• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Turn Up The Speakers van Martin Garrix & Afrojack

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 17:40 ]


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan de mensheid, hè.


    Fuck de mensheid, je kan beter katten hebben.


    26 - 02 - '16

    RayLaVie schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan de mensheid, hè.


    Wie niet?:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Fuck de mensheid, je kan beter katten hebben.



    True!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    In de zin van dat ik me eraan erger dat er levens gered worden.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Debbaut schreef:
    (...)

    True!



    26 - 02 - '16

    Derp


    26 - 02 - '16

    RayLaVie schreef:
    In de zin van dat ik me eraan erger dat er levens gered worden.


    Dat is een lastige kwestie, ik vind dat er op deze aarde slechts één plaag bestaat: de mens.
    En plagen proberen zichzelf te bestrijden uiteindelijk. Ebola is daar een perfect voorbeeld van. Net als de pest. Die ziektes zijn er om de mens te verminderen/vernietigen, en langs de ene kant is het zonde dat er mensen sterven, maar langs de andere kant: is het niet beter dat de mensheid wordt uitgedunt? We maken namelijk alles kapot hier. Maar om te zeggen dat het zonde is dat er levens gered worden, dat vind ik moeilijk.:/


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    de mens probeert zichzelf uit te roeien, denk aan oorlog, zelfmoord, en we blijven iedereen maar redden. Snapt niemand die hint? De mensheid wil/moet uitgedund worden - naar mijn mening. Ik denk niet dat het goed is om n moord te plegeb, maar als de mens zichzelf wil afmaken, laat m dan lekker zn gang gaan. Ik vind ook dat we te heftig reageren op de dood van anderen. Uiteindelijk is t maar n hoopje cellen en n overbodige schakel in n voedselketen.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik ga weer even verder op in het nummer dat ik luister en ik laat jullie verder discussiëren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    de mens probeert zichzelf uit te roeien, denk aan oorlog, zelfmoord, en we blijven iedereen maar redden. Snapt niemand die hint? De mensheid wil/moet uitgedund worden - naar mijn mening. Ik denk niet dat het goed is om n moord te plegeb, maar als de mens zichzelf wil afmaken, laat m dan lekker zn gang gaan. Ik vind ook dat we te heftig reageren op de dood van anderen. Uiteindelijk is t maar n hoopje cellen en n overbodige schakel in n voedselketen.


    Dat vind ik dus lastig, langs de ene kant heb je volledig gelijk, maar langs de andere kant: is het niet normaal dat we elkaar ook proberen te helpen? En dat laatste is misschien wat kort door de bocht.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Creamcakes schreef:
    Ik ga weer even verder op in het nummer dat ik luister en ik laat jullie verder discussiëren.


    Lastig onderwerp, I know.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Lastig onderwerp, I know.:W

    Vanaf vrijdagavond staan mijn hersenen een soort van uit tot en met zondagavond, dus heb ik geen zin om mee te discussiëren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    natuurlijk heb je gelijk dat we elkaar moeten helpen. Mijn punt is alleen dat we daar n beetje in doorslaan. Denk aan de hulp die we de hele wereld over sturen. Dat vind ik persoonlijk onzin. Het zal niet voor niets zijn dat sommigen een grotere kans hebben om te sterven.
    Ik vind dat we de mens niet zo als hoogstaand moeten zien. Ook wij gaan gewoon dood en zelfs met honderden per dag. Zelf sta ik ook niet echt stil bij sterfgevallen in mijn directe omgeving en ik zou niet willen dat mensen stil zouden staan bij mij. Het is maar n mens en over n oaar jaar is er niks meer van over.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Vanaf vrijdagavond staan mijn hersenen een soort van uit tot en met zondagavond, dus heb ik geen zin om mee te discussiëren.


    Haha, snap ik.:p


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    *Weet niet wat ze van het onderwerp moet vinden dus houd d'r mond maar*


    wat was dit ookalweer