• Hooi! (:


    Zoals sommigen misschien wel weten, waren mijn rijlessen één groot drama. Er was totaal geen klik, en na 20 lessen was ik nog steeds even goed als een beginnerling en nog meer dingen die gewoon niet goed waren.
    Dus na mijn TTT in begin september ben ik gestopt met rijlessen bij die rijschool. En vanavond had ik mijn eerste rijles (dus eigenlijk proefles) bij een andere rijschool. En wat beviel dat me goed! Die gast is gewoon normaal, maakt tenminste een praatje en vloekt/schreeuwt en zucht niet. Gewoon normaal, zoals rijles hoort te gaan.
    Ik stap eindelijk relaxed en enthousiast de auto weer in!

    Hoe vergaat het jullie met rijlessen? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is heel erg mooi! ;3
    Ik heb helaas geen geld voor rijlessen op 't moment, dus ja ;c


    26 - 02 - '16

    Hyorinmaru schreef:
    Gelukkig dat je het met deze wel kan vinden! (:
    Ik ben ook druk bezig met mijn lessen, het gaat best redelijk, maar ik ben nog duidelijk een beginneling :3


    Jaaa, ben ik ook heel blij mee!
    Hoeveel lessen heb je al gehad? :3

    Tragically schreef:
    (...)

    Veel te lang D: En dat is ook deels mijn schuld, sorry. Vanaf nu ga ik je GB weer volspammen hoor :3

    Yeah tell me about it. Mijn eerste rijles was ook superslecht gegaan (die man had zo zitten schreeuwen tegen me dat ik janken achter het stuur zat en eigenlijk niet meer wílde gaan rijden).... Maar goed, ik ben toen na die rijles wel overgestapt naar iemand anders (zaten wel een paar maanden tussen, maar goed).

    Yeah dat is het zeker ^^ -Zeker omdat ik er ook echt elke dag gebruik van maak, haha. Hier in de buurt hebben we geen treinen en de bussen zijn nou ook niet zo super goed geregeld dus ja hier in de buurt moet je wel een rijbewijs hebben als je ergens heen wilt-.


    Ik ga jouw gb strakjes beantwoorden! :3 haha

    Juah, zo gingen mijn rijlessen dus ook. :') Maar ik mocht van mijn ouders niet naar een andere rij-instructeur ''want met dit soort mensen moet je ook mee om leren gaan''. En zij betaalden, dus zij bepaalden. Maar nu betaal ik het zelf dusja. :Y)

    Hier heb je ook een rijbewijs nodig, zo met alle lange afstanden en wegen door de weilanden heen, hahaha. X)

    Doc schreef:
    Wat vervelend dat het zo is gegaan, maar gelukkig kun je nu een nieuwe start maken. Veel succes ermee! (;
    Ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs, maar ik heb ook mijn probleempjes gehad tijdens het lessen en dat kan zoveel stress opleveren. :/


    Dankjewel! :3
    Hahaha fijn dat ik niet de enigste ben met problemen tijdens het rijlessen. :Y) Hoewel dat wel te verwachten is, lol. x)

    Square schreef:
    Oh, dat lijkt me echt een ontzettende opluchting. Fijn dat je nu eindelijk van die gast af bent. :'D

    En ugh, mijn rijlessen. Herinner me er niet aan. ;-; Ik heb er op dit moment nog helemaal geen, maar dat is juist het punt, want mijn vader blijft me maar vragen wanneer ik eraan ga beginnen. En dat staat echt wel op mijn planning, maar als hij blijft aandringen heb ik de automatische reactie het zo ver mogelijk voor me uit te schuiven. Wat natuurlijk niet helpt, want dan blijft hij juist vragen en leer ik nooit rijden. Meh. :')


    Je weet nog niet half hóé blíj ik ermee ben! Het boeit me ook niet dat ik het zelf moet betalen, want ik zit nu een stuk relaxter achter het stuur! :')

    Ja maar, je pa kan het je wel steeds vragen en dat jij dan koppig doet: Maar je hebt je rijbewijs later wel nodig.
    Tenzij dat je op fiets of openbaar vervoer afstand een baan krijgt en verder nooit ergens ver weg heen gaat. Of naja dat valt ook met het OV te doen...
    Aaaanyways, autorijden is leuk hoor! :3 Gewoon eens zelf gaan rondneuzen op het internet. (: En dan kun je je pa verrassen met dat je hem alvast kunt vertellen waar je rijles wilt nemen, en wanneer je wilt beginnen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ''Maar je hebt je rijbewijs later wel nodig.''

    Dat is niet waar. Mijn moeder heeft bewezen dat het prima zonder kan, en ik zelf hoef ook niet zo nodig mijn rijbewijs. Het openbaar vervoer is voor mij voldoende. (Maar ik zie nu pas dat je dat eronder ook zegt..) Maar ik ben daarom nog niet begonnen aan mijn rijbewijs, want we hebben geen auto, en omdat te huren/kopen is ook weer vet duur. :x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hashirama schreef:
    Ik vind dat ongeduldige mensen gewoon geen rijles moeten geven. Dan krijg je echt van die klotesituaties...
    Gelukkig dat het nu beter gaat! Ik had ook altijd een chille gast, dus heb er niet echt bij stil gestaan dat het ook anders kan.


