - Sigil 1,4


    Invullijstjes

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rol: Medewerker
    Naam:
    Leeftijd: 22+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep:
    Extra:



    De stroomaansluiting zit vlak bij de grote poort, waar iedereen heen moet.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 20:52 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik een meisje uit vriendengroep 1?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Madelyn Noëlle Kessler






    Rol:
    Engelse vriendengroep

    Naam:
    Madelyn Noëlle Kessler
    Bijna iedereen noemt haar Maddie en zo stelt ze zich ook voor

    Leeftijd:
    Twintig

    Geslacht:
    Vrouwelijk

    Innerlijk:
    Maddie is niet het meest helderste licht van het universum. Ze heeft altijd al moeite gehad met leren en haar cijfers op de middelbare school waren dan ook niet hoger dan een mager zesje, met een uitzondering voor de meer artistiekere vakken. Het duurt dan vaak ook wel even tot iets tot haar doordringt en ze iets begrijpt. Dit geldt niet enkel voor schooldingen, maar ook simpele dingen als grapjes. Madelyn weet van zichzelf dat ze niet heel slim in en heeft hier nog wel eens moeite mee, vooral wanneer iemand een opmerking maakt die duidelijk maat dat ze niet een intelligent persoon is. Maddie normaal een erg opgewekt persoon, waardoor het gelijk opvalt wanneer iemand zo'n opmerking maakt, gezien ze dan erg stilletjes en meer terug getrokken wordt. Dit gebeurd niet enkel wanneer iemand een opmerking maakt over haar slimheid, maar ook bij andere, kwetsende opmerkingen. Een kenmerkend iets van haar wanneer ze in zo'n bui is, is dat ze constant op haar lip bijt. Ook zal ze lichtjes knikken, alsof ze het er zelf mee eens is, maar van binnen zal het aan haar vreten omdat ze er een hekel heeft aan fouten maken. Ze is bang dat mensen haar in de steek zullen laten wanneer ze te veel fouten maakt en dat ze dan in haar eentje achter zal blijven. Ze vindt niks erger dan alleen zijn. Ze vindt alleen zijn zo verschrikkelijk omdat ze redelijk angstig ingesteld is. Ze denkt dat haar sneller iets zal overkomen wanneer ze alleen is, dus hoe meer mensen bij haar zijn, hoe veiliger ze zich zal voelen. Sommige personen zullen echter in hun eentje voldoen.
          Ze is ook blind wat betreft flirten. Ze heeft het totaal niet door wanneer iemand met haar flirt.
          Madelyn is ook een naïef persoon. Ze ziet te veel het goede mensen in van mensen, wat positief kan zijn, maar hierdoor vertrouwt ze personen ook te snel, waardoor ze slechte bedoelingen eigenlijk niet door heeft. Wanneer iemand dan toch niet helemaal "zuiver" blijkt te zijn, zal dit aankomen als een harde klap en zal ze excuses en redenen gaan bedenken waarom die persoon zo is en of ze er iets aan kan doen. Dat laatste geldt vooral wanneer een persoon "gebroken" lijkt te zijn, aangezien ze mensen niet graag aan gedaan ziet en dan het liefste haar smalle armen om de desbetreffende persoon sluit. Ze is dan ook een goede luisteraar en hoewel ze hoogstwaarschijnlijk geen goed advies kan geven, zal ze proberen de persoon op te vrolijken met lieve woorden en gebaren.
          Ze wilt graag dat iedereen blij en tevreden is, waardoor ze zichzelf nog wel eens aan de kant zet. Zo zal ze het niet zo snel zeggen wanneer ze het ergens niet mee eens is. Ze doet om deze reden ook veel dingen voor mensen, wat een behulpzaam persoon van haar maakt, echter maken mensen hier ook wel eens misbruik van.Doordat ze zo lief en behulpzaam is, laat ze echter veel te gemakkelijk over haar heen lopen, wat voor onzekerheid zorgt.
          Men zal nu haast van haar verwachten dat ze een stil meisje is, maar hoewel ze zeker niet luidruchtig is, zal ze wel degelijk praten. Door haar grote vertrouwen in mensen praat ze juist gemakkelijk, al zal dit altijd op een zachte, serene toon gebeuren. Rhine houdt absoluut niet van schreeuwen en wanneer ze mensen hoort schreeuwen houdt ze het liefst haar handen voor haar oren. Wanneer ze overstuur is, zal ze haar stem dan ook niet verheven, maar zal haar stem breken, totdat ze niks meer uit haar keel krijgt.
          Daarnaast vindt ze het niet fijn wanneer mensen zich te veel zorgen om haar maken, waardoor ze al snel zal zeggen dat alles goed gaat, ook al staat ze op het punt om in huilen uit te barsten.



