Hyorinmaru schreef:
Gelukkig dat je het met deze wel kan vinden! (:
Ik ben ook druk bezig met mijn lessen, het gaat best redelijk, maar ik ben nog duidelijk een beginneling
Jaaa, ben ik ook heel blij mee!
Hoeveel lessen heb je al gehad?
Tragically schreef:
(...)
Veel te lang En dat is ook deels mijn schuld, sorry. Vanaf nu ga ik je GB weer volspammen hoor
Yeah tell me about it. Mijn eerste rijles was ook superslecht gegaan (die man had zo zitten schreeuwen tegen me dat ik janken achter het stuur zat en eigenlijk niet meer wílde gaan rijden).... Maar goed, ik ben toen na die rijles wel overgestapt naar iemand anders (zaten wel een paar maanden tussen, maar goed).
Yeah dat is het zeker ^^ -Zeker omdat ik er ook echt elke dag gebruik van maak, haha. Hier in de buurt hebben we geen treinen en de bussen zijn nou ook niet zo super goed geregeld dus ja hier in de buurt moet je wel een rijbewijs hebben als je ergens heen wilt-.
Ik ga jouw gb strakjes beantwoorden!
haha
Juah, zo gingen mijn rijlessen dus ook. :') Maar ik mocht van mijn ouders niet naar een andere rij-instructeur ''want met dit soort mensen moet je ook mee om leren gaan''. En zij betaalden, dus zij bepaalden. Maar nu betaal ik het zelf dusja.
Hier heb je ook een rijbewijs nodig, zo met alle lange afstanden en wegen door de weilanden heen, hahaha. X)
Doc schreef:
Wat vervelend dat het zo is gegaan, maar gelukkig kun je nu een nieuwe start maken. Veel succes ermee! (;
Ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs, maar ik heb ook mijn probleempjes gehad tijdens het lessen en dat kan zoveel stress opleveren.
Dankjewel!
Hahaha fijn dat ik niet de enigste ben met problemen tijdens het rijlessen.
Hoewel dat wel te verwachten is, lol. x)
Square schreef:
Oh, dat lijkt me echt een ontzettende opluchting. Fijn dat je nu eindelijk van die gast af bent. :'D
En ugh, mijn rijlessen. Herinner me er niet aan. ;-; Ik heb er op dit moment nog helemaal geen, maar dat is juist het punt, want mijn vader blijft me maar vragen wanneer ik eraan ga beginnen. En dat staat echt wel op mijn planning, maar als hij blijft aandringen heb ik de automatische reactie het zo ver mogelijk voor me uit te schuiven. Wat natuurlijk niet helpt, want dan blijft hij juist vragen en leer ik nooit rijden. Meh. :')
Je weet nog niet half hóé blíj ik ermee ben! Het boeit me ook niet dat ik het zelf moet betalen, want ik zit nu een stuk relaxter achter het stuur! :')
Ja maar, je pa kan het je wel steeds vragen en dat jij dan koppig doet: Maar je hebt je rijbewijs later wel
nodig.
Tenzij dat je op fiets of openbaar vervoer afstand een baan krijgt en verder nooit ergens ver weg heen gaat. Of naja dat valt ook met het OV te doen...
Aaaanyways, autorijden is leuk hoor!
Gewoon eens zelf gaan rondneuzen op het internet. (: En dan kun je je pa verrassen met dat je hem alvast kunt vertellen waar je rijles wilt nemen, en wanneer je wilt beginnen. (:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •