• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Turn Up The Speakers van Martin Garrix & Afrojack

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 17:40 ]


    16 - 09 - '17

    Hikikomori schreef:
    Ik speelde een spel, kinderachtig dat een volwassene als ik daar nog boos om wordt, maar ja, het gaat om de manier waarop. Wij, mijn vriend en ik, speelden League of Legends. We speelden vijf tegen vijf. Één iemand van ons team besloot 'm te peren, ons te laten stikken en dus niet meer terug te komen. Toen heeft die tegenstander ons dik ingemaakt, terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen als we die extra persoon wél hadden gehad. Nu gaan die lui ons uitschelden voor 'noob' (zo wordt je alleen genoemd als je slecht bent in het spel) en vonden ze de match 'easy' (makkelijk dus). Terwijl we hadden kunnen winnen, ook 'EASY' als wij die persoon WEL hadden gehad. Dit maakt me zo boos hè? @#$$!#$!^$#%!$#!#$!@!!!!!


    Kom kom, het is maar een spel, steek je energie er niet in.(kudo)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Maar dan nog...

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 22:13 ]


    26 - 02 - '16

    RayLaVie schreef:
    De hulpmiddelen komen voort uit de intelligentie. Zonder kun je ze niet gebruiken of maken.
    Ik zei niet dat ik iedereen was. Ik zei dat er dan in ieder geval nog anderen zouden moeten zijn die hetzelfde hebben.


    Maar wat als die hulpmiddelen plots zouden wegvallen?(:

    Dat wel, maar dat is helaas maar een minderheid volgens mij.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Creamcakes schreef:
    Huntelaar raakte die voetballer uit Kazachstan nauwelijks aan en hij gaat al op de grond liggen. Kon hij er wat aan doen dat die voetballer een split deed.
    Voetbal is echt zo sport waarbij je als je één keer aangeraakt wordt door een ander, al op de grond gaat liggen jammeren..


    Voetbal, daar slaan sommige mensen dus in door.:W
    Heb het nu niet over jou he Kim.(:

    Maar sommige supporters gaan er op zijn zachtst gezegd over, net als vele voetballers.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hikikomori schreef:
    Maar dan nog...



    Volgende keer beter.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Volgende keer beter.(:


    I hope so, maar de laatste tijd lijk ik de hele tijd in teams te worden geplaatst met mensen die ons in de steek laten. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    I hope so, maar de laatste tijd lijk ik de hele tijd in teams te worden geplaatst met mensen die ons in de steek laten. Mèh.


    Kun je dat dan niet zelf kiezen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kun je dat dan niet zelf kiezen?



    Nee, helaas niet. Het wordt geheel random ingedeeld.


    26 - 02 - '16

    Ik denk niet dat dat een realistische gedachte is. Tenslotte hebben en behouden we die door onze intelligentie. We borduren voort op wat we hebben, maken betere hulpmiddelen, etc. Mocht dat op de één of andere manier toch gebeuren, dan denk ik dat de mens nog zou kunnen overleven door zijn enorme aantal. Alhoewel dat wel goed zou zijn voor het uitdunnen en het selecteren van de sterksten van onze soort.

    Ja, helaas. Emotie is zo'n enorme zwakte van de mens. Jammer, we waren net zo slim met z'n allen. De mens zou zoveel grotere hoogten kunnen bereiken als hij zijn sociale en egoïstische idealen weg zou gooien en slechts zou dienen om de wereld te verbeteren; maak jezelf af voor de wereld, neem de juiste beslissing zonder te twijfelen - al valt er natuurlijk heel goed te discussieren over wat de juiste weg is. Ik redeneer eventjes puur vanuit mijn standpunt.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Hallo spammers, heb ik iets gemist?


