• Michien is het jou ook gebeurt.!
    Maar ik ben een keer door een paar jongens bij op school getrapt en gedouwd omdat ik fan ben van tokio hotel.!
    En zelf vind ik het erg zwak omdat ik hun ook niet duwd, sla of trap omdat hun geen fan zijn of zelfs haters zijn
    Maar als het jou is over komen hoe heb je het opgelost want, eigenlijk ben ik best bang dat ze het nog een keertje gaan doen en dat Wil Ik Echt Niet Meer.!
    :(

    XX


    it's not about the outside, it's about your heart

    Wooww das egt zoo erg :|!.
    Bij mij op school is het gelukkig niet zo. ik hoor ze wel is zeggen 'wooww ben jij fan van die Duitsers' of 'of ben je fan van die homo's' maar dat is het ook. En ze vinden het verder ook geen probleem. heel veel zeggen er tegen me 'het is niet mij muziek, maar als je zo grote fan bent en goede plekken hebt bij concerten dan ben ik blij voor je' en dat zijn dan wel de grootste niet fans

    Fuck die kindjes, hoor.
    Waar is hun respect voor de medemens gebeleven?


    Sing the song of the stars for me.

    egt he, maar wat ik dan ook niet snap dat medescholieren van jou leeftijd dat nog doen, nou dan ben je wel diep gezonken. egt waar!

    Ja, die jongens zijn er ook nog.!
    vind het zelf ook wel zielig
    dat ze iemand moeten slaan om dat die van ander muziek houd.!!


    it's not about the outside, it's about your heart

    Ik heb 't ng nii gehad maar ik zou ze gwn negeren! mss stoppen ze dan?


    If music be the food of love, play on!

    nee geen last van ik heb wel haters maar die hebben er vrede mee :D

    Ik weet niet bij mij op school, ik zit net op een nieuwe school in de 3e... Maar op mijn oude school was iedereen tegen me, ze scholden me uit voor gothic, emo of ze duwde me. Maar dat is neit zo erg, jou slaan ze inelkaar. Maar wat bij mij hielp is een keer heel hard schreeuwen, tegen ze uit vallen ze verot schelden en ze dan slaan. meestal staan ze dan verstelt. Hopelijk helpt het!
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    Man daar wordt ik pissig van-.-" ze hebben mij nog nooit gelagen moesten ze eens proberen phuh!!
    ik ga volgende keer mee en slaag hun in elkaar XD(heb veel kracht xD ik heb een keer in baseball een boom van een vent naar het ziekenhuis gelopen ik had tegen hem geramd perongeluk(A)ik had geen schrammetje maar hij moest naar het zieken huis kon 3 weken niet spele xD)denk dat ze daarom niet slagen whaha xP Maar gwn ervoor zorgen dat je altijd met vriendinnen bent en nooit aleen doen wij ook ^^ nou ik hoop dat je niet veel pijn hebt en dat ze het hierbij laten en anders... call me xD

    xXx

    Op school niet, hier in het dorp wel. Kansloze kinderen.

    Die 'haters' van ToHo gaan veelste ver.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bij mij vorig jaar ook gebeurd
    ze hebben me proberen van de trap te duwen is lekker niet gelukt
    maar dit jaar doen ze nieks meer


    We're all dancing to the same sad song.

    OMG, dat is gewoon ziekelijk Ö Dzjeez, hebben die dan geen respect voor andere mensen!?


    Listen to what we're not saying..

    Dat is te triest voor woorden >,<


    Life is hard and then we die

    Mij wilde ze verbranden :s
    En van de trap geduwd op me gespugt in een rivier bijna geduwd tot thuis achtervolgd, en zo van die dingen.
    Ook geslagen geduwd enzo maar dat ben ik al gewoon geworden...

    Ik werd in de tweede altijd zo lekker bekogeld.


    blame the bully.

    Ik werd in de tweede altijd zo lekker bekogeld.

    Met?