• Ik vroeg me af of iemand hier toevallig weet of het boek 'A fatal inversion' ook in het Nederlands te krijgen is? Ik heb al gegoogled en op bol.com ect gekeken maar ik kon het zelf niet vinden. Dus als iemand dat weet en ook de Nederlandse titel kent dan zou me dat enorm helpen, ik moet het namelijk voor school lezen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand?


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij als je het voor school moet lezen en je hebt geen Nederlandse titel hóór je het in het Engels te lezen (cat)

    Maar het is "Ongewenst Weerzin"

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 19:53 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Volgens mij als je het voor school moet lezen en je hebt geen Nederlandse titel hóór je het in het Engels te lezen (cat)

    Maar het is "Ongewenst Weerzin"


    Oops...betrapt haha.:'D klopt wel eigenlijk ja, maar ik die boeken krijgen we sinds dit jaar voorgeschreven door school en die zijn zo saai en vet moeilijk :p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oops...betrapt haha.:'D klopt wel eigenlijk ja, maar ik die boeken krijgen we sinds dit jaar voorgeschreven door school en die zijn zo saai en vet moeilijk :p


    Maar in het Nederlands lezen is niet direct de beste oplossing. Als je er een toets over krijgt in het Engels, weet je voor bepaalde dingen de Engelse woorden niet. Maar ik weet niet wat voor soort toets het is (als het al een toets is, en niet een verslag), maar ze maken wel eens dingen waarbij ze het je op deze manier moeilijk kunnen maken.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    (...)

    Maar in het Nederlands lezen is niet direct de beste oplossing. Als je er een toets over krijgt in het Engels, weet je voor bepaalde dingen de Engelse woorden niet. Maar ik weet niet wat voor soort toets het is (als het al een toets is, en niet een verslag), maar ze maken wel eens dingen waarbij ze het je op deze manier moeilijk kunnen maken.


    Nou dit gaat dan weer heel tegenstrijdig klinken, maar ik ben best goed in Engels. Die boeken zijn gewoon lastig.:p Ik heb pas de eerste boekentoets gemaakt en dat ging goed, dus ja.(:


    You were born original, don't die as a copy.