    Uiterlijk:
    Madelyn heeft een charismatisch, onschuldig uiterlijk. Dit komt grotendeels door haar blonde lokken, azuurblauwe ogen en lengte van slechts 1.67 meter. Ze heeft een slank figuur met vrouwelijke rondingen, De vrolijke glimlach die vaak op haar lippen staat, wordt gevormd door volle lippen en een rechte rij tanden, waarvoor ze, een beugel heeft gedragen.
          Haar kledingstijl is aan de meisjesachtige kant. Bloemetjes, zachte kleuren. Dingen als leren jasjes zijn niks voor haar. Doordat ze het wel belangrijk vindt om er verzorgd uit te zien, besteedt ze daar zeker tijd aan. Je zult haar zelden zien met vettige haren of afgekloven nagels, maar make-up zal ze niet elke dag dragen.
          Erg veel make-up draagt ze niet. Meestal houdt ze het bij mascara en lipbalsem, gezien ze veel gesport, maar wanneer ze uitgaat gebruikt ze ook regelmatig eyeliner.


    Extra:
    Maddie is dan wel niet goed in het gebruiken van haar hersens, maar haar lichaam is een heel ander verhaal. Ze danst al van jongs af aan en ze doet momenteel een opleiding voor danslerares. Tevens geeft ze al af en toe les op een dansschool aan gehandicapte kinderen.
          Ze had eigenlijk niet veel zin om naar het park te gaan, gezien ze niks met dinosauriërs heeft en het maar enge beesten vindt. Echter omdat haar vrienden graag heen wilden, is ze er in meegegaan.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 23:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry Nikki, haal mij er maar uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer. ;c

    Vergeten jullie trouwens niet dat er een praattopic is aangemaakt? ;3


    Your make-up is terrible

    Omg dit lijkt me zo awesome! Mag ik een jongen en een meisje reserveren? Maakt niet uit welke groep!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 22:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je moet zelf kiezen waar.


    Your make-up is terrible

    Okee. Dan neem ik iemand uit groep twee en gezin uit Australië.

    Zo leuk. :)
    Jij hebt woensdag zeker ook gekeken. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar welke wil je dan waar? 8D

    Yep, haha.


    Your make-up is terrible

    Oeh, oeh, this is awesome!
    En al mn RPG's zijn dood, dus tijd om een nieuwe te joinen :Y)

    Mag ik een jongen uit vriendengroep 2 reserveren?


    Stenenlikker

    Moest ik even over nadenken haha. Meisje uit de vrienden groep en jongen uit het gezin. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben overigens niet zo thuis in limiet RPGs omdat deze bij mij nooit verder kwamen dan een paar pagina's. D:
    Is het de bedoeling dat ik per persoon minstens tweehonderd worden schrijf, of mag het ook per post? (Ik doe meestal alle personages in één post).

    En hoe "streng" ben je bij het niet halen van het minimum? Ik ga het zeker proberen, maar ik schrijf nu eenmaal vaak ter afwisseling van het werk dat ik doe en dan heb ik vaak maar vijf minuten per half uur ofzo. Genoeg voor een post van een woordje tussen de vijftig en honderd, maar niet bepaald tweehonderd.

    Als je het echt rampzalig vind dan wil ik me best beperken tot de anderen verhalen waar ik aan schrijf, maar dat gaat dit verhaal niet bepaald levendiger houden, als je begrijpt wat ik bedoel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat Nikki minstens twee honderd woorden per persoon wilt
    Plus, volgens mij zijn alle mensen niet vanaf het begin bij elkaar, dus dan is twee personages die bij verschillende mensen zijn, in één post denk ik niet heel handig :'x
    Er wordt ook niet verwacht dat je elk halfuur of uur reageert. Er is niet voor niks de regel dat je mensen de kans moet geven rustig te reageren ^^ Ik denk dat ik ook voor Nikki spreek, als ik zeg dat het niet uitmaakt als het wat langer duurt voor een post er is, zolang het woordenminimum maar gehaald wordt. Het is denk ik ook niet heel erg als je er tien woorden o.i.d. onder zitten, maar 150 tot 100 minder is wel erg veel minder.
    Met dat laatste snap ik niet helemaal wat je bedoelt.



    Oh, en Flatsound wilt graag een mannelijke medewerker reserveren ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 1:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, dan ga ik mijn best doen voor tweehonderd woorden per persoon. (:
    Hopelijk kunnen jullie me dan af en toe wat tips geven, want ik schrijf al zes jaar met kortere posts en het zal denk ik best wel moeilijk worden om om te schakelen, maar ik vind dit idee echt heel erg gaaf dus ik wil het ten minste serieus proberen.

    En verder bedoelde ik gewoon dat je doorgaans een verhaal beter lopend houdt als er veel geschreven wordt en dat gaat nu eenmaal makkelijk als je zelf niet hoeft te wachten totdat je een half uur kunt vrijmaken voor één post. Ik vind Nikki's regels verder prima hoor, ik hoop gewoon heel erg dat dit verhaal niet gaat doodlopen, want ik denk dat dat vaak wel een van de oorzaken is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoop vanavond mijn personage te posten. Moet eerst vandaag leren en proef tentamen maken helaas.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Beginpost is aangepast.
    Anyway, het ligt eraan wat je bedoeld met twee personages in één post. Als je ze samen verwerkt tot 1 stukje, is 200 woorden inderdaad genoeg, maar als je ze apart in één post beschrijft, dan moeten ze 200 per stuk, als het zo duidelijk is, haha.


    Your make-up is terrible