YEAHH!!
OBAMA
HEEFT
GEWONNEN!!
http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm
http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html
Die
Tweede
Moeten
Jullie
Echt
Lezen
Voor
Mensen
Die
Niet
Weten
Wat
Er
Is
Gebeurt
Zondag Is De Oma Van Obama Overleden
xoxo
- Home
- Forum
- Multimedia
- Obama & McCain
Obama & McCain - Multimedia
-
3 nov 2008 - 12:434 nov 2008 - 21:564 nov 2008 - 21:58
(...)
Waarom zijn ze niet klaar voor een president van een andere huidskleur?Ik denk niet dat dat uitmaakt.
Het maakt wel degelijk uit. Zwarten worden serieus hard gediscrimineerd. Als Obama wint, heeft hij niet lang meer te leven.Sing the song of the stars for me.
4 nov 2008 - 21:58Obama natuurlijk
Spirits move me, every time I'm near you.
4 nov 2008 - 22:08(...)
Het maakt wel degelijk uit. Zwarten worden serieus hard gediscrimineerd. Als Obama wint, heeft hij niet lang meer te leven.
Laten we hopen van niet TOG?4 nov 2008 - 22:16(...)
Laten we hopen van niet TOG?
ik vrees van wel, de VS is (denk ik) echt nog niet klaar voor een zwarte president (helaas).
Als Obama het wel wordt, wordt hij denk ik heel snel vermoord.I am an idiot, I move.
4 nov 2008 - 22:36(...)
ik vrees van wel, de VS is (denk ik) echt nog niet klaar voor een zwarte president (helaas).
Als Obama het wel wordt, wordt hij denk ik heel snel vermoord.
Inderdaad. Moedige keuze van hem, maar ik hoop dat hij verliest. Maar McCain vind ik dan weer zo'n ****. Zijn er geen andere kandidaten?Sing the song of the stars for me.
4 nov 2008 - 22:424 nov 2008 - 23:06Obama! Hij is gewoon goed en eindelijk eens een president met een andere huidskleur!!
OBAMA!
OBAMA!
OBAMA!
OBAMA!
OBAMA!
OBAMA!
OBAMA!
OBAMA!
McCain doet me te veel aan die frietjes denken!
Ja..Ik wil alleen McCain
whaha
Ik hou me er niet mee bezig met die Amerikaanse politiek, moge de beste winnen.
It's heavy but you are not the only one
4 nov 2008 - 23:135 nov 2008 - 6:295 nov 2008 - 6:395 nov 2008 - 6:45OBAMIEE (Ja mensen zo noem ik hem nu )
MWHUHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA(duivel)Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
5 nov 2008 - 6:46EINDELYK GEEN BUSH MEER
&nd ook geen McCain
-Haat aan republikeinen-Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
5 nov 2008 - 7:58YEAS Obama heeft gewonnenn!
i need you like a heart needs a beat.
5 nov 2008 - 8:02(...)
Dat zei mijn pa ook. Dat hij mss wel wordt ontvoerd net zoals Kennedy of hij wordt vermoord. De Neo-Nazis hadden al een aanslag op hem gepland maar ze zijn gestopt door weetikveelwat.
Het maakt wel degelijk uit. Zwarten worden serieus hard gediscrimineerd. Als Obama wint, heeft hij niet lang meer te leven.If I die young, send me away with the words of a lovesong.