    Klopt. Straks was ik iemand met faalangst. Dat zou écht een nog ergere ramp geweest zijn. D: Die oude rij instructeur van me zou dan echt niet goed zijn geweest!
    Haha logisch dat je dan niet nadenkt dat het ook anders kon zijn. Dat merk je pas wanneer het ook daadwerkelijk anders is! ^^

    Patholoog schreef:
    Ik ben blij met deze goede vooruitgang. Dit bevestigt eigenlijk mijn theorie dat het leven met pieken en dalen gaat. Hopelijk gaat het nu ook beter met je opleiding.


    Jup klopt. Ik ben het wel eens met jouw theorie. ^^ haha
    En maandag wordt er een procesverbaal opgemaakt voor de 2e keer. En worden we dus aangeklaagd. Of naja, mijn ouders. De brief was aan mijn ouders gericht, dus deze keer wordt ik niet aangeklaagd. Dat scheelt natuurlijk weer voor mij, maar tis toch gewoon belachelijk allemaal. :/

    Constantine schreef:
    Ah super fijn voor je! Ik heb zelf ook vaker verhalen gehoord van mensen die écht geen fijne rijlessen hadden.
    Nou had ik ook niet altijd de gemakkelijkste rijlessen haha :') Maar er werd tenminste niet zo erg gevloekt enzo.

    Na een heleboel lessen en een paar examens verder, heb ik sinds april dit jaar mn rijbewijs in de pocket c: Ik ben er echt super blij mee, ook al moet ik eerlijk zeggen dat stukken waar ik niet bekend ben, of auto's die ik niet ken of groot zijn, ik t niet prettig vind als ik dan moet rijden;p Maarja, alles went he (;

    Iniedergeval veel succes met je rijlessen verder bij je nieuwe rijschool!(:


    Dat snap ik wel hoor, dat je het eng vind op stukken die je niet kent. Dan weet je natuurlijk ook niet wat je zoal kunt verwachten. Ik denk dat wel meer mensen dat hebben. (:

    Dankjewel! :3

    Hikikomori schreef:
    Dat is heel erg mooi! ;3
    Ik heb helaas geen geld voor rijlessen op 't moment, dus ja ;c


    Naahw dat is jammer. :c Maar ik weet zeker dat je op een dag wél rijles zult kunnen nemen en dan ga je gewoon slagen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ gisteren heb ik mijn 6e les gehad :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Churchill schreef:
    ''Maar je hebt je rijbewijs later wel nodig.''

    Dat is niet waar. Mijn moeder heeft bewezen dat het prima zonder kan, en ik zelf hoef ook niet zo nodig mijn rijbewijs. Het openbaar vervoer is voor mij voldoende. (Maar ik zie nu pas dat je dat eronder ook zegt..) Maar ik ben daarom nog niet begonnen aan mijn rijbewijs, want we hebben geen auto, en omdat te huren/kopen is ook weer vet duur. :x


    Hahahah terwijl ik het aan het typen was, bedacht ik me zelf ook al dat je je rijbewijs niet écht nodig hebt, hahah. :'D Een vriendin van me bij haar thuis hebben ze ook geen auto. En daar doen ze ook alles op die fiets of met het openbaar vervoer, en dat lukt ook goed. Dus het is niet per se nodig, inderdaad. ^^

    True true, dat is ook best duur. überhaupt is rijden in een auto gewoon duur. Dus wees dan nog maar blij dat je het allemaal kunt zonder te hoeven rijden. ^^ haha



    Hyorinmaru schreef:
    ^ gisteren heb ik mijn 6e les gehad :3


    Dan ben je inderdaad nog aan het begin! Vind je het wel een beetje leuk? ^^

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 16:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Hahahah terwijl ik het aan het typen was, bedacht ik me zelf ook al dat je je rijbewijs niet écht nodig hebt, hahah. :'D Een vriendin van me bij haar thuis hebben ze ook geen auto. En daar doen ze ook alles op die fiets of met het openbaar vervoer, en dat lukt ook goed. Dus het is niet per se nodig, inderdaad. ^^

    True true, dat is ook best duur. überhaupt is rijden in een auto gewoon duur. Dus wees dan nog maar blij dat je het allemaal kunt zonder te hoeven rijden. ^^ haha


    Nuja, bij min werk en school is het ook een beetje onnodig om met de auto te doen. Werk is een bruggetje over en dan ben ik er - en school is tien minuutjes fietsen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Escapism schreef:
    (...)

    Dan ben je inderdaad nog aan het begin! Vind je het wel een beetje leuk? ^^


    Yup, ik vind t leuk om te leren ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Churchill schreef:
    (...)

    Nuja, bij min werk en school is het ook een beetje onnodig om met de auto te doen. Werk is een bruggetje over en dan ben ik er - en school is tien minuutjes fietsen.


    Oooh dat is lekker dichtbij! ^^




    @Hyorinmaru
    Dat is mooi! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •