• Michien is het jou ook gebeurt.!
    Maar ik ben een keer door een paar jongens bij op school getrapt en gedouwd omdat ik fan ben van tokio hotel.!
    En zelf vind ik het erg zwak omdat ik hun ook niet duwd, sla of trap omdat hun geen fan zijn of zelfs haters zijn
    Maar als het jou is over komen hoe heb je het opgelost want, eigenlijk ben ik best bang dat ze het nog een keertje gaan doen en dat Wil Ik Echt Niet Meer.!
    :(

    XX


    it's not about the outside, it's about your heart

    Mij wilde ze verbranden :s
    En van de trap geduwd op me gespugt in een rivier bijna geduwd tot thuis achtervolgd, en zo van die dingen.


    Soow:O
    zo erg is het mij ook weer niet.! maar ik heb er wel blauwe pleken en schramen van over gehouden.!:(

    Xxx


    it's not about the outside, it's about your heart

    Mij wilde ze verbranden :s
    En van de trap geduwd op me gespugt in een rivier bijna geduwd tot thuis achtervolgd, en zo van die dingen.


    Soow:O
    zo erg is het mij ook weer niet.! maar ik heb er wel blauwe pleken en schramen van over gehouden.!:(

    Xxx


    it's not about the outside, it's about your heart

    Mij wilde ze verbranden :s
    En van de trap geduwd op me gespugt in een rivier bijna geduwd tot thuis achtervolgd, en zo van die dingen.


    Soow:O
    zo erg is het mij ook weer niet.! maar ik heb er wel blauwe pleken en schramen van over gehouden.!:(

    Xxx

    Heb ik best wel naja altijd.
    En jah, nog even en ik ben er van af. ^^
    Ik heb een paar keer zelfs iets gekneusd door hun maar jah, ze hebben gedreigd met moord.
    En zo van die dingen.
    Maar ik leef nog dus dat is goed zeker?

    Lag om iemand te duwe omda die fan is vn Tokio Hotel :O
    Bij mij moete ze da ni probere xD
    Ik Mot gwn terug :O
    + ik ben boekkig dan xD Gemot heb ik dit jaar ng ni moete doen ,, Ma Boekkig ben ik al veel geweest op die ,, en wete ik neem vraak :O Allé.. zo Me Informatica zitte wij op 1 netwerk ;) ,, en zo kan ik in de Map vn de THhaters en begin ik al hun werkjes te wisse en Toeste te Verpeste ..XD
    en wete ze hebbe ni meer belagelijk 'Monsoon' gezonge xD enzolang ze da ni doen ,, zulle der geen bestande verdwijne ^^
    && het zalige is de leerkracht kan niks doen ^^
    want dieje heeft geen bewijzen xD^^
    BEn toch lkkr Stout he?


    He's the reason for the teardrops

    Mijn vriendin had eens een keertje gezegt tegen een paar andere vriendinnen van mij dat ze wou dat TH dood ging, en omdat ik fan was, ik ook. :/ Nou sorry hoor! Kutkind gewoon!
    Maar btw wat erg voor je! Ö Gelukkig gebeurd dat bij mij niet...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dat ze je echt willen dood maken vind ik echt vergaan.!
    als ze dat bij mij hadden gezegt durfte ik niet eens meer naar school te gaan:O
    maar wie iemand dood omdat die fan van iets is, die is gewoon echt helemaal gestoord
    en dat vind ik mee dan alleen zielig.!
    wij doet dat toch ook niet bij hun!!!
    waarom respecteren hun muziek toch ook gewoon. of hun kleding style.! :S

    Xxx


    it's not about the outside, it's about your heart

    Bij mij is het niet.. alleen maar aaahhh daar is dat tokio hotel fannetje.. er zijn ook wat andere fans maar die zijn niet zo erg als ik