    16 - 09 - '17

    Hikikomori schreef:
    Ik speelde een spel, kinderachtig dat een volwassene als ik daar nog boos om wordt, maar ja, het gaat om de manier waarop. Wij, mijn vriend en ik, speelden League of Legends. We speelden vijf tegen vijf. Één iemand van ons team besloot 'm te peren, ons te laten stikken en dus niet meer terug te komen. Toen heeft die tegenstander ons dik ingemaakt, terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen als we die extra persoon wél hadden gehad. Nu gaan die lui ons uitschelden voor 'noob' (zo wordt je alleen genoemd als je slecht bent in het spel) en vonden ze de match 'easy' (makkelijk dus). Terwijl we hadden kunnen winnen, ook 'EASY' als wij die persoon WEL hadden gehad. Dit maakt me zo boos hè? @#$$!#$!^$#%!$#!#$!@!!!!!


    0% ervaring met LoL maar ik snap wel dat dat echt kut is D:


    wat was dit ookalweer

    RayLaVie schreef:
    Ik denk niet dat dat een realistische gedachte is. Tenslotte hebben en behouden we die door onze intelligentie. We borduren voort op wat we hebben, maken betere hulpmiddelen, etc. Mocht dat op de één of andere manier toch gebeuren, dan denk ik dat de mens nog zou kunnen overleven door zijn enorme aantal. Alhoewel dat wel goed zou zijn voor het uitdunnen en het selecteren van de sterksten van onze soort.

    Ja, helaas. Emotie is zo'n enorme zwakte van de mens. Jammer, we waren net zo slim met z'n allen. De mens zou zoveel grotere hoogten kunnen bereiken als hij zijn sociale en egoïstische idealen weg zou gooien en slechts zou dienen om de wereld te verbeteren; maak jezelf af voor de wereld, neem de juiste beslissing zonder te twijfelen - al valt er natuurlijk heel goed te discussieren over wat de juiste weg is. Ik redeneer eventjes puur vanuit mijn standpunt.




    Als ik eerlijk ben denk ik dan dat het juist alleen afrikanen en stammen uit jungles etc zijn die kunnen overleven, omdat die nog weten wat echt overleven in de wildernis zonder de modernste snufjes is.:W

    Langs de andere kant siert het de mensheid ook. De emotie zan, het egoïsme is een gezwel.
    We hebben de natuur veel te lang uitgebuit, en dat komt door ons egoïsme en daar plukken we nu ook de vruchten van.

    @Sylvie een interessante discussie mag ik denk ik toch wel zeggen.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh ja, mocht het aankomen op overleven puur op fysieke kracht, dan denk ik ook dat zij er beter voor staan. Ik zei al, ik heb niks tegen Afrika omdat het Afrika is, maar er heerst ebola en er zullen aanzienlijk meer doden vallen als wij - andere werelddelen - niet helpen. Wat ik vind is dat we daarmee teveel riskeren - besmetting van onze eigen landen. Maar als je de factor ebola weglaat en alleen kijkt naar overlevingskansen mochten we allemaal zonder wetenschap, materialen etc zitten - en ik kan geen oorzaak daarvoor bedenken, maargoed - dan zijn zij inderdaad in het voordeel - denk ik, maar misschien zien we beiden iets over het hoofd.

    Het mag de mens dan sieren, ik vind dat persoonlijk niet relevant. Maar dat zal per persoon verschillen. Ik leef liever als een emotieloos persoon dat nut heeft dan als iemand die in een hoekje zit te grienen om de ellende in de wereld.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik kan niet echt volgen, maar goed, ik ben dan ook te lui om alles te gaan bijlezen.


    16 - 09 - '17

    @Sylvie Ik kijk op het moment Nederland - Kazachstan, wat in een 3-1 voor Oranje werd, en wat mensen hier hebben een discussie.
    @Jarne In ons gezin ben ik eigenlijk de enige die een beetje van voetbal kijken houd, dus ik kan soms wat doorslaan. Ik word eigenlijk altijd heel fanatiek bij het kijken van sport, dat heb ik ook bij darten en hockey, terwijl ik haat om hockey zelf te spelen. M'n Twitter wil je trouwens op het moment niet zien, daar lees je héél veel voetbal.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 22:35 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."