Avandra schreef:
Ik vind het echt fijn dat The Heir een maand later al vertaald zal zijn. Heerlijk als ze snel werken. Ik ga hem binnenkort preorderen.
Bij bekende boeken zullen ze wel vaker een tandje bijsteken. Ik ben ook benieuwd.
Madhouses schreef:
(...)
Ja want sommige boekverfilmigen halen echt heel veel dingen weg en volgen niet echt het boek
Waaronder TMI (The Mortal Instruments) en de Divergent boeken. Ik heb ze gelezen, en er klopt geen drol van de films. Ze laten allerlei kleine, belangrijke stukken weg en daarbij zou ik voor andere personen kiezen, die de rollen kunnen vertolken.
Undine schreef:
(...) Waaronder TMI (The Mortal Instruments) en de Divergent boeken. Ik heb ze gelezen, en er klopt geen drol van de films. Ze laten allerlei kleine, belangrijke stukken weg en daarbij zou ik voor andere personen kiezen, die de rollen kunnen vertolken.
Ja dat heel vervelend als ze het verhaallijn beginnen te veranderen. Ik denk dat we moeten afwachten tot de film in de bios verschijnt. Ik hou mijn hart al vast.
Ja dat heel vervelend als ze het verhaallijn beginnen te veranderen. Ik denk dat we moeten afwachten tot de film in de bios verschijnt. Ik hou mijn hart al vast.
Het is heel moeilijk om dat te doen. Verfilmingen gaan nooit krak als de boeken zijn, omdat niet alles mooi de boeken kan volgen, omdat sommige dingen mooier visueel gerealiseerd kunnen worden dan andere.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
Het is heel moeilijk om dat te doen. Verfilmingen gaan nooit krak als de boeken zijn, omdat niet alles mooi de boeken kan volgen, omdat sommige dingen mooier visueel gerealiseerd kunnen worden dan andere.
Ja dat weet ik. Maar soms vind ik wel jammer dat ze de verhaallijnen zo omgegooid worden maar wat je zei is wel waar.
Nereid schreef:
Ik hoop vooral dat het een beetje geschikte acteurs en actrices worden want die uitgekozen waren voor die tv-film vind ik helemaal niks.
Ja, omg, vond ik ook!
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Nereid schreef:
Ik hoop vooral dat het een beetje geschikte acteurs en actrices worden want die uitgekozen waren voor die tv-film vind ik helemaal niks.
was dat niet die acteur die enzo in the vampire diaries speelde.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?